Ketä äänestät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äänestä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äänestä!

Vieras
Olet duunari = vasemmistoliitto
Olet vakituisessa työsuhteessa suojatyöpaikassa = demarit
Olet pätkäsilppuriepääsäännöllisessä elämässä = vihreät, piraattilitto
Olet pienyrittäjä = vasemmistoliitto / vihreät / perussuomalaiset / piraattiliitto
Omistat paljon rahaa = kookoomus / rkp / keskusta / kristilliset
Omistat maata = keskusta
Tykkäät byrokratiasta = keskusta, sdp, kookoomus
Et tykkää byrokratiasta = piraattiliitto, liberaalit, veihreät
Asut maalla = keskusta, demarit

Vasemmistoliiton ehdokasta äänestän vaikka vaalikoneen testin mukaan olisin enmmän persujen ja kokoomuksen kanssa samoilla linjoilla, itse koen olevani kuitenkin eniten vasemmalla.

[QUOTE="juupa juu";23321147]Vasemmistoliiton ehdokasta äänestän vaikka vaalikoneen testin mukaan olisin enmmän persujen ja kokoomuksen kanssa samoilla linjoilla, itse koen olevani kuitenkin eniten vasemmalla.[/QUOTE]

heh, persut on vasemmalla

Olet duunari = Kokoomus, liberaalit, rkp, kristilliset
Yritystoiminnan tukeminen ja kaupan esteiden poistaminen luo ja säilyttää työpaikkoja

Olet vakituisessa työsuhteessa suojatyöpaikassa = demarit, kokoomus, keskusta
Kukaan nykyisistä isoista puolueista ei ole luvannut laittaa julkisen sektorin törsäämistä kuriin, päin vastoin.

Olet pätkäsilppuriepääsäännöllisessä elämässä = Kokoomus, liberaalit, rkp, kristilliset, kts. duunari-kohta

Olet pienyrittäjä = Olet kusessa. Ehkä liberaalit pienin paha, mutta kukaan isoista ei tue oikeasti

ok

Omistat maata = keskusta
ok, myös kokoomus ja rkp käy

jep

Et tykkää byrokratiasta = muuta ulkomaille, ei kuitenkaan Saksaan tai Ranskaan

Asut maalla = keskusta, persut ovat myös alkaneet kosiskelemaan

Olet mielikuvitusmaailmassa elävä unelmoija, joka ei ymmärrä tosiasioista mitään = vihreät, vasemmistoliitto, sdp

[QUOTE="juupa juu";23321147]Vasemmistoliiton ehdokasta äänestän vaikka vaalikoneen testin mukaan olisin enmmän persujen ja kokoomuksen kanssa samoilla linjoilla, itse koen olevani kuitenkin eniten vasemmalla.[/QUOTE]

Tästäkin näkee kuinka ihmiset pelkää omia poliittisia näkemyksiään ja ovat populismin uhreja. Ajatellaan asioista kuten perussuomalainen puolue ja saadaan vaalikoneesta tulokseksi Persut, mutta silti ei uskalleta äänestää persuja.

Olen tämän saman lukenut palstoilta monta kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äänestä!;23321137:
Olet pienyrittäjä = vasemmistoliitto / vihreät / perussuomalaiset / piraattiliitto
Omistat maata = keskusta

Olen akateeminen. Ketä äänestän?

Alkuperäinen kirjoittaja äänestä!;23321137:
Omistat maata = keskusta

Muut ymmärsin paitsi ton asut maalla = demari. Miten demarius sopii siihen yhtälöön, ennemminkin keskustan lisäksi vaikka kokoomus ja persut.

[QUOTE="vieras";23321985]Olen akateeminen. Ketä äänestän?[/QUOTE]

Riippuu akateemisuudestasi. Onko sinulla oikea koulutus vai oletko humanisti? DI:n, ekonomin tai lääkärin kannattaa äänestää kokoomusta, rkp:ta, kristillisiä, liberaaleja tai ehkä jopa muutos 2011:ta. Sen sijaan humanisti voi hyvin äänestää vihreitä tai vasemmistoa.

[QUOTE="vieras";23321985]Olen akateeminen. Ketä äänestän?[/QUOTE]

olen lääkäri ja äänestän perussuomalaista

on akateemisenkin suomalaisen etu että tuhoisa turvapaikkapolitiikka kokee muutoksen ja eu-politiikkaankin tulee lisää ryhtiä

No mikäs mä oon: Vakkari toimistotyö, keskituloinen, perheenäiti, kierrätän mielelläni, omistan pienen peltopläntin, en tykkää erityisesti pakolaisista tai kerjäläisistä.

Määritelkää, mitä puoluetta minun tulisi äänestää.

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322110:
No mikäs mä oon: Vakkari toimistotyö, keskituloinen, perheenäiti, kierrätän mielelläni, omistan pienen peltopläntin, en tykkää erityisesti pakolaisista tai kerjäläisistä.

SDP.

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322110:

Todennäköisesti persuja. Mites tuo toimistotyö, oletko oikeissa töissä vai julkisella sektorilla? Jos julkisella, niin sitten kannattaa harkita kuitenkin jotain akselilla kok-sdp-kesk.

Yhteistyössä