KESKENMENON KOKENEET KERTOKAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUTUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TUTUS

Jäsen
25.10.2007
364
0
16

KESKENMENON KOKENEET KERTOKAA
Tein positiivisen testin äitien päivänä. Alku on näyttänyt hyvältä. Kävin viikolla 6 +1 gynellä ja sikiön sykettä ei viellä löytynyt. Uusi käyntti oli viikolla 7 ja siellä lääkäri totesi että kehitystä on tapahtunut mutta syke oli heikko joten sovittiin että menen 2 viikon kuluttua uudelleen. Nyt rv 8 olen koko viikon vuotanut ensin ruskehtava vuoto ja viikonloppuna niukka verinen vuoto. Kipuja ja hyytymiä ei ole. Vuoto loppuu aina iltaisin kokonaan.

Tänään Maanantai aamulla taas verinen niukka vuoto jatkuu. Soitin viikonloppuna synnytysosastolle (kun terveyskeskus päivystyksessä en saanut selkeetä ohjetta) josta sain ohjeen jäädä kotiin koska vuodot alkuraskaudessa ovat ihan tavallisa jos niihin ei liity kipuja ja hyytymiä.

Onko tämä selkeä keskenmeno ??

Tiistaina olen menossa uudestaan gynelle missä se sitten selviää. Henkisesti olen valmistautunut siihen sirulliseen uutuseen.

Valitettavasti ei voi sanoa, onko keskenmeno vai ei. Ultra on ainoa, joka sen voi kertoa...

Voi olla, tai sitten ei. Mutta se on ihan totta, että vuodot voi olla ihan vaarattomia. Vaikka tulis punaistakin. Itse vuosin vähän pitkin poikin raskautta viime kierroksella. Tsemppiä! :hug:

Mun ensimmäinen km alkoi todella rajuilla kivuilla ja vuotoa tuli todella paljon. Kohtu tyhjeni itsestään sen yhden illan aikana ja vuotoa jatkui seuraavat 3päivää :/
Toisessa km:ssa..Rv 6+ oli ultrassa todettu sykkeet ja kaikki ok. Siitä 3vkon päästä multa hävis kaikki raskausoireet ja tiesin, ettei kaikki ole ok. Pääsin kättärille ultraan ja siellä todettiin ettei sykettä enää ole. Vuoto alkoi vasta seuraavana päivänä ja tyhjeni itsestään.(Ällöä, mutta sikiöklöntti tippui suihkunlattialle)
Tuhrutteluvuotoa mulla ei ole ollut noissa muissa raskauksissa.

Yhteistyössä