Keskiviikkona laitettu nordeasta raha maksuun eri pankkiin,koska näkyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22865795]Jos ennen klo 12 laittaa niin seuraavana päivänä pitäis olla tilillä, mut korkeintaan 2työpäivää menee.[/QUOTE]

loppiainenhan oli se to eli se siirtäis..
yhtä huutis juttua tässä vaan kun sanoi maksaneensa ja mulla reissuun lähtö illalla jos ei näykään vielä tänään etten saa sitten postiin =/

No jos loppiaisen jättää pois niin, perjantaina tai viim. tänään pitäis rahat olla sun tilillä mun käsityksen mukaan.

Mulla on itselläni osuuspankki ja kun joku on nordean tililtä siirtäny rahaa, on se ollut seuraavana päivänä mulla.

Voi tulla tänään iltapäivälläkin vielä. Mulle tulee kerran kk eri pankkien tililtä rahaa ja usein menee niin että toisena arkipäivänä klo 14 (tai joskus klo 16) on raha siirtynyt tilille.

[QUOTE="vieras";22865804]No jos loppiaisen jättää pois niin, perjantaina tai viim. tänään pitäis rahat olla sun tilillä mun käsityksen mukaan.

Mulla on itselläni osuuspankki ja kun joku on nordean tililtä siirtäny rahaa, on se ollut seuraavana päivänä mulla.[/QUOTE]

mulla on op kanssa ja yleensä näkynyt heti näin esim aamusta jos mennyt 2 päivää siirtoihin..ja sitten mulle kuitenkin pe laitettiin myös nordeasta rahaa tulee ne näkyi muttei tuo keskiviikkona laitettu..
no ehdin odotteleen siihen iltapäivä 2 vielä ja sitten on laitettava viestiä ettei näy nyt on mentävä ja postitus menee sitten perjantaille=(

Yhteistyössä