Katsu ............... km 12/07, ku 11/08 ......................... poika syntynyt 11.1.10
HMM83 ............. km 5/09 ......................................... LA 5.5.10
Tiitu-tii ............. km 5/09, 8/09 ................................ LA 21.5.10
J-R ................... tm 7/09 ........................................ LA 30.5.10
Tilkku ................ km 7/09 ........................................ LA
Erica ................. kkm 10/07 ..................................... LA 31.8.10
viljonkkatyttö ..... km 10/09 ....................................... LA 23.9.10
Tipsuliini ............ km 7/09, tm 11/09 ........................... LA 1.10.10
Jane75 .............. kkm 9/06, 3/09, 9/09 ....................... LA 2.10.10
Minttuli80 ......... kkm 10/09 ....................................... LA
Kaivoin tuon meidän listan tuolta edelliseltä sivulta, lisäsin sut Minttuli siihen, voit sitten sen LAn lisätä kun sen tiedät/siltä tuntuu.
Mitäs muuten Tilkulle kuuluu, et ole käynyt pitkään aikaan päivittämässä tilannetta? Onko pahimmat huolet jo hälvenneet?
Nuo oli muuten Minttuli niin tuttuja tunteita joista kirjoittelit. Itsekin sain ekan ja tokan km:n kohdalla tietää km:stä vasta siinä ekassa ultrassa, silloin kun piti olla jo turvassa. Ekalla kerralla ei tullut mieleenkään että voisi mennä kesken ilman mitään vuotoja, olin aina luullut että ne vuodot alkaa heti ja siitä sitten voi päätellä ettei kaikki kunnossa. Toka kerralla olin jotenkin ajatellut että kun minulla kerran on jo km ollut, niin ei se satu enää toista kertaa kohdalle, joten taas tuli kyllä niin kamalana yllätyksenä se että oli keskeytynyt jo viikkoja aikaisemmin. Kolmannella kerralla olin jo ehtinyt varautua pahimpaan, mutta kyllä se kuitenkin tuntui aivan hirveältä. Nyt en sitten enää uskalla luottaa oikein mihinkään... Oman mielenterveyden vuoksi olen näissä yksityisissä ultrissa juossut, kyllähän se kalliiksi tulee mutta en muuten pysyisi järjissäni. Ja kunnalliselle ei pääse, ei vaikka mikä tilanne tai historia olisi takanapäin, täytyy olla kunnon vuodot tai kivut että suostuvat ultraamaan. Kyllä aivan väärässä paikassa säästetään, tämä jos mikä olisi tilanne että sitä apua julkiselta puolelta tarvitsisi.
Täällä ollaan varovaisen optimistisia, kunhan nyt vielä pari viikkoa menisi hyvin niin sitten ehkä uskaltaisi jo alkaa uskoa tähän ihmeeseen. Yritetään kyllä sekä minä että mieheni pitää matalaa profiilia, sen verran rankkoja ovat nämä kokemukset olleet, mutta kyllä hän on aina päässyt niistä km:istä nopeammin yli kuin minä. Juuri eilen sanoinkin että hän saisi kernaasti vaihtaa kanssani paikkaa, ensinnäkin jos km vielä tulisi niin selviäisimme siitä nopeammin, ja toiseksi kun minua vaivaa jatkuva etova olo niin siitäkin voisin kyllä luopua.
Tipsuliinille onnea muuttoon ja uuteen työpaikkaan, ja myös siitä että huono olo jatkuu, kyllä se on mielestäni oikein hyvä oire.

Mutta juu, olet kyllä oikeassa, valitettavan vähän aikaa se varma ja hyvä olo säilyy ultran jälkeen, pitäisi päästä kurkkaamaan ainakin kerran viikossa.

Pailailehan taas kertomaan kuulumisia kun kerkiät.
Hyvää viikonlopun jatkoa toivottelee
Jane 9+0