Keskeytetystä yhdynnätä raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
keskeytettyyn uskova
Onks täällä ketään, jolla olisi pidemmän ajan kuluttua pettänyt? Mitä olen kokemuksia kuullut, yleensä aina on pettänyt ekoilla kerroilla tai sitte on toiminut vuosia (ja myöhemmin lapsia kuitenkin tullut kun on yritetty, eli kyse ei ole ollut hedelmättömyydestä).

Eli tuntuu vähän siltä, että sanoi mies mitä tahansa, niin jotkut osaa vetää ajoissa pois, toiset ei (vaikka luulevat osaavansa).

Meillä käytetty enimmäkseen keskeytettyä, välillä kondomeita vasta puolisen vuotta enkä ole raskaaksi tullut, tosin voi olla, etten näin lyhyessä ajassa olisi tullut ilman mitään ehkäisyäkään.
 
terkkatäti
Keskeytetyn yhdynnän ehkäisyteho on niin surkea, ettei oikein ehkäisystä voi puhuakaan. Jo touhutipoissa on siittiöitä, ja spermaa voi erittyä pieninä määrinä pitkin yhdyntää. Varmat päivätkään eivät ole kovinkaan varmoja. Eli kyllä, voi vallan hyvin tulla raskaaksi keskeytetyllä yhdynnällä. Plus että on kovin keljua keskeyttää mukava hetki, ja latistaahan se tähtäily tunnelmaakin...
 
mie vaan
Ennen vanhaanhan tuo oli ihan yleinen "ehkäisykeino" ja yllättäen ennen muinoin oli lapsiakin enemmän. Muistan ikuisesti yhden suomalaisen vanhan elokuvan oisko ollu Päätalon Elämän Vonkamies jossa yhdessä kohtauksessa mies lämmitteli eukkoaan ja eukko sano että ok, saat mutta et jumankauta sitten sisälle tule. No miespä kuitenkin tuli sisälle ja eukko sai kauheat kilarit että nyt jos syntyy lapsi niin nälkään me kuollaan. Ihmettelen vaan että miksi ukkelit on niin itsekkäitä että tekee noin, jos asia ei ole naiselle ok.
 
Meillä
Keskeytettynä harrastettu seksiä nyt 6 vuotta ja yksi tahaton raskaus on siitä seurannut.

4 vuoden seurustelun jälkeen. Eli siihen asti toimi hyvin. Tosin siinäkin taisi olla pieni laskelmallinen virhe missä vaiheessa kierto oli menossa ja siksi ei sitten tullut oltua niin tarkkana sen pois ottamisen kanssa, siis miehen vehkeen kanssa :D Nyt taas 2 vuotta keskeytettyä seksiä harrastettu, eikä vielä ole nalli napsahtanut.
 
vastuuton aikuinen
Alkuperäinen kirjoittaja terkkatäti:
Keskeytetyn yhdynnän ehkäisyteho on niin surkea, ettei oikein ehkäisystä voi puhuakaan. Jo touhutipoissa on siittiöitä, ja spermaa voi erittyä pieninä määrinä pitkin yhdyntää. Varmat päivätkään eivät ole kovinkaan varmoja. Eli kyllä, voi vallan hyvin tulla raskaaksi keskeytetyllä yhdynnällä. Plus että on kovin keljua keskeyttää mukava hetki, ja latistaahan se tähtäily tunnelmaakin...
No ei latista niin paljoa, kuin kondomi joka vie mieheltä tunnon niin ettei se saa ollenkaan, tai hormonit joiden vuoksi multa katoaa kokonaan mielenkiinto kaikkeen seksuaaliseen kanssakäymiseen sekä kyky saada orgasmi.

On se keskeytetty + varmat päivät ehkä ihan tyhjää parempi "ehkäisykeino" kuitenkin? Jos lapsen saaminen jonkun miehen kanssa olisi jommallekummalle ihan kamala katastrofi, niin ei mua siinä tilanteessa kiinnostaisi harrastaa seksiä ollenkaan koko tyypin kanssa. Koska oikein käytetty kunnon ehkäisykin voi aina pettää. Jos vaikka suhde on niin surkeassa jamassa, ettei siihen toivoisi lastaan mistään hinnasta, on näitten vaikeuksien takia seksihalutkin yleensä nollassa. En kuitenkaan näe mitään järkeä semmoisen ehkäisymenetelmän käyttämisessä, joka tekee seksistä nauttimisen mahdottomaksi, ei minusta oikein vastaa tarkoitustaan.

Että parempia ehkäisymenetelmiä odotellessa, jos raskaaksi päädyn näin, menen sitten parin lapsen jälkeen sterilisaatioon, luulisi että sit jo ikä riittää siihen.
 
Rukoilijasirkka
Siis voiko miehen kannalta kurjempaa ollakaan? Varmat päivät taas on naisen kannalta surkea, koska ovulaation aikana haluttaa eniten. Hankkikaa hyvät ihmiset kierukka!
 
vastuuton aikuinen
Mun mies ainakin on ihan itse valinnut keskeytetyn kondomien sijaan. Itsekin tykkään kyllä keskeytetystä enemmän, mutta kyllä mulle kondomitkin kävisi jos mies mielummin niitä käyttäisi.

Olen yrittänyt saada useammasta paikasta kierukkaa, mutta mulle ei ole synnyttämättömänä suostuttu sitä laittamaan, en siis hormonikierukkaa halua edes kokeilla koska hormoneista niin karseita kokemuksia, vaan kuparikierukan.

Tosin jos tuon keskeytetyn ehkäisyteho todella on nolla (mitä en usko), tuskin tuo synnyttämättömyys on enää kovin montaa vuotta ongelma :)
 
frouva
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis voiko miehen kannalta kurjempaa ollakaan? Varmat päivät taas on naisen kannalta surkea, koska ovulaation aikana haluttaa eniten. Hankkikaa hyvät ihmiset kierukka!
No vielä kurjempaa olisi jos kiellettäisiin miehen tuleminen kokonaan..nyt vaan pitää hieman ennakoida ja varata talouspaperia lähelle. Tai no voihan tuotokset päästää rinnuksille, pyllylle tms :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja frouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis voiko miehen kannalta kurjempaa ollakaan? Varmat päivät taas on naisen kannalta surkea, koska ovulaation aikana haluttaa eniten. Hankkikaa hyvät ihmiset kierukka!
No vielä kurjempaa olisi jos kiellettäisiin miehen tuleminen kokonaan..nyt vaan pitää hieman ennakoida ja varata talouspaperia lähelle. Tai no voihan tuotokset päästää rinnuksille, pyllylle tms :D
Kyllä musta ois iso menetys, jos ei voisi laueta yhtä aikaa miehen kanssa ja jos pitäisi keskittyä tuollaiseen paperin kanssa sähläämiseen ja sen ulos ottamiseen.
 
vastuuton aikuinen
No ei se musta oo yhtä iso menetys kuin se, ettei jompikumpi käytetyn ehkäisymenetelmän takia laukea ikinä.

En oo sitäpaitsi ikinä elämässäni onnistunut kenenkään kanssa saamaan yhtäaikaista orgasmia, oli ehkäisymenetelmä mikä tahansa, joten aika hypoteettinen haitta mulle.
 
frouva
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja frouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis voiko miehen kannalta kurjempaa ollakaan? Varmat päivät taas on naisen kannalta surkea, koska ovulaation aikana haluttaa eniten. Hankkikaa hyvät ihmiset kierukka!
No vielä kurjempaa olisi jos kiellettäisiin miehen tuleminen kokonaan..nyt vaan pitää hieman ennakoida ja varata talouspaperia lähelle. Tai no voihan tuotokset päästää rinnuksille, pyllylle tms :D
Kyllä musta ois iso menetys, jos ei voisi laueta yhtä aikaa miehen kanssa ja jos pitäisi keskittyä tuollaiseen paperin kanssa sähläämiseen ja sen ulos ottamiseen.
Onnea, olet aika harvinainen tapaus jos aina saat orkut miehesi kanssa yhtäaikaa.
 
Toiminut meillä
Meillä keskeytetty yhdyntä ainoa ehkäisyväline melkein 10 vuotta. Kun alettiin lasta yrittämään, tulin raskaaksi kolmannesta kierrosta. Jos kuitenkin olisin tullut raskaaksi aikaisemmin, olisi lapsi ollut tervetullut, vaikkakin toki suunnittelematon. Ei mitään lapsia itse kuitenkaan olla, koulut käyty ja yhdessä oltu pitkän aikaa. Mies kuitenkin tuntuu "osaavan hommansa", ja yllätyslasta ei ikinä tullut.
 

Yhteistyössä