S
surkea kestoilija :(
Vieras
meillä on esikoinen nyt 2v ja päiväkuiva eli vaan yövaippa käytössä. esikoisella on aina ollu kertikset käytössä ja nyt saamme lähiviikkoina toisen lapsen jolla haluan alkaa käytämään ainoastaan kestoja.olenkin ostellut harsoja vauvalle ja jo valmiiksi taskuvaippoja ajatuksena etä esikoinen voisi nukkua myös nyt niissä. esikoinen tykkää noista värikkäistä kestoista kovasti ja pari yötä onkin välissä mennyt hyvin mutta suurin osa ei. vaippa on lähes kuia eli yhdet pissat tullut kun ovat jo ulkona vaipasta. mitsä ihmeestä johtuu?
vaipat on yhden koon taskuvaippoja 3-13kg. tyttö painaa 11kg. ja neppareita vaipassa on niin ettei tarvi viimesiin laittaa. lapsi on pieni ja hoikka 2v.
oon koittanut laitttaa enemmän ja vähemmän imua.. luin että uudet kestot voi päästää pissat ulos et pitäs niitä pestä paljon ensin, pitääkö paikkaansa? voiko tuo siis auttaa? mitä ihmettä mä teen väärin??
en todellakaan haluis et nyt menis sit ihan maku koko kestoiluun heti, sen taki et tytön yökkärit ja lakanat saa vaihtaa heti ensimmäisen pissan jälkeen.
vaipat on yhden koon taskuvaippoja 3-13kg. tyttö painaa 11kg. ja neppareita vaipassa on niin ettei tarvi viimesiin laittaa. lapsi on pieni ja hoikka 2v.
oon koittanut laitttaa enemmän ja vähemmän imua.. luin että uudet kestot voi päästää pissat ulos et pitäs niitä pestä paljon ensin, pitääkö paikkaansa? voiko tuo siis auttaa? mitä ihmettä mä teen väärin??
en todellakaan haluis et nyt menis sit ihan maku koko kestoiluun heti, sen taki et tytön yökkärit ja lakanat saa vaihtaa heti ensimmäisen pissan jälkeen.