vieras
Onko paikalla tuolla tavalla raskautuneita? Ja kerrotteko myös, että harrastitteko tuota vakituiseen vai oliko se vain joku yksi kerta ja heti kävi käry?
niin ja siis touhutipoissa ei ole siittiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja :):http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
yli kolme vuotta ollu keskeytetty käytös ja on toiminu.
no peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kerrasta kävi, siis yhdestä ainoasta..
Ensinnäkin idiootti mies. Mun mies tietää tasan tarkkaan millon tulee ja sen että mä vetäisin sitä turpaan jos se päästäs mällit mun sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Touhutipoissa ON pakko olla siittiöitä, tai lapseni on saanut alkunsa pyhästä hengestä.
Meillä siis oli yksi ainoa keskeytetty yhdyntä jonka päätteeksi mies EI lauennut ja siitä sai tuo isompi lapsi alkunsa.
Masuasukki puolestaan sai alkunsa keskeytetystä yhdynnästä, jonka mies jätti hurmiossaan keskeyttämättä.
Eli mä raskaudun varsin todennäköisesti käyttämällä keskeytettyä yhdyntää. Kun kakkosta yrittämällä yritettiin niin siinä vierähtikin useampi kuukausi.
No eikä ole idiootti...meilläkin mies tietää tarkalleen milloin tulee ja tiesi tarkalleen myös sen, että kolmas lapsi perheeseen halutaan, joten turpasaunaa ei ole tiedossa jos se lapsi alkunsa saakin vähän suunniteltua nopeammin.Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Ensinnäkin idiootti mies. Mun mies tietää tasan tarkkaan millon tulee ja sen että mä vetäisin sitä turpaan jos se päästäs mällit mun sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Touhutipoissa ON pakko olla siittiöitä, tai lapseni on saanut alkunsa pyhästä hengestä.
Meillä siis oli yksi ainoa keskeytetty yhdyntä jonka päätteeksi mies EI lauennut ja siitä sai tuo isompi lapsi alkunsa.
Masuasukki puolestaan sai alkunsa keskeytetystä yhdynnästä, jonka mies jätti hurmiossaan keskeyttämättä.
Eli mä raskaudun varsin todennäköisesti käyttämällä keskeytettyä yhdyntää. Kun kakkosta yrittämällä yritettiin niin siinä vierähtikin useampi kuukausi.
Itse kysymykseen kyllä se meillä on toiminut. Mulla on tarkka kuukautiskierto ja mies osaa ennakoida tulemisensa. Kun lasta alettiin tehdä niin ekasta kierrosta tärppäs, eli kyllä me ihan normaaleja ollaan. Ei kai mun miehellä sitten oo siittiöitä touhutipoissa
No olisihan se kenties ollut kohteliasta kysyä että tulenko nyt sisälle vai en. Vai onko teillä mies perheen pää joka päättää että nyt tehään lapsi Sori mä en vaan voi käsittää että näistä asioista ei keskustella etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja chef:No eikä ole idiootti...meilläkin mies tietää tarkalleen milloin tulee ja tiesi tarkalleen myös sen, että kolmas lapsi perheeseen halutaan, joten turpasaunaa ei ole tiedossa jos se lapsi alkunsa saakin vähän suunniteltua nopeammin.Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Ensinnäkin idiootti mies. Mun mies tietää tasan tarkkaan millon tulee ja sen että mä vetäisin sitä turpaan jos se päästäs mällit mun sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Touhutipoissa ON pakko olla siittiöitä, tai lapseni on saanut alkunsa pyhästä hengestä.
Itse kysymykseen kyllä se meillä on toiminut. Mulla on tarkka kuukautiskierto ja mies osaa ennakoida tulemisensa. Kun lasta alettiin tehdä niin ekasta kierrosta tärppäs, eli kyllä me ihan normaaleja ollaan. Ei kai mun miehellä sitten oo siittiöitä touhutipoissa
Ja kun ottaa huomioon vielä tosiaan sen, että kakkosta tehtiin kauan ja jälkiehkäisy on olemassa (jos se vauvan tulo olisi katastroofi ollut) niin en näe syytä miestä muiluttaa.
No meillä tilanne nyt kuitenkin oli siis se, että kolmonen haluttiin ja varsinkin mun puolelta asia oli täysin selvä...joten ei miehen enää erikseen tarvitse siinä kohtaa joka kerta kysyä että mihin saa tulla. Mulle passaa se sisälle tulo, sillä sillä tavoin niitä vauvoja kai yleensä tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Niin ja lisäys ylläolevaan. Siis tosissasi menisit ottamaan jälkiehkäisypillerit ja kärsimään mahdollisen pahoinvoinnin vaan sen takia että mies oli itsekäs eikä vetänyt m*lkkuansa ajoos pois?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Jalkiehkaisypilleri ei ole raskauden lopettamista vaan sen estoa. Pillerin teho on siina etta se estaa ovulaation tai mahdollisen hedelmoittyneen munasolun kiinnittymisen. Raskauden katsotaan alkavan kiinnittymisesta.Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:ei se jälkiehkäisypillerikään aina raskautta lopeta.
tietysti siita alkaako elama hedelmoittymisesta vai kiinnittymisesta voidaan vaantaa katta vaikka maailman tappiin.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Joo no mutta kuitenkin...mä en halua jälkiehkäisypilleriä kuitenkaan käyttää jos ei olla ehkäisyä käytetty, kun toiveissa on kolmas lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Jalkiehkaisypilleri ei ole raskauden lopettamista vaan sen estoa. Pillerin teho on siina etta se estaa ovulaation tai mahdollisen hedelmoittyneen munasolun kiinnittymisen. Raskauden katsotaan alkavan kiinnittymisesta.Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:ei se jälkiehkäisypillerikään aina raskautta lopeta.
tietysti siita alkaako elama hedelmoittymisesta vai kiinnittymisesta voidaan vaantaa katta vaikka maailman tappiin.