kestovaipan PUL-kuoresta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vikkis

Vieras
Huomenna olisi tarkoitus poiketa Eurokankaaseen, jossa tietääkseni olisi tätä PUL-kangasta. Paljonko sitä tarttisi ostaa, että saisi rinnakkain tehtyä kolmet kuoret...riittääkö siis 50 senttiä? Poika n. 10 kg.

Kolmeen riittää 50 senttiä, riippuu tietty millaisella kaavalla tekee jne.. Mutta siis eurokankaasta en ole ikunakuunapäivänä löytänyt pul:ia.. Enkä varsinkaan sitä parempaa br-pulia joka hengittää.. www.kestovaippainfo.fi:stä löydät kyllä asiaa..

Juuri tuolta kestovaippainfon keskustelusivulta kuulin, että siellä olisi tarjolla tuota kangasta. Menen kuitenkin huomenna käymään ja jos ei löydy niin sitten tilaan netin kautta. Jos tuolla Eurokankaassa nyt olisi sitä kangasti, niin mihin pitää kiinnittää huomiota, kertooko se lappu kangasrullassa jotain tarpeellista?

mulla ois tuossa naapurissa ihan pieni kangaskauppa mutta kun en ole saanut aikaiseksi mennä kysymään sieltä vaippakankaita. luulisin meinaan että myyjä varmaan mieluusti tilaisi niitä, jos tietäisi että ostaja on.

siis kunhan ostat sit varmasti pullia, etkä mitään kerniä. niitä on pul 1mil ja 2mil, toinen on vähän vahvempaa ja sit pul breath... miten se kirjotetttiinkaan se pul br, se on hengittävämpää

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
50cm saa neljä vaippaa, varsinkin jos tekee ne tarraläpät eristä... siis ku ne tarrasiivet tulee tai ne. yleensähän noissa on sama leveys.

oli sillon kun kävin. muistaakseni sulle sanoin, mutta en nyt mene tällä päällä vannomaan. myyjä kyllä itekin sanoi että heillä HARVOIN on PULia ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Tampereen Eurokankaassa oli Pulia. mutta harvoin sieltä sitä löytyy.

Oho oho, sielläpäin ollaankin sitten askeleen edellä meistä! Täällä myy eräs pienempi kangaskauppa myllymuksujen kankaita..

Ja asiakaspalvelu on niin kamalaa,että mukavampi on tilata ne kankaat sieltä myllymuksuilta suoraan...Tarranauhaakaan ei kukaan viitsi tilata kauppaan lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
50cm saa neljä vaippaa, varsinkin jos tekee ne tarraläpät eristä... siis ku ne tarrasiivet tulee tai ne. yleensähän noissa on sama leveys.

oli sillon kun kävin. muistaakseni sulle sanoin, mutta en nyt mene tällä päällä vannomaan. myyjä kyllä itekin sanoi että heillä HARVOIN on PULia ollenkaan.

:D
Olikohan tää vastaus mulle tarkotettu :whistle:
En mä kyl muista et oisit sanonut, mut en mee tälläkään päällä vannomaan :D

Yhteistyössä