Ketä palstalaisista haluaisit nähdä BB-talossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie voisin mennä kiukuttelleen sinne. Kaikilla ois hauskaa ko ahistuisin suljetun paikan kammoineni ja hyppisin pitkin seiniä aamusta iltaan ko kaipaisin ulos. En kyllä ees seuraa koko ohjelmaa joten en tiä millanen hommeli se oikeastaan ees on... :ashamed:

Herra Majuri, Lunatic, Pintelin, Keittiönoita, Vartooja, Rane, Scarlett o Harava, Bad virgin, Rieputarallaa, Kielletty, Phoebs, Wicked Mary, Olen tatuoitu jätkä, Rukoilijasirkka.

Mä luulen että näillä saatais aika mieliinpainuva "palstamiitti" :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Herra Majuri, Lunatic, Pintelin, Keittiönoita, Vartooja, Rane, Scarlett o Harava, Bad virgin, Rieputarallaa, Kielletty, Phoebs, Wicked Mary, Olen tatuoitu jätkä, Rukoilijasirkka.

Heti lähtisin mukaan :D!

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Heti lähtisin mukaan :D!

Hienoa :)

Oot tymä plörö ja Herra majuri rollis lantraamassa vedellä kaikkea ruokaa ja Ewi omine outoine juttuineen sekä viihdykettäkin mukaan joten Savanna :D

Oot tymä, plörö ja Herra majuri,
rollis lantraamassa vedellä kaikkea ruokaa ja Ewi omine outoine juttuineen sekä viihdykettäkin mukaan joten Savanna :D[/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Hehe, vihaan kyllä koko BB:tä, mutta pakko ottaa tähän osaa :D

Lunatic, KKK, Emily(n?), BV, Majuri ja.. tytsi89 :--DD

Älkää suuttuko :wave:

ja Ewi :D

Mä voisin sulkeutua tytsin kanssa kuukaudeksi sviittiin B)

Lunatic ja sille kamuksi vanhoillislestadiolainen suurperheen äiti (sellainen, jolle usko kaikkine sääntöineen on elämän ykkösasia). Mielenkiinnolla seuraisin keskusteluja. Ai niin ja trolli vois liittyä myös seuraan :)

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
imerialin ja savannan

Olis lýhyt bb mun osalta. Viimeistään siin vaiheessa kuohahtaisi, ku kaljat on loppu

Mut eihan vieltä talosta kai viina lopu, kun sitten loppuisi viihdekin. Suomalaisellahan ei kai ole hauskaa kuin kännissä, tai niin tuottajat tuossa ainakin kai ajattelevat? Sanoo hän, joka ei ohjelmaa ole nähnyt kuin vilaukselta :o =)

Yhteistyössä