keskenmenon kokeneet!! kertokaa auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja eikä:(
  • Ensimmäinen viesti
ap
on ihan sama onko ne myöhästyneet menkat vai keskenmeno kunhan ei kohdun ulkopuolinen!! jos mä raskaustestin olen tehnyt jo viime la niin ei voi puhua myöhässä olevista menkoista. tuskin nämä menkat on jos raskaus testi antanut viikon plussaa eilen viimeksi vahva +

ap
onko sillä nyt tässä oleellinen merkitys onko myöhästyneet menkat vai keskenmeno? enemmän olen huolissani siitä jos on kohdun ulkopuolinen. sen kerran kokeneena en toistakertaa halua kokea.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Eihän tuo ollut ees keskenmeno vaan myöhästyneet kuukautiset
peesailen tätä. kohdun ulkopuolinen ei oireile 4+2.
ei oireile?
siis mitä meinaat?
ja viikkoja ei ollut kuin 6 päälle.
mulla ainakin alkoi kauhea kivut siinä ja vuoto,"myrkytyksellä" poistetiin ja vuorokauden olin seurannassa että kaikki katoaa.ja sain tarkat ohjeet jälkiseurantaan.

ap
odotan tässä että gyne soittelee takasinpäin. meinasi tuo kätilö sitäkin kun edellinen ulkopuolinen on leikattu oikealta ja tämäkin nyt oireilee oikealla puolella josko siellä jotain "kiinnikkeitä" mihin jumittanut tälläkertaa. ei ole hartiapistosta.. ei mitään muuta oiretta nyt kun huimaus,oikealla puolella repivä kipu,verinen vuoto jossa hyytymiä.

ap
sairaalasta kotiuduttu. olisivat yöksi halunneet mutta toivon pääseväni kotiin. kohdun ulkopuolisesta ei merkkejä. hcg 323 , kohdunsuu kiinni, verta sen verran että ei usko normaalisti jatkuvan tämän raskauden. kohdun limakalvo oli paksu.

saman kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sairaalasta kotiuduttu. olisivat yöksi halunneet mutta toivon pääseväni kotiin. kohdun ulkopuolisesta ei merkkejä. hcg 323 , kohdunsuu kiinni, verta sen verran että ei usko normaalisti jatkuvan tämän raskauden. kohdun limakalvo oli paksu.
voimia!!!

ap
vieläkin kai toivoa elättelen kun mietin että eihän näillä viikoilla mitään pidä näkyäkkään? hcg arvokin aika korkea näille viikoille ja kun ei verta edes siteeseen asti kunnolla tule. no kaitpa se lääkäri tiesi mistä puhui:(

ap
verta ei ole yönaikanan siteeseen tullut kun pari pientä viirua pinnalle. eli ei paljon mitään. aamulla wc käynnillä tuli vähän ja sen jälkeen ie ole kun nimeksi muutama tippa tullut rusehtavaa vuotoa. ei tästä ota selkoa mitä on. no huomenna pääsee taas labraan ja tietää onko arvo laskenut vai noussut.

ap
elättelen vain vieläkin toiveita että tämä ei olisikaan ollut keskenemeno. varsinki kun kuuntelin kun lääkäri saneli sitä käyntiäni. sanoi jotenkin näin. normaalia alkuraskauden verenvuotoa tai alkava keskenemeno.

ap
mitä nyt nettiäkin olen sellaillut niin kivut on kyllä aika monella mukana ollut keskenemenossa. minä kun en tosiaan ole en millään tavalla kipeä. nyt se repimis kipukin on mennyt ohitse. googletin myös tuota hcg määrää joka on kyllä näille viikoille normaali ehkä vähän korkeampikin..

mulla oli keskeytynyt km, ja ei ollut mitään kipuja, pelkästään todella vähäinen vuoto joka alkoi 12+2.. Ei ollut kyytiläinen jaksanut kuin 7+ viikolle.. Toivottavasti ei ole sulla km eikä muutakaan, vaan ihan normi raskauteen kuuluvaa vuotoa... :hug:

Täälläkin suunnalla ollut aivan samanlaista vuotoa kuin sinulla ap, viikkoja vaan 5+5 jos oikein muistan...
Verta tulee ainoastaan pissalla käydessä, yölläkin side oli täysin kuiva.
Tänään oksettava olo lisääntynyt ja päässä humisee kuin olisi migreeni tulossa.
Pissalla ravaan vähintään puolentoista tunnin välein. Eli oireet ei kadonneet minnekkään, missään ei kipuja ,
paitsi tietty nyt tuo pääkipu

Toivottavasti saadaan maanantaina selvyys asiaan, oliskohan ollut kaksoisraskaus tai sitten keskeytynyt km kun vuotaa niin hillitysti

+
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä nyt nettiäkin olen sellaillut niin kivut on kyllä aika monella mukana ollut keskenemenossa. minä kun en tosiaan ole en millään tavalla kipeä. nyt se repimis kipukin on mennyt ohitse. googletin myös tuota hcg määrää joka on kyllä näille viikoille normaali ehkä vähän korkeampikin..
mulla takana kolme keskenmenoa enkä kyllä ololut yhdessäkään kipeä.

Yhteistyössä