Mun mielestä harsoissa oli vaikeaa se, kun mun vauveli ei alussa tykännyt yhtään vaipanvaihdosta, huusi täysillä koko toimituksen ajan! Mä en sitten halunnut pitkittää turhaan, kun harsojen taittelussa meni vähän enemmän aikaa. Toinen juttu oli sitten reisitiukennukset... pojalla oli tosipienet reidet, enkä silti saanut harsoa ikinä hyvin... Joten mun mielestä sisävaipat sopi meille paremmin. Nykyään poika viihtyy ihan hyvin vaipanvaihtotilanteessa, mutta kun hän on tosi liikkuvainen, niin saa olla hyvin näppärä että saa hänelle vaipan =) Kuivuuhan ne sisävaipat vähän hitaammin, mutta ei mun mielestä liian hitaasti.
Villahousujen pesusta... me ei olla pesty kauhean usein, kun on aika monet käytössä, tuuletettu vain käytön jälkeen. Pesty on sitten, kun tuuletus ei enää auta tai jos tahroja tulee. Me pestään pöksyt oliivisaippualla, ja tahroihin sappisaippuaa. Sitten pesun jälkeen laitetaan lanoliiniveteen likoamaan. Taskut on kyllä käteviä, me ollaan niitä käytetty aina reissussa ja välillä kotonakin, ja isi ei muita käytäkään(ei kyllä vaihda vaippaa jos minä olen kotona).
Vielä siitä PULista... onhan siinä ainakin kahta eri laatua, yksi on melko hengittävää se br-pul... Mutta onhan pul kuiteskin kestoissa kaikkein ei-hengittävin materiaali, eikö? Kun sehän on oikeastaan muovia sekin. Mutta ei pul-kuoret mun mielestä mikään huono vaihtoehto ole, ollaan käytetty niitä mekin