KESTOILIJAT!!!

  • Viestiketjun aloittaja Fuzzi Bunz
  • Ensimmäinen viesti
Fuzzi Bunz
Pistän kysymyksen myös tänne....eli olen päätynyt aloittamaan Fuzzi Bunzeilla kestoilun.
Ongelmana koko ja määrä.Poika 3kk,7,5kg ja reisi 27cm eli ollaan M ja L-koon välissä!Kumpaa olisi järkevämpi ostaa????
Meillä ei kuivausrumpua,mutta innokas pyykkäri olen ja oon miettinyt hommaavani aluksi 5-6 + sisävaipat,miltä kuulostaa???????
Ja siis uutena ostan,niin siksi näin tarkkaan pohdin!
 
Max
Meillä poika 1,5 v / n. 10 kg / 80 cm käyttää L-kokoa, kireimmillä säädöillä. Siihen verrattuna sanoisin että osta M-kokoa. Voit myös kysyä myyjän mielipidettä, he osaavat yleensä aika hyvin suositella oikeaa kokoa. Liian iso ei saa olla, muuten jää reidestä löysälle ja vuotaa sieltä.
 
Max
Ja vielä noista sisävaipoista, jos omistat ompelukoneen niin vanhoista pyyhkeistä saa tosi näppärästi ommeltua täytteitä Fuzzeihin. Ottaa vaikka mallia Microinsertistä ja tekee sen mukaan, meillä anoppi ompeli sellaisia pötköjä missä on 2 kerrosta froteeta. Ne on aika ohuita mutta niitä voi sitten laittaa useampia päällekkäin. Tulee vaan aika paljon halvemmaksi kuin ostaa noita "oikeita" täytteitä, ainakaan kaikkiin vaippoihin =)
 
harmaalehmu
Meillä ei fuzzeja ole, mutta muuten poika 75 cm ja n. 10 kg käyttää joitain M-kokoisia kuoria ja pääosin L-kuoria. L-kuoret ovat yhä hieman reiluja, eivät silti ole vuotaneet. Mutta ostaisin sinuna ainakin pari M-koon kuorta.

Ja jos tosiaan osaat ommella, tai lähipiiristä löytyy joku joka osaa, niin tee ihmeessä sisävaipat itse. Flanellia, froteeta... eikä siihen kummoista ompelutaitoa tarvita!
 
mammi75
Meillä on tytsy kanssa semmoisessa välivaiheessa ettei M-kokoa enää kantsi ostaa, mutta L taas tuntuu liian isolta. Vaikka sen säätää sopivaksi, niin se rupeaa lököttämään. Meille petite-kokokaan ei sopinut, kun reidet on niin paksut.

Sitten me löydettiin Cherry Berryt! L-koko pysyy päällä mainosti, istuvuus erinomainen. On kapea, mutta täytettä mahtuu runsaasti päiväunilekin. Kaiken lisäks halvempi kuin fuzzit ja kotimainen! Siistiä työtä.

Jos teille tarrakiinnitteiset vaipat käy, niin kokeilkaa cherryjä!
 

Yhteistyössä