Keskenmenon jälkeen tuntuu kuin meiltä puuttuu lapsi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedän tiedän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedän tiedän

Vieras
Uusi raskaus ei todennäköisesti ole mahdollinen. Täytyy nyt vielä yrittää luomuna pari kiertoa ja sitten hoitoihin (jos meillä siihen on varaa silloin).
Pas-raskaus meni kesken. Pakkasessa ei yhtään alkiota enää.
Tämä viimeisin raskaus oli sellainen 'kokeillaan jospa tärppäis'-raskaus, joka tärppäsi, mutta meni kesken kun alkio alkoi jo fyysisesti näyttää vauvalta.

Nyt tuntuu niin kovin tyhjältä, tunne korostuu kun seuraan vierestä masunkasvattelijaa, jolla laskettu aika yhtä aikaa kanssani. :(

Vielä muutama viikko, niin laskettu aika menee ohi. Se keljuttaa, kun uusi raskaus ei ole alkanut, eikä todennäköisesti ala ilman hoitoja (jos silloinkaan).

Mulla on vaan niin h*lvetin tyhjä olo! Masentaa. Lääkkeitä napsin, jotta edes öisin saisin jotenkuten nukuttua. :'(

:hug: Olen todella pahoillani menetyksestänne.

Tuo lasketun ajan tuleminen ilman että uusi raskaus on alkanut, on kyllä rankkaa. Olen sen itsekin kokenut pariin otteeseen. :hug:

Jospa teillekin vielä suotaisiin se elämän ihme, toivon niin.

Mulla on tässä kuukausien saatossa ollut niin paha olla, että olen itkenyt tavallista enemmän, vaikka normaalisti en itkisi juuri koskaan. Katkeria ajatuksiakin olen päässäni pyöritellyt.
Voi kunpa kukaan ei joutuisi koskaan kokemaan näin pahaa oloa! :(
Esikoinen tiesi raskaudesta ja minusta tuntuu tosi pahalta hänenkin puolesta. Odotti niin kovasti saavansa uuden sisaruksen ja hänenkin kanssaan ollaan monta kertaa vatvottu asiaa.

Yhteistyössä