L
lady pelokas
Vieras
Hei! Saisikohan tältä palstalta asiallisia vastauksia?? Eli kyseessä seuraava; olen nyt rv 22. Koko raskausajan minua on vaivannut menkkamaiset säryt alavatsan ja alaselän alueella. Kipuja on päivittäin ja välillä kivut on tosi kovia. Tulehdukset tutkittu- ei ole (paitsi rv 15 hiiva), kohdunkaula ja kohdunsuun tilanne tutkittu- kaikki ok, lihaksiston kunto hyvä. Minulla on kaksi normaalia raskautta (ja yksi km) ja kahdessa edellisessä loppuun asti menneessä raskaudessa ei tällaista ole ollut, paitsi alussa. Ennen nykyistä raskautta minulle tehtiin keskeytyneen keskenmenon vuoksi kaavinta, en tiedä vaikuttaako tämä?
Olen täysin kyllästynyt käymään lääkärissä ja tuntuu, että pitävät minua turhan valittajana. Tätä raskautta ennen kävin vaivojen vuoksi lääkärissä edellisen kerran vuonna 98, joten ihan pienestä en lääkäriä vaivaa. Mistä tämä särky voi johtua ja onko muita, joilla tämä olisi jatkunut läpi raskauden? Kipua kuvailisin kovaksi kuukautiskivuksi. Kiitos vastanneille
Olen täysin kyllästynyt käymään lääkärissä ja tuntuu, että pitävät minua turhan valittajana. Tätä raskautta ennen kävin vaivojen vuoksi lääkärissä edellisen kerran vuonna 98, joten ihan pienestä en lääkäriä vaivaa. Mistä tämä särky voi johtua ja onko muita, joilla tämä olisi jatkunut läpi raskauden? Kipua kuvailisin kovaksi kuukautiskivuksi. Kiitos vastanneille