Keskeytynyt keskenmeno, kokemuksia?

Hei, onko muilla ollut jälkivuotona ruskeaa "venyvää" limaa? Varsinaista vuotoa ei ole ollut sunnuntain jälkeen, paperiin jää vaan tollasia ruskeita limaklönttejä pari kertaa ollut harmahtava hyytymä seassa. Hyh.

Vuoto siis lähes loppui jo sunnuntaina. Eikä särkylääkettä ole tarvinnut kun viimeksi lauantaina cytotecien yhteydessä, ohimeneviä kipuja tulee välillä.

Mietin että onkohan tälläinen "vuoto" ihan normaalia..?
Mulla. Vuoto oli pari päivää poissa kunnes alkoi just tollasena ruskehtavana ja jotain riekaleitakin joukossa.
Kaavinnasta on nyt viikko mut toisaalta mul oli kyl tätä samaa viime kkm myös et vuoto loppu ja alko ja loppu. Jos siinä ei oo mitään epämääräistä hajua niin tuskin syytä huoleen.
 
Mielenkiinnosta, milloin olette tehneet raskaustestin keskenmenon jälkeen? Naistenklinikalla oli ohjeistus että 4 viikon päästä keskenmenosta, kun taas yksityisellä gyne sanoi että hyvin voi jo tehdä viikko vuodon loppumisen jälkeen.

Täällä on nyt tilanne että vuoto ja "klöntit" vähentyneet niin että pärjää jo ilman sidettä. Pyyhkiessä vaan tulee jonkun verran ruskeaa tuhrua. Vatsakipuja oli parina päivänä, mutta nekin hellittivät jo.

Toivottavasti tämä alkaisi olla tässä, ja pian päästäisiin varovasti uutta yrittämään.. :)
 
@Minie Mä taisin testailla jo n.2vk tyhjennyksestä, näytti vielä haaleaa viivaa silloin. Vuoto myös alkoikin sit ykskaks uudestaan parin päivän vuotamattomuuden jälkeen, mutta se uusintavuoto kyllä sit tyhjensi kai loputkin, sit oli jo testitkin negaa ja menkat alkoi siitä n.viikon päästä. Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen :)
 
Mielenkiinnosta, milloin olette tehneet raskaustestin keskenmenon jälkeen? Naistenklinikalla oli ohjeistus että 4 viikon päästä keskenmenosta, kun taas yksityisellä gyne sanoi että hyvin voi jo tehdä viikko vuodon loppumisen jälkeen.

Täällä on nyt tilanne että vuoto ja "klöntit" vähentyneet niin että pärjää jo ilman sidettä. Pyyhkiessä vaan tulee jonkun verran ruskeaa tuhrua. Vatsakipuja oli parina päivänä, mutta nekin hellittivät jo.

Toivottavasti tämä alkaisi olla tässä, ja pian päästäisiin varovasti uutta yrittämään..
Mä katoin just toisesta ryhmästä et kauan mulla kesti viimeksi saada negatiivinen testi niin siihen meni 9viikkoa, aattelin kyl aloittaa testailun nyt kuukauden kuluttua kaavinnasta et vähän ees tietää missä mennään ja milloin vois olettaa menkkojen alkavan...silloin taas kun meni kesken itekseen rv6, niin raskaustesti näytti negaa jo 2viikon päästä.
 
Hilmahoo
Täällä kanssa yksi kohtalotoveri... Ja samoihin aikoihin koettu km :( Mulla vuoto ollut nyt viikon ihan samanlaista kun Miniellä. Tulee vaan vessassa pyyhkiessä ruskeeta tuhrua ja näyttäs vielä määrä vähenevän kokoajan. Enimmikseen just jotain pieniä "limaklimppejä" eikä varsinaista vuotoa

Mitä mieltä ootte, jokohan uskaltaisi harrastaa seksiä..?? Onko tulehdusriski vielä suuri . kovasti haluttaisiin alkaa yrittää heti uutta mutta jotkut suosittelee odottaa yhdet menkat. Hmm...
 
Itsellä todettiin keskeytynyt keskenmeno tällä viikolla (noin rv 6), ja ensi keskiviikkona olisi aika ilmeisesti lääkkeelliseen tyhjennykseen Naistenklinikalle.

Haluaisin kuulla kokemuksia miten on sujunut lääkkeellinen tyhjennys? Missä teitte, kauanko kivut ja vuoto kesti jne.

Pelottaa siitä tulevat kivut ja vuodot ihan älyttömästi ja kun joudun vielä olemaan yksin kotona kun mies on töissä iltaan asti koko viikon..
Gyne sanoi torstaina että vuoto tuskin alkaa itsestään kun kohtu näyttää niin siistiltä. Kuitenkin samana iltana alkoi vatsa- ja selkäkipu, ja tuli pyyhkiessä ruskeaa limaista vuotoa suht reilusti. Ja sen jälkeen tullut joka päivä pyyhkiessä ruskeaa/punertavaa vuotoa, jossa on jotain tummia pieniä limaklönttejä mukana.. Ei tule joka vessareissulla vaan lähinnä aamulla herätessä ja liikkumisen jälkeen. Kipuja ei ole ollut. :O Mitähän vuotoa tämä sitten on?
Hei! Mulla oli alkukuusta 2020 keskeytynyt keskenmeno jossain 7rv paikkeilla. Se tuli ulos itestään muutamanpäivää ultran jälkeen eli en tarvinnut lääkkeitä, mutta valitettavasti yleensä kyllä kivut on aika kovat oli sitte lääkkeillä tai ilman, koska kohtu supistaa sitä alkiota sieltä pihalle. Mulla oli henk koht tosi voimakkaat kivut ja järkyttävän runsas vuoto, etten pystynyt pitämään housujakaan moneen päivään jalassa, mutta kivut hellitti sitten kun alkio tuli pihalle. Nyt uudestaan raskaana ja toivottavasti asiat menevät toisin :) ja vielä sen verta, että mulle kätilö sanoi, että uutta raskautta voi yrittää heti yksien menkkojen jälkeen :) onnea sinulle yritykseen
 
Täällä kanssa yksi kohtalotoveri... Ja samoihin aikoihin koettu km :( Mulla vuoto ollut nyt viikon ihan samanlaista kun Miniellä. Tulee vaan vessassa pyyhkiessä ruskeeta tuhrua ja näyttäs vielä määrä vähenevän kokoajan. Enimmikseen just jotain pieniä "limaklimppejä" eikä varsinaista vuotoa

Mitä mieltä ootte, jokohan uskaltaisi harrastaa seksiä..?? Onko tulehdusriski vielä suuri . kovasti haluttaisiin alkaa yrittää heti uutta mutta jotkut suosittelee odottaa yhdet menkat. Hmm...
Voimia sinulle ❤
Itsekin oon pohtinut vähän tota seksin harrastamista, että jokohan olisi turvallista kun on vuoto/tiputtelu niin vähäistä. Esim tänään tullut vaan aamulla hiukan ruskeaa tuhrua paperiin..
Lääkäri sanoi että kondomia pitäisi käyttää ainakin siihen asti kunnes raskaustesti näyttää negatiivista, ja mielellään odottaa ne yhdet kuukautiset niin on sitten varmaa että keskeytys on onnistunut. Mutta tosiaan itsekin kuullut niin eri versioita milloin voi yrittää uudelleen, toivottavasti pääsee pian :)

Hei! Mulla oli alkukuusta 2020 keskeytynyt keskenmeno jossain 7rv paikkeilla. Se tuli ulos itestään muutamanpäivää ultran jälkeen eli en tarvinnut lääkkeitä, mutta valitettavasti yleensä kyllä kivut on aika kovat oli sitte lääkkeillä tai ilman, koska kohtu supistaa sitä alkiota sieltä pihalle. Mulla oli henk koht tosi voimakkaat kivut ja järkyttävän runsas vuoto, etten pystynyt pitämään housujakaan moneen päivään jalassa, mutta kivut hellitti sitten kun alkio tuli pihalle. Nyt uudestaan raskaana ja toivottavasti asiat menevät toisin :) ja vielä sen verta, että mulle kätilö sanoi, että uutta raskautta voi yrittää heti yksien menkkojen jälkeen :) onnea sinulle yritykseen
Joo oli kyllä kivulias kokemus, kunnes sitten isohko "pussukka" tuli ulos, sitten hellitti pahin kipu ja vuoto. Paljo onnea ja tsemppiä raskauteen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
Kipua ei muuten aina tule. Mulla oli pari vuotta sitten kkm, todettiin 7+0 ja kehitys oli pysähtynyt n. 5+6, joten ei toki ollut vielä iso, mutta Cytotecit sain kotityhjennykseen ja 2 satsoa piti laittaa että alkoi. Ei ollut kivuliasta vaikka pelkäsin sitä kovasti, mutta vuoto oli ihan hurjan runsas ja kerran tuli tosi iso möllykkä vuodon mukana. No valitettavasti raskaustesti jäi näyttämään plussaa ja kohtuun oli jäänyt pieni istukanpala, joka sitten ihan vastaanotolla imaistiin sieltä pois.
 
Tein tänään heti aamusta raskaustestin ja jo negatiivistä näytti. Eikä eilisen aamun jälkeen ole enää tiputellut.

Voiskohan mulla olla nyt jo ovis menossa.. Eilen sattui vatsaan ja selkään ja tuli kirkasta limaa pikkusen. Tänäänkin vatsa ollut kipeähkö. Mulla yleensä ovulaatio oireilee just vaihtelevana vatsa-selkäkipuna.
 
Tein tänään heti aamusta raskaustestin ja jo negatiivistä näytti. Eikä eilisen aamun jälkeen ole enää tiputellut.

Voiskohan mulla olla nyt jo ovis menossa.. Eilen sattui vatsaan ja selkään ja tuli kirkasta limaa pikkusen. Tänäänkin vatsa ollut kipeähkö. Mulla yleensä ovulaatio oireilee just vaihtelevana vatsa-selkäkipuna.
Miksipäs ei vois ja toivotaan että sitä oliskin (y)
Tein tänään raskaustestin ja näytti hyvin hyvin hailukkaa viivaa, miehen silmiin viivanpaikka. Mahtavaa ettei ainakaan nyt näyttäis kestävän kropan palautuu niin mahottoman kauan ku viimeks. Ja mulla kroppa enteilee kyllä jo ovista, limailua ollut monta päivää, sekä nipistelyjä ja tänään kananmunalimat...olen myös kokoajan aivan jäässä.
Mulla tulee kohta 3viikkoa ekoista tyhjennyslääkkeistä.
 

Yhteistyössä