keskenmenon kokeneet pinoon..

onko jotain viisaampaa ku mä ku en oo varma onko mulla tullu keskenmeno??..ku oon epäilly jo n1kk että oisin raskaana..ja mulla oli oireitakin esim: väsymystä,rintojen arkuutta ja turvotusta oli jonku verran...no sitten päätin tehä testin testi näytti negatiivista...no ei siitä sitten mennyt kun n.2pvä sen jälkeen olin kotosalla ja yhtäkkiä mulla tuli ihan kauhee olo..alko heikottaa ihan sikana,no ei menny aikaakaa kun oksensin ja sen jälkeen alkoi sattumaan ala mahaan ihan hulluna en pystynyt liikkumaan enkä olemaan misää asennossa pystyin vaan tuntee sen kivun ku muo sa´ttu...:(...en voinu olla ollenkaan paikallaan tai mtn...:((..no lähettii käymää tk:ssa ja sie ku hetken aikaa olin maannu ja ollu ni kipu alkoi hellittää ja sit pääsin siinä vessassa käymään ni alkoi kauhee veri vuoto...toi siis tapahtui lauantaina ja mä vuodan edelleenki ku joku vesiputous...ja tä vuoto on muuten ihan tavalllista,mutta sitä tulee ihan hulluna.ja muutama muo paljon kokeneempi ja vanhempi ihminen on sanonu että se vois olla keskenmeno tai niillä tulee ainaki heti mieleen se..???mutta oon silti edelleen neuvoton..???...ONKS TÄÄL OIKEESTI JOKU JOKA VOIS SANOO MULLE JOTAI ETTÄ VOIKO TOI OLLA KESKENMENO..ONKO SE MAHOLLISTA???? :( :'(
 
2 ensimmaista raskautta paattyi ikavasti.Toinen kohtukuolemaan vk 23+ ja seuraava raskaus paattyi alkuvaiheessa normaaliin keskenmenoon. Taman jalkeen syntyi 4 lasta. -03 kohdunulkoinen raskaus kierukan takia
 

Yhteistyössä