Keskenmenosta...

Lääkäri totesi elen keskenmenon alkaneen, viikkoja olis ollu 8+, olen vuotanut nyt 4 päivää ja tuntuu kipeämmältä kuin eilen.. ihan kuin menkat olisi.. Nyt odotellaan tyhjeneekö itsestään.. Osaatteko sanoa miten kauan sitä odotellaan? Miten kauan tätä vuotoa on luvassa?
 
Iso pahoittelu keskenmenostasi:hug:
Mä olen aina vuotanut vain n. vkon. Sekä spontaanissa, että lääkkeellisestityhjennetyssä KM:ssä.
joskus 5 pvän kohdalla tunbtunut että eikö se koskaan lopu, ja 7 pvänä loppunut kuin seinään.
Todella yksilöllistä kuitenkin, joillain voi useita vkoja olla jälkivuoteluakin.
jaksamista :hug:
 
Tuttu homma. Aloin vuotamaan viikko sitten, vkoja 8 ja rapiat. Nyt vuotoa takana se viikko, vuoto hiljalleen loppumassa. Kohtu tyhjentyi itsestään keskiviikkona, lääkkeelliseen ei tarvinnut siis mennä. Ensi viikolla tarkistutan ultrassa, että kohtu tyhjä.

Kivut olivat aikamoiset, särkylääkkeellä kyllä selvisin ja kotioloissa. Mulla oli ilmeinen tuulimuna, näin itse kohdun sisällönkin ja se ehkä oli traumaattisinta, mutta kaikesta selviää. Kaikella on tarkoituksensa.
 
minäkin täällä. aika yksilöllistä tuntuu tuo keskenmenon hoito olevan. Mä alkasin perjantaina vuotamaan kirkasta ja menin sairaalaan ja todettiin alkanut keskenmeno ja ettei sykettä enää löydy. Ja heti jouduin osastolle ja sanottiin että aamulla tyhjennyslääkkeet. Kyselin etteikö se voi itsestään tyhjentyä ja odotella, mutta lääkäri saoi että ei, vaan tyhjennys että saadaan kohtu kunnolla tyhjäksi ilman odotteluja ja toipuminen alkuun.
Cytotekillä tyhjennettiin ja aika kipeäkin olin, kunnon vuotoa kesti nelisen tuntia ja kun kotiin lähdin niin menkkoja vastaava vuoto enää. Hyvää sairaalassa olossa oli että sain kipulääkettä ja piikkiäkin olisin saanut jos olisin tarvinnut, mutta panacodilla selvittiin.
Ennen kotiinlähtöä vielä ultrattiin ja katsottiin että kohtu on tyhjä.

Mielestäni lääkkeellinen tyhjennys oli parempi kuin jos se olisis itsestään saanut tyhjentyä. Homma oli vuorokaudessa ohi ja tietää että kohtu on tyhjä eikä asiaa tarvi enää jännittää ja miettiä koko aikaa. Kasata vaan pään sisällön kasaan, tämän kun oli jo toinen kerta puoleen vuoteen, edellinen 19+4 viikolla ja nyt 9+1
 

Yhteistyössä