Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä joutsen on paikalla, siivet- ei ihan kantavimillaan. Voisi tulla sakot, jos nyt nousisi lentoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24501042:Heinäsirkkoja...
Lode; Mihin sä oot menossa matikoittesi kanssa? Baakelsit kuulostaa hyvältä! Mäkin joskus innostuin, mut it se jäi yhteen raparperipiirakkaan.![]()
Mä olen innoissani opintojen virallisesta aloituksesta, kun ei ole opiskelu sidottu siihen mitä oma lafka tarjoaa tai siihen mitä haluaa avoimeen maksaa. Ja olen innoissani, kun saa tutustua uusiin ihmisiin ja hiukan vaihtelua ja uutta perspektiiviä työarkeenkin. Liikunta tosin on ihan jäänyt.Ei millään ehdi. Olen jopa miettinyt, että hommaisinko himaan jonkin laitteen, jotta voisi tässä kotona liikkua. Mihinkään kun ei ehdi menemään...
kasvimaalla vai? Meillä on niitä ollu ihan saakelisti kans tänä vuonna.
yks matikkaa, kaks matikkaa, kolme matikkaa...Mulla on huono matikkapääHyvää kuuluu, entä itselles?Olen laskenut vähän matikkaa tänään ja fundeerannut, että mitähän sitä seuraavaksi leipoisi. Mä olen nyt ihan innostunut kaikenmaailman baakkelseista ja kakuista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:yks matikkaa, kaks matikkaa, kolme matikkaa...Mulla on huono matikkapää
![]()
Kunhan laskeskelen.Diskonttailin iltani iloksi.
Mitä sä olet alkanut opiskelemaan? Olin huomaavinani, että yliopistolla jotain?
No, olen opiskellut työn ohessa jo hiukan "omia aloja" ja nyt sit virallisesti varsinainen opiskelija yliopistolla. En viitsi tässä sen tarkemmin sepustaa, mutta facessa voin kertoa -ja sieltä se kyl löytyy mun statuksista jostain heinäkuun alkupuolelta, heh. Töitä jatkan edelleen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24501081:Koko 7000m2 täynnä. Missä vaan on heinänkorsi. Ja puissakin niitä taitaa olla. Pakko nukkua partsin ovi auki kun on niin lämmin.
No, olen opiskellut työn ohessa jo hiukan "omia aloja" ja nyt sit virallisesti varsinainen opiskelija yliopistolla. En viitsi tässä sen tarkemmin sepustaa, mutta facessa voin kertoa -ja sieltä se kyl löytyy mun statuksista jostain heinäkuun alkupuolelta, heh. Töitä jatkan edelleen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24501133:kaikkiko te tunnette toisenne. :O
En mä kaikkia tunne. En ketään tässä ketjussa olevaa muuta kuin palstanikkeinä.
tunnen.:hug:,Minut tunnet jotenkuten kai.
Moikka moi ap:llekin.
Eiks ne tule sisään? yöks.
tunnen.:hug:,
joko aiemmin kirjoitit ketjussa, en huomannutkaan.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24501133:kaikkiko te tunnette toisenne. :O