Keskeytynyt keskenmeno?

Moi kaikki, olen uusi täällä palstalla. Tänään todettiin virallisesti keskenmeno (rv 7) ultralla, vaikka viikko sitten vuoto alkoi ja sikiö poistui nopeasti vuodon mukana. Ongelma on, että tänään havaittiin kohtuni olevan suurentunut ja tyhjä raskauspussi edelleen kohdussa. Lääkäri antoi lähetteen huomiseksi kättärille, mutta osaako kukaan sanoa mitä on odotettavissa? Olen ihan kauhuissani, onko tämä ns. keskeytynyt keskenmeno? Gyne sanoi tänään, että kaiken varmuudelta sairaalaan huomenna. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
 
:hug:
Toivottavasti kaikki menee hyvin..
Jos oot täältä muita tekstejä lukenut niin oot varmaan törmänny noihin hyviin sekä huonoihin kokemuksiin (esim. mulla ei tyhjentynyt lääkkeillä)
no "onnea" tyhjennykseen ja voimia jatkoon..
Itellä nyt tuli ekat kuukautiset jo ja nyt päästään yrittään uutta alkua..
 
Toivotan teille onnea uuteen yritykseen :hug:
Mulla meni aika kivuttomasti eilen se lääkkeellinen tyhjennys, mutta ei kai sitä vielä voi tietää tyhjeneekö täysin? 5 tuntia meni ennen kuin vuoto alkoi ja kivut oli kestettävissä vaikka vuoto muuttui kotona erittäin runsaaksi. Selvisi myös samalla, että olen Rh- ja sain ensimmäisen vasta-aine rokotuksen. Vielä sekin, että joka raskaudessa on riski, jos lapsi on Rh+. :'(

Missä vaiheessa Essi sulle selvisi se ettei tyhjennys onnistunut? Oliko se jälkitarkastuksen yhteydessä?
 
Mul meni niin et ma eka tabu lääkärissä.. ke lääkkeet alkakautta kotona.. vuotoo jonkun verran... kipuja.. mut sit sunnuntai aamuna (ja töissä)alko vuotaa kun seula.. hyytymiä.. no menin sit sunnuntaina keskussairaalan päivystykseen missä ultrattiin ja huomattiin ettei tyhjä.. uudet tabut ja tiistaiaamuna tarkastukseen ei tyhjä... päivystystapauksena kaavintaan.. nyt tosiaan jälkitarkastus käyty ja kaikki ok.. ekat menkatkin tuli jo..
mutta onhan noita hyviäkin kertomuksia lääkkeeellisestä..

 

Yhteistyössä