Kestovaippako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alumiinikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Alumiinikuu

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
1 084
0
36
Höh. Aina tulee uudelleen ja uudelleen se himo kokeilla kuitenkin tälle 5kk kuopukselle kestovaippoja.
Vääntäkäähän nyt oikein rautalangasta, miten helppoa se on ja miten hyvin kaikki toimii...
Onko ne tasku- ja all-in-one -vaipat helpoimpia? Ja mitä minun pitää omistaa sen pelkän vaipan lisäksi ja miksi?
Onko joku malli mikä useimmille käy ja joku taas mikä ei käy juuri kenellekään?
Jos vaikka kokeilis niin ois kokeiltu sitten :D
Sitä paitsi ne on niin hienojakin...

Mä en noihin valmiisiin vaippoihin osaa sanoa mitään, kun kaikki meillä on itsetehtyjä. AIO varmaan se helpoin, mut ottaa tosi kauan kuivua. Yks malli sopii yhdelle, mut ei ehkä toiselle. Mennään sisävaipoilla ja hahtuvahousuilla. Lisäksi hyvä olla sappisaippua. Pesuaine sellaista, missä alle 5% saippuaa.

Onko sielläpäin missä asut mahdollista esim. vaippalainaamosta lainata erilaisia kestoja, jos niin löytyisi oma suosikki?

Minusta helppo ratkaisu oli ostaa yhdet täysin kosteudenpitävät pu-kuoret ja toiset villaiset.

Ja erilaisia sisävaippoja, joista suosikkejani ovat ehdottomasti Cuddlebunssit.

Niin juu, meillä siis vain osakestoillaan. Siksi pärjään noin vähillä.

www.kestovaippayhdistys.fi ja siellä jossain yläreunassa pitäis lukea "lainaamot" tai "vaippalainaamot" joissa tietoa noista lainavaipoista..

Meillä on kokomerkinnät pitäny ihan hyvin paikkansa, osa merkeistä on kyllä kapeampia kuin toiset jne. Kestovaippainfon keskustelupalstaa suosittelen jos mietit mitä vaippoja ostaa ja minkä verran.. Siis www.kestovaippainfo.fi/keskustelu

Samaa mieltä edellisen kans!
Kätevin on mun mielestä ollut just PUL täyttökuori, mihin sitten imuksi harsoa tai froteeta, noin niinku kokeilumielessä jos aattelee, ei tule niin isoja kustannuksia. Villahousut (Ruskovillat tietty :) ) on hyvät ja.

Mutta tutustu www.kestovaippayhdistys.fi

Yhteistyössä