Keskiyön höpötysketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän olisi paras vaihtoehto. Laitoin tolleen varovasti parin päivän sisään, kun yleensä noissa kuitenkin menee aikansa. :)

Mä oon ihan valmistautunut pari vuorokautta kitumaan. Sen se vei viimeksikin. Ei oo yhtään kypsät paikat ja kakara kelluu kurkussa. Kunhan nyt edes asento olis kohdillaan. Mun tuurilla meen epähuomiossa nukkuessani selälleen ja tää lumpsahtaa ympäri taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23535158:
Mä oon ihan valmistautunut pari vuorokautta kitumaan. Sen se vei viimeksikin. Ei oo yhtään kypsät paikat ja kakara kelluu kurkussa. Kunhan nyt edes asento olis kohdillaan. Mun tuurilla meen epähuomiossa nukkuessani selälleen ja tää lumpsahtaa ympäri taas.

Pidä vaaville puhuttelu ennen nukkumaanmenoa, ettei yöllä sitten harrastella kuperkeikkoja. :D

Teräsmummo & lapio: koko maa ilman nettiyhteyttä
Yhteydet poikki viiden tunnin ajan.7.4.2011 14:52
75-vuotias nainen katkaisi vahingossa Armenian internetyhteydet viideksi tunniksi. Nainen oli kaivanut kuparia myytäväksi Georgiassa ja katkaissut valokuitukaapelin. Armenia on riippuvainen Georgian kautta kulkevista kaapeleista.

Brittilehti Guardian kertoo, että armenialaiset operaattorit olivat voimattomia valokuitukaapelin katkettua maaliskuun lopussa. Yhteydet olivat poikki myös osassa Georgiaa ja Azerbaidžania.

Ongelman havaitsi järjestelmä, joka valvoo Länsi-Euroopasta Georgiaan kulkevaa valokuitukaapelia. Kaapeli on Georgian valtion rautateiden omistuksessa.

Naista vastaan ollaan nostamassa syytettä omaisuuden vahingoittamisesta. Jos iäkäs nainen tuomitaan, häntä uhkaa jopa kolmen vuoden vankeustuomio.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23535152:
Mä en oo ollu enää pitkään aikaan hereillä ja nyt alan painumaan ihan sänkyyn asti nukkumaan.
Hyvää yötä ja kauniita unia.:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23535173:
Öitä alastomalle!

Vähänkö toi suklaa alko himottaa....
Miun taas tekee mieli kismettiä :p tuolla olis keittiönkaapissa melkein kaks kappaletta.

Pruuh. Taikauskovaiset ihmetyttää minua päivästä toiseen. Miten aikuiset ihmiset voi ajatella sillä tavalla? Vakavalla naamalla uskoa kaikki ennustamiset, jumalat ja kummitukset? On jotenkin hyvin surullinen olo, Suomen koululaitos on epäonnistunut aika pahasti :(

Pruuh. Taikauskovaiset ihmetyttää minua päivästä toiseen. Miten aikuiset ihmiset voi ajatella sillä tavalla? Vakavalla naamalla uskoa kaikki ennustamiset, jumalat ja kummitukset? On jotenkin hyvin surullinen olo, Suomen koululaitos on epäonnistunut aika pahasti :(

Ok. Tuliko vahingossa väärään ketjuun? Toki täälläkin saa mieltään purkaa eli ei sillä.

Yhteistyössä