Kestääkö teidän sohva sitä, että aikuinen mies istuu siihen hyppäämällä?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
gallup
että oikein ponnistaa itsensä siihen, siis ponnistaa jaloilla ja tiputtautuu peffalleen ilmasta?

Meidän sohva ei kestänyt.

Tietääkö kukaan hyviä paikkoja, joista saa kivoja sohvia?
Nahkainen on ollut käytännöllinen, ei tartte varoa likaa, kun lapset on tottuneet syömään siinä iltapalansa.
 
Raven
Ensin repesin :D Mutta onhan tää vakava asia... Kyl mun mies monesti leikillään lennähtää sohvalle tai sängylle, muttei kuitenkaan silleen tosissaan ja koko painolla, ei huonekalut semmosta sadan kilon lentävää ohjusta kestäis...
 
"vieras"
Kyllä tuo sohva aika paljon tuntuu kestävän... :D En muista että mies olisi hiettäytynyt siihen ihan ap:n kuvailemalla tavalla :)D), mutta kyllä tuolla on tapana rojahdella ja riehua lapsen kanssa niin sänhyllä kuin sohvalla. Entinen sänky ei kestänyt :D
 
vierass
Mä rupesin miettimään, että kestäiskö ja sit hokasin, että kestäähän se munkin "hyppimisen" ja mä olen painavampii kuin mies.... :D Tuo vaan vaikuttaa niin paljon isommalta :D
 
"mievain"
Meillä kans se perse tähdätään siihen oikein vauhdilla, yli satakiloinen... Sohva on jo muutenkin paska, mut vituttaa ku seinän takana nukkuu 1,5 lapsi ja sohvasta lähtee törkee ääni ku siihe pitää heittäytyä...
 
"a p"
[QUOTE="mievain";26819992]Meillä kans se perse tähdätään siihen oikein vauhdilla, yli satakiloinen... Sohva on jo muutenkin paska, mut vituttaa ku seinän takana nukkuu 1,5 lapsi ja sohvasta lähtee törkee ääni ku siihe pitää heittäytyä...[/QUOTE]

aah... edes yksi kohtalotoveri. meillä tosin ei sohva kestänyt tätä ekaakaan hyppyä
 
"vieras"
Myllä kestää meidän sohva, moneen kertaan testattu, niin minun kuin miehenkin toimesta :D Sohva on Adean valmistama, tosin kumpikaan meistä ei kyllä paina sataa kiloa...
 
"pop"
[QUOTE="a p";26819009]Pikkasen on nyt hermo kireellä tuon kans. En tiedä mikä keiju luulee olevansa, kai loma sekoittanut pään.[/QUOTE]

Mä luulen et meidän parisuhde ei kestäis jos jommallakummalla ois teikäläisen asenne....
 

Yhteistyössä