Kestäisikö huumorintajusi itseesi kohdistuvaa, rankkaa roastaamista?

Kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Sen osoittaa sinun tunnekuohusi ja alituinen selittelysi. Itseensä tyytyväinen ihminen ei ole jatkuvasti hyökkäävä tai puolusteleva. Nuo ominaisuudet kertovat heikosta itsetunnosta.
Aha. Mitähän se keittiöpsyko sanoisi kaltaisestasi ihmisestä, jonka mieli on niin katkera ja negatiivinen, että pakkomielteisesti haukkuu jotain tuntematonta mammapalstan emäntää (n)
Yritä nyt oikeasti hyvä ihminen löytää jotain iloa elämääsi (y)
 
Kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Sen osoittaa sinun tunnekuohusi ja alituinen selittelysi. Itseensä tyytyväinen ihminen ei ole jatkuvasti hyökkäävä tai puolusteleva. Nuo ominaisuudet kertovat heikosta itsetunnosta.
Jäi muuten naurattamaan tuo "tunnekuohu" :D
Suutun kyllä tarvittaessa hetkessä, mutta muuten olen kyllä aika kaukana tunnekuohuista.
Eli jatkossa (jos haluat osuvammin naljailla), niin tunnekylmä tmv sopisi ehkä paremmin (y)
 
vierailija
Jäi muuten naurattamaan tuo "tunnekuohu" :D
Suutun kyllä tarvittaessa hetkessä, mutta muuten olen kyllä aika kaukana tunnekuohuista.
Eli jatkossa (jos haluat osuvammin naljailla), niin tunnekylmä tmv sopisi ehkä paremmin (y)
Tällä kertaa selittelyn ja puolustelun tarve oli jo niin kova, että piti oikein kahden viestin voimin vastata. :D
Ja ei, "tunnekylmä" ei vastaa merkitykseltään ollenkaan sitä, mitä tarkoitin, vaan käyttämäni sana oli täysin oikea. Ihan turhaan yrität päteä fiksummallesi.
 
Tällä kertaa selittelyn ja puolustelun tarve oli jo niin kova, että piti oikein kahden viestin voimin vastata. :D
Ja ei, "tunnekylmä" ei vastaa merkitykseltään ollenkaan sitä, mitä tarkoitin, vaan käyttämäni sana oli täysin oikea. Ihan turhaan yrität päteä fiksummallesi.
:ROFLMAO: No nyt naurattaa tuo "fiksummallesi"...

Mutta sovitaan sitten niin.
Keskityn jatkossa kuohumaan, mitä ikinä sillä tarkoitatkaan :p
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Harvemmin nuo roastaamiset on minusta olleet hauskoja. Menee monesti "vyön alle lyömiseksi" ja noloksi koko meno. Eikö noissa kuitenkin lähtökohtana ole, että vinoillaan niin, että se on vielä katsojista hauskaa. Harva sen osaa.

En välttämättä itse kestäisi, vaikea sanoa.
 
Äh, olen jo tänään sinuun liittyen googlettanut 'stalkkeri', 'pakkomielteinen maanikko', 'katkera kääpä' ja 'stultus' -termit.
Ei jaksa enää.
Ai, sinäkin olet saanut ihailijan. Nuo hiukan höppänät eivät innostu, elleivät pidä sinua yliveroisena ja hierarkian yläportailla olevana henkilönä. Yleensä tämänkaltaiset vuodatukset johtuu alemuudentunteesta ja sen huomaa eritoten siitä, että heidän tekemänsä luonne- analyysit menee vituilleen alta aikayksikön.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Ai, sinäkin olet saanut ihailijan. Nuo hiukan höppänät eivät innostu, elleivät pidä sinua yliveroisena ja hierarkian yläportailla olevana henkilönä. Yleensä tämänkaltaiset vuodatukset johtuu alemuudentunteesta ja sen huomaa eritoten siitä, että heidän tekemänsä luonne- analyysit menee vituilleen alta aikayksikön.
Totta.

Paitsi en kyllä ihan aina itsekään pidä itseäni ihan normaalina :D
 

Yhteistyössä