Kestoilusta..

Heissan teille joilla on kokemusta kestovaipoista. Itse olen ajatellut, että voisin koittaa.. Kuitenkin tuntuu olevan sellainen viidakko josta ulkopuolisena ei meinaa ymmärtää hölkäsen pölähtämää.. Millaisia kokemuksia on ja miten vaihtoehtojen viidakosta löytäisi sen itselleen sopivimman.

Luin jostakin Happy Nappy vaipoista ja tämä vaikutti mielestäni kiinnostavalta. Mitä se sisävaippa tarkoittaa ja voiko vaippaa käyttää esim ihan tavallisien vaippapikkuhousujen kanssa... Tai jos kukaan ei jaksa vastata näihin kaikkiin niin onko olemassa esimerkiksi jotakin kirjaa josta saisi tietoa?

Tavattoman paljon kiitoksia jo etukäteen!!

 
Hei!
Hienoa että olet kiinnostunut kestoilusta. Itse aloin tutustu tähän "viidakkoon" esikoisen ollessa 8kk ja osakestoiltiin, kunnes tulin uudestaan raskaaksi ja kaikki hajut alkoivat ällöttää (ei ne vaipat oikeasti haise). Nyt pikkukakkosella ollaan osakestoilut napatyngänirtoamisesta asti : )

Suosittelen sinua surffaamaan kestovaippainfon sivuille. Sieltä saat runsaasti tietoa ja vinkkejä aloittamiseen (myös vaippoja). Siellä on myös todella mukava joukko avuliaita ihmisiä sinua neuvomaan ja vastaamaan "tyhmiinkin kysymyksiin" ; )

Rohkeasti mukaan vaan.

osoite siis: www.kestovaippainfo.fi<br><br>
 
me alotettiin harsoilla ja villahousuilla ja ne toimi ihan hyvin. kun vaipanvaihto selällään ei enää sujunut vauvan vilkkauden takia n. 8kk siirryttiin m-kokoisiin fuzzi bunzeihin ja ne ovat käytössä tänä päivänäkin (poika 1,5v) ja niillä mennään tod näk kuivaksi asti. ovat olleet ihan huiput ja kestävät varmaan vielä toisenkin vaipatettavan.
 

Yhteistyössä