Heippa ja hyvää uutta vuotta kaikille!
Isot onnittelut Lennis plussasta (ja oliko joku muu? ...luin kyllä teidän viestit, mutta nyt en muista. Onnittelut ihan kaikille joka tapauksessa!

)
Mä pidin tarkotuksella vähän päänselvittelylomaa tästä asiasta enkä siksi täälläkään ole käynyt. Tulin siihen tulokseen, että yritettävä on vielä uudestaan, kerran oma reaktio toisen raskausuutiseen oli mitä oli, mutta jotenkin oon saanut kuitenkin paremman rauhan asialle kuin mitä mulla oli. Ei stressiä, ei painetta eikä mitään muutakaan. Tulee, jos tulee. Ja uskoisin, että nykytilassa osaisin suhtautua tuttavien raskausuutisiinkin eri tavalla. Ehkä. En lupaa.
Joulu ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Tulin ottaneeksi kyllä takaisin sen vahingon, että en ollut raskaana. Toisin sanoen syöty on ja painon laskun sijaan painoa on kyllä kertynyt..

No juu. Mä päätin tänään jatkaa just tätä laskuprojektiani.
Kierto palasi kohdilleen mullakin just silloin, kun epäilin oviksen olevankin. Sen perusteella päättelin, että menkkojen pitäis alkaa viimeistään 4. päivä, alkoivat tänään, täysin ajallaan. Jeiii.

Ainoa huono puoli on, että meillä on joku ihme virus, joka on jyllännyt nyt jo yli kuukauden ees ja taas. Koko perheellä sama tauti. En tiedä, johtuuko tosta ja antibiooteista, jotka jo kerran jouduin syömään, vaiko kaikista näistä hormonimuutoksista, mutta sain tähän väliin myös jonkun ph-epätasapainon alapäähänkin ja perään heti hiivatulehduksen. Vuosiin ei ole tarvinnut tostakaan vaivasta kärsiä.. Mutta nyt pitäs saada ph:t ja pöpöt kropasta kohdilleen, muuten ei kyllä tee ees mieli mitää vauvapuuhia. Kuukauden sairastelun jälkeen ei uskalla miettiäkään raskautumista (mun tuulimuna aikoinaan alkoi heti sairastelusta. Silloin mietittiin, mahtoiko sillä sairastelulla olla vaikutusta asiaan. No ei välttämättä eikä varmaan, mutta jäätiinpä pohtimaan).
Onneksi sait
oOo hommaan selvyyden. Pakko tunnustaa, että hiukan epäilinkin, et sulla ei kohtu ollut täysin tyhjä. Oireet vastasi niin omaani sen kaavinnan jälkeen, kun kohtu ei tyhjentynyt. Nyt, kun tyhjeni kerralla, homma meni mullakin ihan eri tavalla. Nyt vain sitten menkkoja odottelemaan.
Bettinah onnittelut oviksesta!!

Ja
Bosch kuinka sujuu?