Keskiyön höpötysketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie oon ainakin hereillä :wave: hyvin on ilta sujunut.Entäs siun ilta ?

Ihan hyvin on kulunut. Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja kävin tänään saunassa. SItten olenkin istunut koneen äärellä suklaata mussuttaen (pitäisi tuota ehkä rajoittaa, mutta kerrankos sitä...).
Hyvä että alkaa flunssa parantua.Pitäähän sitä joskus herkutella suklaalla.=)

Lohari, jokos vauveli antaa merkkejä yksiön hylkäämisestä?

No ei. Tänään kääntyi vaihteeksi poikittain. Tein pikaseivauksen kupsahtamalla samantien vasemmalle kyljelle makaamaan niin kääntyi takas. Kauheesti potkii kurkkuun ja hirveesti koittaa päästä alas, mutta se ei liene mahdollista. No. Vähän ees sukkapuikottelee, mutta pääasia et ees hikka on pyllyssä :)
Mä saan hermoromahduksen jos tätä ei voidakaan huomenna käynnistää...

Ohan se sujunu. Aamun alotin liimailemalla ohikulkevien selkään keltasia muistilappuja joihin olin piirtäny hymynaaman, iltasella tässä samassa rakennuksessa tyyppejä käveli ohi ja ko käännyin kattoon, jopa NELJÄLLÄ PUKUMIEHELLÄ oli laput vieläki selässä :xmas:

Ja niin, illan oon kuunnellu ko naapurissa on harrastettu seksiä ja akka on sielä pistäny kaikki näyttelijäntaitonsa kehiin huutamalla ko hinaaja, ja se tasanen paukutus, niin tylsän hidas, teki selväksi että kyseessä ei tosiaan oo maatakaatavat orgasmit vaan innokas mies ja nainen joka haluaa miehen uskovan olevansa maailman paras rakastaja.

Eniveis, ei ihan väsytä, vaikka väsyttääki. Joten tässä hetken töllistelen ja yritän uusiksi unta palloon...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23535087:
No ei. Tänään kääntyi vaihteeksi poikittain. Tein pikaseivauksen kupsahtamalla samantien vasemmalle kyljelle makaamaan niin kääntyi takas. Kauheesti potkii kurkkuun ja hirveesti koittaa päästä alas, mutta se ei liene mahdollista. No. Vähän ees sukkapuikottelee, mutta pääasia et ees hikka on pyllyssä :)
Mä saan hermoromahduksen jos tätä ei voidakaan huomenna käynnistää...

Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja koitos alkaa huomenna. Ajattele, että parin päivän päästä sulla voi olla nyytti kainalossa. =)

Meneekö teillä muuten koko pesue "helposti" nukkumaan? Vai vaatiiko joka ilta jonkinlaista tappelua?

Pääsääntöisesti nukkumaan mennään ihan hyvin, sitä on jo niin kauan opeteltu, että isot tietää ettei pullikointi auta ja pienemmät seuraa auliisti isompien esimerkkiä - yleensä.

Ihan isot ja ”keski-isotkin” tietävät, että saavat yläkerrassa hetken lueskellakin omissa pedeissään, kunhan tekevät sen niin ettei alakerrassa tarvi pelätä kattolampun tippumista niskaan.

Näin alakerta rauhoittuu pienten unia varten ja yläkerrassakin alkaa uni maittaa kaikille aina aika pian sinne menon jälkeen, kiitos varmaankin myös sen, että ihan isoilla on aina aikaiset aamuherätykset ja ”keski-isot” osaavat väsyttää itsensä olemalla illat alvariinsa liikkeessä - aina jossain pelissä tai harkoissa, lenkillä tai muuten vaan pihalla punkaamassa jotain.

Ohan se sujunu. Aamun alotin liimailemalla ohikulkevien selkään keltasia muistilappuja joihin olin piirtäny hymynaaman, iltasella tässä samassa rakennuksessa tyyppejä käveli ohi ja ko käännyin kattoon, jopa NELJÄLLÄ PUKUMIEHELLÄ oli laput vieläki selässä :xmas:
:D :laugh:

Kyllä ideoita on, ja tiiänkin mitä kaikkea vois hankkia :) Ajattelin valaisimia uusia, mattoja, verhoja...enimmäkseen tekstiileillä uutta ilmettä kun sais, kaupungin vuokra-asuntoa kun ei saa ruveta tapetoimaan ja maalailemaan :D Harmi kyllä :)

Joskus saa. Ollaan aina asuttu vuokralla, ja muistan kun meidän ollessa pieniä, äiti tapetoi kämpän uusiksi, me oltiin niitä vanhoja tapetteja repimässä. Nuo ovat kai sovittavissa vuokraajan kanssa.

Yhteistyössä