Keskisormi vasemmassa kädessä kipeä. ( Juu en ole näytellyt sitä liiaksi jotta siitä olisi tullut )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sormiasiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sormiasiaa

Vieras
Mutta ihan oikeasti. On vihotellut jo jonkin aikaa ja sit menee taas ohi. Nyt on kaksi päivää ihan koko ajan ollut kipeä. Ei varsinaisesti ole kipeä jos on ihan paikallaan,mut liikuttaessa tuosta keskinivelen kohdalta sattuu. Ei ole turvoksissa eikä siinä näy mitään jälkeä, eikä ole vääntynyt tai osunut mihinkään mistä voisi johtua.
Mikähän tällaisen invan liikuttamis kivun saa aikaan. Enimmäkseen tuntuu kun laittaa sormen koukkuun ja silloin jo nievelen kohdalta sivuilta painaa.
Voiko olla jotain reumaa??

Voi kai se reumaakin olla. Mulla tulee MS-taudin takia mutta se ei reagoi liikkeeseen mitenkään. Jotenkin luulis että jos on reumaa se ei lähde pois välillä se kipu. Ehkä joku hermo pinteessä?

Siis mulla on oikeassa kädessä ihan sama juttu, keskisormen alin ja keskinivel olleet tosi kipeät jo pari kuukautta. Kosketusarkoja myös, liikerata rajoittunut. Raskauden piikkiin laitan tämän toistaiseksi, myös polvet ja ranteet vihoittelevat melkoisesti.

[QUOTE="jopas";22330973]Siis mulla on oikeassa kädessä ihan sama juttu, keskisormen alin ja keskinivel olleet tosi kipeät jo pari kuukautta. Kosketusarkoja myös, liikerata rajoittunut. Raskauden piikkiin laitan tämän toistaiseksi, myös polvet ja ranteet vihoittelevat melkoisesti.[/QUOTE]

Meinasinkin juuri kysyä,että voisiko olla jotain hormonaalista myös koska itsekkin olen raskaana rv 29. Minulla ei ole kyllä muita kipuja missään.

Yhteistyössä