eiköstä vaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Joo. Se aina kummasti piristää.
mihin uskotte?Alkuperäinen kirjoittaja minna:eiköstä vaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Joo. Se aina kummasti piristää.
uskosta uskosta, no okei sit. Mä aloitan: uskon Jeesukseen. Jeesus on mun vapahtaja.Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Uskosta mihin tai keneen?
eikö? onko ollut kuitenkin joskus lapsen usko? mihin silloin uskoit?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei jaksa.Kun ei ole sellaista.Edes lapsen uskoa enää.
:0??? en halua tapella...Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei pliis.... eikö pari tappeluketjua viime päiville jo riitä?
joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
joo oon aiva mahtaavaa olla uskossa!! suosittelen teille kaikille muillekki!!Alkuperäinen kirjoittaja minna:no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
Joulupukkiin.Mutta sitten sillä oli samanlaiset kengät kuin naapurilla ja sekin usko meni.Alkuperäinen kirjoittaja minna:eikö? onko ollut kuitenkin joskus lapsen usko? mihin silloin uskoit?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei jaksa.Kun ei ole sellaista.Edes lapsen uskoa enää.
ou jee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
just, ai sulla on sellaista , otan osaa...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joulupukkiin.Mutta sitten sillä oli samanlaiset kengät kuin naapurilla ja sekin usko meni.Alkuperäinen kirjoittaja minna:eikö? onko ollut kuitenkin joskus lapsen usko? mihin silloin uskoit?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei jaksa.Kun ei ole sellaista.Edes lapsen uskoa enää.
Minäkin uskon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
Kiva!!!Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Minäkin uskon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
muuten kaikki uskovat: kerrotteko kuinka aktiivisesti uskostanne? kun joksu kysyy, kadulla tms??Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Minäkin uskon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen