Keskosten vanhempia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Olisi kiva kuullla miten teidän keskoset ovat kehittyneet. esim millaisia ovat teidän n. 2-3 vuotiaat lapset. näkyykö keskoisuus heistä?

Itselläni on kesällä 30+5 syntynyt tyttö. mietityttää kovasti tulevaisuus ja tuleeko ongelmia. vaikka ei saisi etukäteen murehtia mutta ainahan sitä äitinä vähän murehtii.

Meidän keskonen on vasta kohta 1v et enhän mä tiedä mikä tilanne on 1-2v päästä mut tosi hyvin on menny kehityksessä koko ajan eteenpäin. Meillä on aika orjallisesti noudatettu sairaalan ja fysioterapeutin ohjeita ja uskon et sillä on ollu suuri merkitys.
Meidän pikkunen konttaa nyt ja on juuri oppinut nousemaan tukea vasten seisomaan.
Ainoa ongelma on neitokaisen varvistaminen, pelkään että kävelemään oppiminen tulee olemaan vaikeeta sen takia.
Mut kaikkiaan oon ihan tyytyväinen et näin hyvin on menny. Tsemppiä sulle ja pikkuselle :)

Meillä keskospoika rv34 syntyi. Tällä hetkellä vajaa 2vuotias eikä keskosuudesta ole muuta muistoa kuin siro ruumiinrakenne! Todella hyvin kehittynyt motorisesti ja kielellisesti.

Meillä rv 34 pikkukeskosena syntynyt poika.Kehittynyt normi tahtiin,kasvaa omilla käyrillään normisti,sirompi kooltaan kyllä mutta keskosuus ei näy millään lailla enää.

Yhteistyössä