Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mie oon ainakin hereillä :wave: hyvin on ilta sujunut.Entäs siun ilta ?
Hyvä että alkaa flunssa parantua.Pitäähän sitä joskus herkutella suklaalla.=)Ihan hyvin on kulunut. Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja kävin tänään saunassa. SItten olenkin istunut koneen äärellä suklaata mussuttaen (pitäisi tuota ehkä rajoittaa, mutta kerrankos sitä...).
HehAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23535051::wave:
Hikka takapuolessa =)
Hyvä että alkaa flunssa parantua.Pitäähän sitä joskus herkutella suklaalla.=)
Hereillä miekin, joskin pitäs kyllä mennä maate. Ilta sujunut ihan ok, kiitos kysymästä.
:wave: Surffailen netissä ja etsin ideoita sisustamiseen![]()
Lohari, jokos vauveli antaa merkkejä yksiön hylkäämisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23535087:No ei. Tänään kääntyi vaihteeksi poikittain. Tein pikaseivauksen kupsahtamalla samantien vasemmalle kyljelle makaamaan niin kääntyi takas. Kauheesti potkii kurkkuun ja hirveesti koittaa päästä alas, mutta se ei liene mahdollista. No. Vähän ees sukkapuikottelee, mutta pääasia et ees hikka on pyllyssä
Mä saan hermoromahduksen jos tätä ei voidakaan huomenna käynnistää...
Meneekö teillä muuten koko pesue "helposti" nukkumaan? Vai vaatiiko joka ilta jonkinlaista tappelua?
Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja koitos alkaa huomenna. Ajattele, että parin päivän päästä sulla voi olla nyytti kainalossa. =)
Kyllä ideoita on, ja tiiänkin mitä kaikkea vois hankkiaOnko mitään potentiaalista löytynyt?
Ohan se sujunu. Aamun alotin liimailemalla ohikulkevien selkään keltasia muistilappuja joihin olin piirtäny hymynaaman, iltasella tässä samassa rakennuksessa tyyppejä käveli ohi ja ko käännyin kattoon, jopa NELJÄLLÄ PUKUMIEHELLÄ oli laput vieläki selässä :xmas:
Tai mikäs sen ihanampaa kuin että jo huomenna :heart:
Kyllä ideoita on, ja tiiänkin mitä kaikkea vois hankkiaAjattelin valaisimia uusia, mattoja, verhoja...enimmäkseen tekstiileillä uutta ilmettä kun sais, kaupungin vuokra-asuntoa kun ei saa ruveta tapetoimaan ja maalailemaan
Harmi kyllä
![]()
Sehän olisi paras vaihtoehto. Laitoin tolleen varovasti parin päivän sisään, kun yleensä noissa kuitenkin menee aikansa.![]()