Keskenmenon jälkeen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "abcd"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"abcd"

Vieras
Moi,
sain km joulukuun alussa raskauviikolla 7+5. En tarvinnut kaavintaa tai lääkitystä tyhjennykseen, vaan kohtu tyhjeni luonnollisesti. Vuoto oli niukkaa ja kivut lievemmät, mitä olin odottanut. Kävin jälkitarkastuksessa yksityisellä 17 pvää myöhemmin, jossa huomattiin ovulaatio. Olin palautunut keskenmenosta lääkärin mukaan hämmästyttävän nopeasti.
12 päivää ovulaation jälkeen alkoin niukka ruskea vuoto, jossa mukana oli muutaman kerran pieni määrä verta.
Tein kuitenkin raskaustestin, joka näytti plussaa :) Nyt minua huolestuttaa tuo niukka vuoto, jota on jo kestänyt viikon. Vuodon huomaa oikeastaan vain vessassa käydessä.
Te, jotka olette raskautuneet km jälkeen seuraavasta kierrosta, onko teillä ollut vuotoja? kauan ne kesti? onko raskausoireenne lievemmät, kuin aiemmin? Miten raskaus eteni?

Kiitos vastanneille jo etukäteen!

Itselläni oli keskenmeno viime huhtikuussa. Km kesti viikon ja koko sen ajan vuosin kirkasta verta ja myös sikiö tuli ulos epämääräisenä klönttinä. Kipuja ei ollut pahemmin, joten ajattelin että turhaa lähteä lääkäriin. Vuotokin loppui kuin seinään tasan viikon kuluttua vuodon alkamisesta.
Tein kuitenkin positiivisen testin n. kuukausi km:n jälkeen, joten soitin lääkärille, että tarkistavat kaiken olevan kunnossa. Sain ajan kesäkuun alkuun, jossa todettiin minun olevan raskaana. Kuukautisia minulla ei tullut kertaakaan välissä, raskaus on saanut alkunsa HETI keskenmenon jälkeen.

Raskausoireet oli ihan kamalat, pahoinvointia ja väsymystä. Kokoajan etoi, enkä kestänyt hajuja..
Raskaus on mennyt hyvin ja ilman ylimääräisiä vuotoja, viikon päästä on LA :)

Yhteistyössä