kestoliivinsuojat

mä tein itse niin että ulkopintana oli pul-kangas jota oli jääny vaippaompeluksista, ihoa vasten coolmax (tuntuu kuivalta eikä tartu kiinni) ja olivat siis täyttöversioita, sisään joko kaupan liivinsuoja tai sitten itsetehtyjä imuja joissa oli pari kerrosta bambua tai froteeta.
olivat tosi hyviä
 
Täällä ei oo alkua lukuunottamatta muuta käytettykään :) Moni tekee mammalomalla ite, mutta mä oon ostellut nettikaupoista ja näiltä itse tekeviltä. Hyvin toimii, matskusta, vuodosta ja suojan paksuudesta riippuu kuinka usein pitää vaihtaa, mut kahdella yleensä pärjää päivän. Noin 10 paria kaikkiaan taitaa noita olla ja sillä pärjännyt hyvin. Kannattaa kokeilla erilaisia matskuja jotta tietää mikä toimii ja mistä tykkää. Itsellä ainakin PUL kosteussulku nykyään vaatimus ja bambu jää nänneihin ilkeästi kiinni, joten ei niitäkään enempää...
 
Mä tilasin suojat netistä. Päivisin käytän coolmax-pinnoitettuja suojia, ovat mukavia päällä kun niiden pinta tuntuu aina kuivalta vaikka olisivat imeneet paljonkin maitoa. Öisin käytössä on vähän isommat bambuvuoratut suojat.
 

Yhteistyössä