keski-suomen kuumeilijat!

No jokin sentään lisääntyy, meidän joukko nimittäin. Koko päivän on jomottanut alamahaa. Ei voi olla mikään raskausoire kun ovis oli vasta toissapäivänä. Johtunee varmaan tästä kauheesta jyystämisestä. Vaikka esikoista kun aloin odottaa niin eka oire oli juuri alavatsakivut ja nyt tuntuu painettakin. Ja tämä ei ole mitään kuvittelua, ei näin selvää tunnetta voisi kuvitella. Mutta siis en tod. usko että olisi raskausoire vaan nimenomaan varmaan paikat alkaa olla jo aika hellänä. Nyt on ehdottomasti pidettävä vähän taukoa.
 
PERJANTAI 7.11.2008

päärynärouva..............28/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00................9/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................18/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........28/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................22/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................


PLUSSANNEET :heart:



[/quote]

 
PERJANTAI 7.11.2009

päärynärouva..............28/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00................9/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................18/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........28/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................24/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................


PLUSSANNEET :heart:




 
päärynärouva voihan se olla että ainakin näöltä tiedetään toisemme. Muutettiin tuossa helmikuussa 07 miehen kanssa keuruulle. Aikaisemmin olen asunut Keuruulla 99-03 ja mies on täältä kotoisin.

Täällä oli kauhee himo taas testata ja tulin siihen tulokseen että mulla ei yksinkertaisesti ole yhtään itsehillintää... :ashamed: Ei tullu testiin viivaa taaskaan... Eli nyt odotellaan sitten jo hieman enemmän tätiä... Tulin siihen tulokseen etten enää ikinä osta ainuttakaan testiä valmiiksi laatikkoon kun en pysty olemaan testaamatta!
 
huomenta!!

tääl ei tätiä näy, mut en kyl uskalla testata ku vasta lauantaina. mullahan on nyt ovulaatiosta 15 pvä et luulis nyt menkkojen huomenna alkavan jos alkavat. ei kai ovulaatiosta nyt voi mennä yli 16 pvä menkkojen alkamiseen??
ovulaatio kumminkin oli 14 pvä menkoista... no en tiiä!!

 
Tuolla toisessa pinossa jo kirjoittelinkin kuinka joku tekee kiusaa isolla kädellä... Siihen aamuisen testiin oli ilmestynyt taustaa vaaleampi viivan paikka jonka reunoille oli todella haaleaa väriä... Nyt jos oikein tihrustan niin siinä on roskishaamujen haamu... Siis jos oikeen kovasti tihrustan... :ashamed: Pelottaa olla näin toiveikas kun on taas kamala kolaus jos se täti sieltä nyt pyyhältääkin paikalle. Se kun on muutenkin kova kolaus. Olen koko tän kierron ollut varma ettei tästä kierrosta tärppiä tule koska missattiin vähän mun ovis... Mutta nyt oon taas liiankin toiveikas. Ja arvatkaa vaan alkaako testejä kulumaan vähän liiankin kanssa nyt... Ei auta kuin rukoilla ja toivoa että täti ei tulisi ja olisi sittenkin tärpännyt. Pelottaa ihan hirveesti myös se että jos on tärpännyt! Olen intohimoinen tupakoija (esikoisen odotus ja imetys oli savuton) eli pitäisi tumpata taasen. Se tietää noin kolmen kuukauden tappelua miehen kanssa... :LOL: Näin ainakin esikoista odottaessa, tosin silloin mieskin tumppasi ja hän on pysynyt savuttomana siitä lähtien. Kahvi on toinen todella iso pahe mulle ja sen vähentäminen tietää myös kiukkuisuutta meidän talouteen. Oon niin valmis luopumaan paheistani jos nyt vaan oikeesti saisin sen plussan!!! Lisäksi aloitan uudessa työpaikassa maanantaina ja sopimus no vaan jouluun näin aluksi, sen jälkeen olisi vielä tarkoitus tehdä uusi määräaikainen sopimus jos vaan kaikki menee hyvin töissä... Eli stressiä ja peittelyä olisi tiedossa, mutta hei ihan mitä vaan kunhan saisin plussan!!!

Armaat kanssa kuumeilijat varautukaa siis nyt että multa saattaa tulle vuodatusta ja tekstiä moneen kertaan päivässä tänne. Suurimmassa osassa ei ole päätä eikä häntää, mutta johonkin on pakko saada purkaa. Miehelle kerron vasta isänpäivänä sikäli kun on jotain kerrottavaa. Toivottavasti on! Eli ei muuta kun hyppäätte mun kirjotusten yli jos tuntuu raivostuttavalta lukea avautumisia, en pysty lupaamaan että vaikenisin täällä palstalla... :ashamed:
 
marleena: toivottavasti nyt kumminkin plussaisit. kyl ne asiat siit järjestyy =)
nuo on kamalia nuo roskishaamut ku niist ei koskaan tiiä, miten ne pitäis ottaa. mut toivon et se haamujen haamu siit vahvistuis.

itsellä juilii alaselkää ja alavatsaa eli kyl se täti huomenna tulee.
 












LAUANTAI 8.11.2009



päärynärouva..............29/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00................10/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................19/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........29/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................25/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................


PLUSSANNEET :heart:



 
wippii:tänään olis tarkotus testata kunhan saan pidätettyä tota pissaa 4 tuntia et tulos olis sit luotettava. tänään olis siis dpo 16 eli jos tänään ei tuu plussaa niin ei sit tuu täs kierrossa. sullakin alkaa oleen kohta jännät päivät et miltäs tuntuu??

marleena: jokos oot testannu??
 
päärynärouva ihanaa! Onneksi olkoon!!! :flower: :flower: :flower: Täällä saadaan edelleen vaan roskishaamuja... :kieh: Mut toisaalta en oo vielä huomannut vuotoakaan...Eli ei auta kuin toivoa! Sorruin kyllä ostamaan pari testiä tonne laatikkoon siltä varalta et täti ei tule... Varmaan tänään testaan jossain vaiheessa kun saan kanssa pidäteltyä sen 4h... Ellei ehdi nyt täti ensin... Sietämätöntä tää epävarmuus!
 
kyl on marleenalla nyt jännää. toivottavasti plussaat :heart:

nyt oon sen verran rauhottunu et osaan aatella järkevästi. mulla alavatsalla tuntuu lievää menkkakipua ja tietenkin nyt sit pelkään et ei se mikään plussa ollukkaan vaan täti tulee. pitää nyt vaan ottaa rauhassa ja kyl se siitä.

kovasti nyt toivon et tääl plussaa sit moni mun perään
 
Onnea päärynärouvalle :hug: Ja toivotaan plussaa myös muille piinaviikkolaisille.

Toivotaan että täältä tullaan perässä! Pahus miten pitkä aika vielä odotella että pääsen testailemaan. Tosin ei se kyllä voi olla että olisi niin hyvä tuuri että ekasta tärppäisi, joten ei ole toivo kovin korkeella :whistle:
 
Ja tännekin pakko tulla kertomaan tilannetta. Haamujen haamu, tällä kertaa testiajan sisällä. Nyt pitäkää peukkuja että jaksaa vahvistua pysyy mukana syliin saakka! Miten vain voi käydä, mutta kyllä mä niin toivon että se täti nyt ymmärtäisi pysyä poissa!!!
 












SUNNUNTAI 9.11.2009


soikku-83
Hensku00................11/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................20/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........30/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................26/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................
elviiru.....................?/?..............yk1...........esikoinen haaveissa

PLUSSANNEET :heart:

päärynärouva



HAAMUILIJAT:
marleena84



 
marleena: hyvältä näyttää tuo sun testaaminen, toivotaan et se nyt muuttuis kunnon plussaksi.

mä täs varmaan ens viikon pyörin näil vauvakuumesivuilla, mut sit varmaan jo uskallan mennä tuonne odotuspuolelle eli kuka haluis ruveta päivitteleen tuota listaa???
 
Onnea ihan mielettömästi Päärynärouvalle ja marleenalle..mahtavaa!! :flower: :flower:
Ihanat isänpäivälahjat!
Toivottavasti itellä olis muutaman päivän päästä yhtä ihania uutisia :) ..kyllä jänskättää ja paljon..se olis niin hieno juttu että oksat pois! Kun nyt vaan malttasin odottaa nää muutamat päivät..huh.
Eilen vetäsin sitten oikeen kunnon känösen ja tänään olo on ollut sen mukainen..kaameeta..ei tarvi hetkeen taas ottaa..tai toivottavasti ei tarvi :)..

Nyt mä vallotan sohvan :) kuulumisiin!
 
soikku-83
Hensku00................12/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................21/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........2/28-30......yk4........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................27/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................
elviiru.....................?/?..............yk1...........esikoinen haaveissa

PLUSSANNEET :heart:

päärynärouva
 

Yhteistyössä