Keskiyön jälkeinen epätoivekorsetti

*HAJOO*!!Epätoivekorsetti:laugh:

Hitto että mä oon herkillä ton matsin takia. Nyt se jännitys alkaa kunnolla vasta purkautua.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29911751:
[video=youtube;LnzYG0ZkrXg]http://www.youtube.com/watch?v=LnzYG0ZkrXg[/video]

Animated_gif_004_ed_laughing.gif
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä