Keskenmenon kokeneet;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla alkoi verenvuodolla. Kivut tuli vähän myöhemmin.

Ei tuo kipu sulla välttämättä ole keskenmenoa. Mulla on ollut jonkinlaisia vatsakipuja onnistuneissa raskauksissani.

Ruskealla nihkeällä vuodolla, joka siitä yltyi.
On ollut kivuttomia ja kivuliaita keskenmenoja, mutta kaikki alkaneet ruskealla niukalla vuodolla joka siitä sitten päivää kohden yltyi. Keskenmenoja takana 5.
Myös onnistuneissa raskauksissa on ollut vuotoa, runsastakin, mutta se oli aina heti suoraan punaista verta.

Vuodolla alkoi. Kivut tuli vasta kun sai tyhjennyslääkket ja kohtu rupesi supistelemaan. Älähän murehdi, täällä myös ollut voimakasta alavatsakipua onnistuneen raskauden alussa :)

Mulla alkoi tiputteluvuoto, joka runsastui kokoajan ja samalla alkoi kipu oikealla puolella lantiossa. Sen takia pääsinkin ultraan kun lantiossa oli kipua, jossa sitten totesi että jep, kesken on menossa.

Mulla alko mahakivulla, joka voimistu pikku hiljaa ja lopulta oli hirveet kivut mahassa. Vuodin verta, otsa märkänä tuskanhiestä, oksentelin ja ripuloin. Pyörrytti jopa istuvilteen ja silmissä pimeni, hiki valu naamalta kaulaan asti, oli valkonen kuin lakana. Ihmettelen vieläkin, miten pääsin linja- autoon ja kykenin siellä sinnittelemään opiskelupaikkaani asti. Opiskelukaverini anto mulle vahvan särkylääkkeen ja otsaa valeli kylmällä vedellä. Koululla vielä muutaman kerran oksentelin ja ripuloin, kun kivut lakkas, niin loppu oksentelu ja ripulointikin. Kaksviikkoo kesti mulla se vuoto.

itsellä oli oireeton keskenmeno eli ei oireita, huomattiin 3 viikkoa kuolleena ollut alkio ultrassa rv 12 ja lääkärin mokan takia en meinannut saada jatkotoimenpiteitä...tyhjennysvuoto alkoi itsestään vasta kun rv olisi ollu 14 sitten vasta iski kivut ja sain hoitoa