keskittymishäiriön vaikutus parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kgj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kgj

Vieras
ja tarkennettuna vielä, keskittymishäiriön vaikutus seksielämään.
Minulla on vähän aikaa sitten diagnosoitu tarkkavaisuushäiriö, ja opittuani tuntemaan sen oireita olen tajunnut sen olevan ongelmatekijä makuuhuoneessa.

Mulla ei nimittäin keslittymiskyky riitä seksiin :( en vaan pysty keskittyä kunnolla. Ja siitä tottakai kärsii mun nautintoni todella paljon. esimerkiksi jos mies yhdynnynän aikana hyväilee mua samaan aikaan jostain, en pysty keskittymään siihen, että ns. rekisteröisin molemmat kosketukset, vaan tunnen periaatteessa vain joko yhdynnän tai hyväilyn.

onko muita joilla samas ongelma?

Mulla on joskus vähän saman tapasta. mulla MS aiheuttaa keskittymisvaikeuksia ja välillä jos se oireelee niin mua vaan raivostuttaa jos on hirveesti erilaisia ärsykkeitä. Sama toistuu muissakin tilanteissa joissa pitää keskittyä moneen asiaan samaan aikaan.

Ihan sama ongelma! Ei todellakaan riitä keskittymiskyky seksiin. Kaikkein eniten nautin sellaisesta peuhaamisesta, että voin vain maata hiljaa paikoillani ja keskittyä yhteen kosketukseen kerrallaan. Tietenkään tuollaista ei voi kovin usein toteuttaa, aika tylsäksi menisi varmaan miehen mielestä makuuhuonepuuhat.

Toinenkin parisuhdeongelma keskittymishäiriöön liittyen: mieheni on kova höpöttämään kaikenlaista, enkä aina jaksa keskittyä kuuntelemaan mitä hän hölöttää. Aika usein menee jotain tärkeääkin ohi korvien. Tai sitten huomaan joskus minuutin kuluttua, että hän puhuu jotakin:"Anteeks, en kuunnellu yhtään, voisitko alottaa alusta" :D

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ihan sama ongelma! Ei todellakaan riitä keskittymiskyky seksiin. Kaikkein eniten nautin sellaisesta peuhaamisesta, että voin vain maata hiljaa paikoillani ja keskittyä yhteen kosketukseen kerrallaan. Tietenkään tuollaista ei voi kovin usein toteuttaa, aika tylsäksi menisi varmaan miehen mielestä makuuhuonepuuhat.

Toinenkin parisuhdeongelma keskittymishäiriöön liittyen: mieheni on kova höpöttämään kaikenlaista, enkä aina jaksa keskittyä kuuntelemaan mitä hän hölöttää. Aika usein menee jotain tärkeääkin ohi korvien. Tai sitten huomaan joskus minuutin kuluttua, että hän puhuu jotakin:"Anteeks, en kuunnellu yhtään, voisitko alottaa alusta" :D

Peesi,peesi,peesi tälle!:D

meillä taas mä puhua höpöttelen, mutta selitän asiani niin epäjohdnmukaisesti, ettei mies tajua yhtään mitä tarkoitan. Lopulta mä turhaudun ja suutun helposto, valitettavasti kun on herkkä pinna.

Yhteistyössä