Keskenmenon jälkeen haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo monta kissaihmistä tuntus olevan ketjussa..Meillä on kaksi maatiaista, 3 ja 6 veet... on ne välillä semmosii vauvoja ,että:D

J-R:Tsempit rakenneultraan:).

Mulla tais alkaa menkat:D. Jeeah..ei mitenkää kuitenkaa erikoisemmin vielä koske mahaa, vaa aamulla ku nousin oli muutamia menksu tuntemuksia ja ku veskiin menin hokasin verta:)JEEEEE.Tätä päivää on odotettu ku kuuta nousevaa:). Oliko teillä muuten km jälkeiset menkat mitenkää erilaiset verrattuna normeihin? En varmaan ikipäivänä oo ollu näin ilonen menkkojen alusta.

Elelen kuulkaas arvon leidit historiallisia aikoja, eilen nimittäin olen melkein 100%:sti varma että ensimmäistä kertaa elämässäni bongasin oviksen! :) Ihme asioista voi sitä ilahtua. Eilen oli ehkä muutaman tunnin ajan kipua vasemmalla puolella munasarjan kohdalla, ja sitten tuli sellainen (äklövaroitus herkkäihoisimmille) todella sitkeä limaklöntti. Kivut kelpottivat, ja illalla sain miehen kaadettua. Eli eiköhän tämän kierron suurimmat työt ole jo tehty, taitaa kierto siis jäädä noin 32-33 päivän pituiseksi, mikä minulla on ihan normaalikierto. Jeee!

Paitsi että valistakaapas kokeneemmat minua - onhan se nyt niin että kun se oletettu ovis oli eilen, niin se munasoluhan elää silloin maks. 24 tuntia, niin pitäisiköhän kuitenkin varmistella makkarin puolella vielä tänään? Jospa ne kivut ja limat vasta enteilivät ovista, ja se tapahtuu/tapahtui kuitenkin myöhemmin? Ovistestit ei ole käytössä, mutta kyllä minunkin taitaa olla pikkuhiljaa aika niitä hankkia, kyllä se helpottaisi elämää jos tietäisi milloin se ovis oikeasti on. :)

Jee Ottis, enää muutama päivä jäljellä jännäpäivääsi, minäkin pidän täällä kovasti peukkuja pystyssä että ne valkovuodot enteilisi jotakin todella ihanaa tälle vuodelle. :) Voi että sitä ex-työkaveriasi, toisaalta ymmärrän häntä sillä itselläkin on ollut vaikeuksia kertoa raskauksistani niille kavereille joiden tiedän toivovan lasta mutta joilla syystä tai toisesta (pitkä tulokseton yritys, km) on vielä yritykset käynnissä. Mutta kyllä se kuitenkin on parempi kertoa edes riskiviikkojen ylityksen jälkeen, eikä jäädä liian kauaksi aikaa odottamaan, sitten tuntuu toiselta vielä pahemmalta, kuten sinulle kävi. Nyt vaan pidetään siitä kiinni että sinä seuraavaksi astut siihen samaan junaan, ja pysyt siellä - sitten kaikki nuokin tunteet unohtuvat. :)

Kiitos A-M ystävällisistä sanoistasi, kyllä se jo auttaa kun saa tietää ettei ole yksin kampailemassa näiden negatiivisten tunteiden kanssa. Ja nimenomaanhan tämä on yhtä tunteiden vuoristorataa, mutta periksi ei vaan saa antaa. Kiitos kun muistutit siitä. :)

Tiukku - minulla on kyllä ollut menkat aika "normaalit" keskenmenojenkin jälkeen, suurinpiirtein yhtä runsaat eikä sen kummempia kipua, paitsi yhden kerran kun oli aika pahat menkkakivut mitä minulla yleensä "ei koskaan" ole, paljon pahemmat kivut kuin edes sen km:n aikana. Onnittelut tädistä - tuntuu kummalta sanoa tuo, aika harvoin se pitää paikkansa mutta km:n jälkeen kylläkin. :)

Ja minultakin tsempitykset J-R:n ultraan, tulehan heti kertomaan kuulumisia!

Oikein hyvää sunnuntain jatkoa teille kaikille vahvoille, ihanille naisille toivottelee

Jane kp19 (dpo1, jeee!)

Haaveilevat:
Viveca78..........ku 12/08.............................(1).......28.1.
Mimis...............km 05/09............................(1)........6.1.
Hansu..............kkm 02/09, 07/09.................(1)........24.1.
Ottis................kkm 08/09...........................(1).......13.1.
Jane75............kkm 09/06,03/09,09/09...........(2)......24.1.
Beata36...........km 10/09.............................(1).......19.1.
Minttuli80.........kkm 10/09............................(1)
taustalainen.....tm 05/09, 10/09.....................(2)
Tipsuliini...........km 07/09, tm 11/09...............(1)
Unnna..............km 11/08,05/09,11/09............(2)
A-M.................kkm 08/08,km 11/09..................(2)
Tiukku............. kkm 11/09.............................(1)
lullu..................km 12/09..............................(2)
Uniperhonen....km 12/09................................(1)
Strumppis........km12/09................................(1).......17.1.
Prune...............km 12/09................................(3)
Santtu81..........km 01/10................................(2)

Plussanneet:
Ilona81......... + 02.8.09 (km 05/09, 07/09)
Kauris 55....... + 21.8.09 (km 03/09)
Tiitu-tii........... + 16.9.09
J-R................. + 25.9.09 (tm 07/09)
Sarppa75.......+ 30.10.09 (kkm 08/09)
Tilkku............ + 7.11.09 (km 7/09)

Aikaistin jännäpäivääni yhdellä, jos ei tuohon päivään mennessä ole menkkoja näkynyt niin silloin kyllä testaan. :) Hei, meillähän onkin muuten Hansun kanssa sama jännäpäivä, kiva!

Tiukku: Onnittelut menkoista! Muistan tunteen, mun teki mieli kailottaa koko valtakunnalle, ett menkat alkoi ku ne eka kerran km:n jälkeen tuli. Ja kun alkoivat vielä just samana päivänä kuin gyne oli arvellut niiden alkavankin, niin hyvältä tuntui. Mulla oli aiemmin kivuliaita ja pahimmillaan viikonkin etukäteen oireilevia menkkoja, mutt km: jälkeen ne ovat olleet kivuttomammat. Siitä se uusi yritys sitten lähtee, onnea siihen :)!

Jane: Onnea oviksen bongaamisesta, vaikket sitä tikuttanutkaan. Minä sanoisin, ett jos mies helposti kallisteltavissa ja sunhan on :), ett kannattaa tänään varmistella eikä haittaa vaikka vielä seuraavanakin päivänä tai kolmantena, sillä mulla ainakin ne voimakkaimmat ovisoireet on n.3-4 päivää ennen ovista. Se limaklönttikin saattanut tulla jo paria päivää ennen. Toi kipuilu mahdollisesti muniksen kasvukipua. Toivotan nyt hirmusti sulle onnea tähän kiertoon. Mulla on sellainen fiilis, ett nyt on onni myötä :).

Ahaa :)! Nyt näyttää siltä, ett Hansulla ja Janella sama Jännäpäivä, joten jäämmekin odottelemaan tuplaplussausta. Jos se minusta olisi kiinni, niin minähän ilomielin korkkaisin sen tammikuun ja uuden vuosikymmenen plussatilin täältä.

A-M: Joko sun jännäpäivän saa listata?

Minttuli80: Mitäpä sinne kuuluu kun ei mitään kuulu?

Kaunista aurinkoista tammisunnuntaita kaikille! t. Ottis

Ihanaa, kun täällä on näin aktiivista! :) Nyt en kuitenkaan kerkiä enempää kirjoittaa, mutta oli pakko tulla pikaisesti kertomaan, että simpat tallessa kp8 ja kp10!! Näköjään meni hyvin perille, koska mies on tehnyt oma-aloitteisesti aloitteet molempina päivinä. Ohhoh, ihmeiden aika ei ole ohitse. ;) Nyt sitten tiistaita odotellessa.. :D
Kiitos siis tsempeistä ja mukavaa sunnuntai-iltaa! Huomenna varmasti enemmän ja paremmalla ajalla.

Multa kanssa väliaikatietoja, että mies kaadettu kp7, kp10 ja kp12 eli tässä kierrossa saa oikeesti jännäillä :) Jatkan vielä kp13, 14 ja 15 jos jaksan, kun en oo mitenkään bongannut ovista siis :)

Flunssa alkaa olla selätetty ja huomenna töihin... jee, pääsee kotoa mädäntymästä ja huomenna vedetään ne kaks hammasta rautojen tieltä pois, auts :/

Hienoa Viveca ja Hansu! Olette molemmat kellistelleet miehiänne ihan kiitettävästi eli loppukuulla onkin sitten jännäämistä ;). Minä tässä odottelen, ett pääsisin saunaan. Pikkasen viluttanut koko päivän ja aamusta olin tosi sairas. Eilen illalla oli lämpöäkin. Ettei vain olis Hansun pöpö pääsemässä niskan päälle? Mutt näillä mennään. Ovis- ja plussatuulia kaikille! t. Ottis

viimein aikaa kirjoittaa. Tänne on tullut tekstiä taas paljon vaikka luen viikottain teidän kuulumisianne. Uusiakin on tullut joukkoon, hyvä kun löysitte tänne tukiverkkoon :)

Minä tein täysin yllätysplussan uudenvuoden aattona. Menkat oli vain muutaman päivää myöhässä mutta mulla oksetti kovasti. Testiin tuli alkuun haalea viiva, mutta plussa silti. tein uuden sitten seuraavana aamuna ja plussaa näytti.
Ajatukset ei osaa yhtään olla vauvassa, jotenkin vain välillä unohdan sen. Onko väärin ajatella että "taasko?". Olen sata prosenttisesti varautunut pettymään ja olen itkenyt kovasti ja mietin koko ajan vaan että miksi juuri nyt. Me käytettiin epäluotettavaa Varmat Päivät- ehkäisyä.

Klinikalle meillä oli keskiviikkona aika ja siellä hoitaja onnitteli tuhannesti tätä ylläriä. Oli tarkoitus suunnitella miten edetään tässä projektissa hoitoineen, kolmen km jälkeen. Nyt onkin uus projekti alla. Lääkärille ONNEKSI sain ajan torstaille niin ultrataan ja varmaan saan sen kohdun limakalvoa paksuntavan ja voimistavan reseptilääkkeen. En muista nimeä mutta se kuuri pitää syödä ennen 10viikkoa.
Miksi tämä nyt tuntuu vain suorittamiselta, lääkkeiden syömiseltä ja siltä kuin asettaisin itseni suurennuslasin alle. Kaikki ovat huolissaan. Minulla välillä ihan tärisyttää ja iho on kananlihalla.

Voimia, kaikille! Ja anteeksi tästä nyt tuli tämmönen vuodatus.

unnna, ehkä rv6+5

Voi unnna, aivan ihania uutisia, hurjasti onnea plussasta! Ymmärrän kyllä, että nyt pelottaa ja huolestuttaa, mutta uskotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun asti. Nyt olet ainakin kunnon seurannassa alusta asti ja kaikki voitava varmasti tehdään, jotta tämä raskaus sujuisi.

Viveca ja Hansu, tepä olette olleet ihailtavan aktiivisia oviksen hyödyntämisessä. Toivotaan että tuloskin on sen mukainen!

Ottis: kyllähän se rakkaan lemmikin kuolema on aina kova paikka, monet itkut tuli itsekin itkettyä ja yhä välillä tulee tosi surullinen olo kun tuota persoonallista kissaherraa muistelee ja toivoo, että saisi kerran vielä sylissä pitää. Onneksi meille jäivät lohduksi vielä toiset paijattavat. Itse en taas allergian vuoksi voi enää uutta kissaa ottaa ja tuntuu tosi vaikealta ajatella, että kun aika meidän toisesta kissasta jättää, niin en enää ikinä voi kissaa tai koiraa ottaa :(

Piti ihan kalenteri kaivaa esille ja katsoa millon olis mun jännäpäiväni ja 23. tai 24.1 näyttäisi olevan, viimeistään 23.1. pitäisi menkkojen alkaa, mutta yritän olla testailematta ennen 24.1. Eli Janen ja Hansun kanssa samoissa mennään!

Listapäivitys

--------------------------------------------------------------------------------
Haaveilevat:
Minttuli80.........kkm 10/09............................(1)
A-M.................kkm 08/08,km 11/09..................(2).....24.1.

Plussanneet:
Unnna........... + 31.12.09 (km 11/08,05/09,11/09)

Laitoin itselleni saman jännäpäivän kun hansulla ja Janella ja lisäsin samalla unnnan plussanneisiin. Toivottavasti onnistui....

Heissan arvon leidit!
En ole mihinkään kadonnut. Olen ollut lomailemassa, niin tämä kirjoittaminen on vähän jäänyt. Pikaisesti luin uusimpia viestejä ja huomasin taas uusia tulokkaita joukossamme. Pahoittelut kokemastanne ja tervetuloa tänne ihanien naisten keskuuteen.

Onpa listassa monta jännäpäivää. :) Pakkohan noista ainakin yhden on plussaksi muututtava! Eiks niin?? Toivottavaa tietysti ois, että kaikki plussaksi vaan! Nyt oon hieman pihalla kaikkien elämästä ja asioista enkä niitä sen enempää kommentoikaan. Ensi kerralla sit paremmalla ajalla.

Pitääpä laskea itsellekin jännäpäivä listaan. Ainakin meillä pupuiltiin ovulaation aikoihin (tai kun kuvittelin sen olevan) riittävästi. Sanoin ukolle, että laittaa kunnon soturit sitten liikkeelle. :D

Plussatuulia kaikille!!!

Listapäivitys

--------------------------------------------------------------------------------
Haaveilevat:
Minttuli80.........kkm 10/09............................(1).......19.1
A-M.................kkm 08/08,km 11/09..................(2).....24.1.

Plussanneet:

Lisäsin oman jännäpäivän, joka näyttääkin olevan sama ku Beatalla! :)

pikainen...

onnittelut unnalle, ihanaa!! toivottavasti pystyt edes hitusen nauttimaan vaikka olo on suurennuslasin alla ja pahoinvoinnin ympäröimänä!

täällä olis kans jännäpäivä ehkä joskus 24.1..
oviksen aoikoja on tässä eletty ja semmosta suorittamista että... "ole valmis kun tuun ja nopea".. :D napero siis kipeänä ja aikaa ei oo ollu kun yöt on valvottu ja töissäkin kävin..mutta onneks mies on ollu yhteistyöhalunen ;)

nyt taas mentävä.. palailen!

nyt yritetään plussata rytinällä ja seuraavassa kierrossa sit viimeistään loputkin matkaan.. <3 (seuraava kierto armonaikaa mulle jos en tähän junaa teijän kanssa ehdi ;) )

Haaveilevat:
Viveca78..........ku 12/08.............................(1).........28.1.
Mimis...............km 05/09..............................(1)........6.1.
Ottis................kkm 08/09.............................(1).......13.1.
Jane75............kkm 09/06,03/09,09/09.........(2).......24.1.
Beata36...........km 10/09..............................(1)........19.1.
Minttuli80.........kkm 10/09.............................(1).......19.1
taustalainen.....tm 05/09, 10/09...................(2)........24.1.
Tipsuliini...........km 07/09, tm 11/09..............(1)
A-M.................kkm 08/08,km 11/09..............(2).........24.1.
Uniperhonen....km 12/09...............................(1)
Prune...............km 12/09...............................(3)
Santtu81..........km 01/10...............................(2)

Plussanneet:

unnna: Onnittelut plussasta! Nyt menee varmasti kaikki hyvin, kun pitävät siel niin hyvää huoltakin sinusta :). Uskon, ett tuntuu siltä, että "taasko?", mutt eihän niin voi käydä kahta kertaa peräkkäin, ett eppähuomiossa tulet raskaaksi ja sitten menisi kesken kun just pääset uudesta ihmisalusta iloitsemaan. Näin ainakin uskotaan ja toivotaan. Tarraliimaa rekkalasteittain sulle, ett pikkunen matkassa pysyy.

Minttuli ja taustalainen: Onnittelut oviksesta ja sen onnistuneesta ja tehokkaasta hyödyntämisestä :). Kun teidän kaikkien pupuiluista lukee, niin tuntuu, ett ihan pitäis oma haaveilu lopettaa, kun ja jos oman ukkonsa saa pukille vain kaksi kertaa kuussa ja senkin nihkeesti :)).

Näyttäs siltä, ett tästä tulee hyvä kuukausi, kun on simppatalletukset kaikille oordingissa ja muutenkin niin paljon noita jännäpäiviä tuolla kuun lopulla, ett onhan se viimein muillakin kuin unnnalla tärpättävä :).

Sori, ett toi lista meni taas noin sotkuseks ku sinne taustalaisen ännäpäivän lisäsin. Olis pitänyt ensin kattoo, ett näytöllähän se oli ihan ok ja silloin ei haittaa, vaikk esikatselu mitä sanoo. Vaan nyt mun on mentävä töihin takas joten plussatuulta tänne edelleen ++++++++++++++++++++++++++++

Ps. Mulla tätioireet niin vahvat, ett jännäämisen olen omalta osaltani lopettanut jo ja vain odottelen sitä kurjaa akkaa saapuvaksi ylihuomenna :(.
t. Ottis kp23 (dpo12)

IHANAA! <3 Onnea kovasti unnna!! Kovasti tarrasukkia matkaan ja uskotaan, että tällä kertaa kaikki menee niinkuin pitääkin. Ja varmasti meneekin. Olipa kyllä ihana uutinen, halauksia täältä kovasti! <3

Hansu...: Jee, hyvässä tahdissa mennään. Meillä myös tarkoitus vielä kp12, kp14-16 peittoa aktiivisesti heilutella ja sen jälkeen vapaamuotoisemmin. ;) Jotenkin itsestä tuntuu, että nämä kp8 ja kp10 simpat on ihan turhia vielä, kun on niin aikaista, mutta toisaalta sen ainokaisen plussan oon aikoinaan saanu kp9:stä, että eipä ne taida turhia olla. :) Ja ainakin on yritetty. :D

Jane75, A-M ja Ottis: Tiedän niin tunteen, kun kuulee, että ystävä/tuttu on tullut raskaaksi. Vaikka sitä kuinka yrittää olla mielissään ja onnellinen toisen puolesta, niin kyllä se silti tuntuu itsestä pahalta. Kun muut, niin miksei itsekin saa kokea sitä onnea?? Mulla se on jopa sellaista, että ihan ärsyttää lukea lehdistä, kuinka julkkikset julistavat olevansa raskaana. Argh, MÄKIN TAHDON! :) Mutta eiköhän nämä tunteet ole ihan inhimillisiä ja ymmärrettäviä. Kyllä se kateus/katkeruus katoaa sitten, kun itsekin pääsee siihen onneen käsiksi. :) Ja kyllä me kaikki vielä päästään. Ihan varmasti.

Missä on Mimis???

Ottis: En suostu heittämään toivoa ennenkuin on pakko. Eli ylihuomista odotellessa... ;) Ehkäpä nämä vahvat oireet ovatkin vain lumetta. :) Toivotaan!!!

Hirmuisesti onnea kaikille, jotka olette oviksen bonganneet ja sen tehokkaasti hyväksi käyttäneet. Muistakaahan paukutella plussia ennen minua oikein urakalla! 28.päivä on oma jännäpäivä, joten perässä tullaan. ;)

Vitsi...oon kyllä niin iloinen unnnan puolesta, vaikka ymmärränkin, että varmaan on ristiriitaiset fiilikset. Silti: ONNEA!!!

Viveca: Kiitos :)! Yritän ylläpitää toivoa. Eihän se täti kuitenkaan ole vielä tullut ja totuushan on, ett viimeksi kun olin raskaana tätioireet olivat niin selvät, etten heti ollut totuutta uskoa. Tai sanotaan, ett tädin oletettu vierailupäivä oli jo kaukana kun aloin uskoa, ett jokin ei olekaan niinkuin aina ennen.

Minä myös Mimistä kaipailen :(.

24.1. näyttää muuten olevan sitten varsinainen plussasuma. Toivottavasti plussia tulee myös sitä ennen ja jälkeenkin! t. Ottis

Täällähän minä! Kiva kun olette kaipailleet :)

Täti kurvasi paikalle keskiviikko iltana, eli kp 6 "jo" menossa.. Oli tosi oudot menkat, ei juuri mitään kipuja, vaikka normaalisti on ihan järkyttävät tuskat ekana päivänä. Lääkkeitä olen syönyt nyt kp 2.-6. 2 kpl/vrk ja torstaina on taas folliultra. Ei ole tullut käytyä täällä nyt muutamiin päiviin tuntuu taas että ei tästä mitään tule.. voi kun voisi vaan unohtaa koko asian!

unnalle tuhannesti onnea plussasta <3

Hansulla ja Vivecalla on homma hyvin hoidossa tämän kierron osalta :) Nyt jos koskaan pitäisi tärpätä!!

Janelle onnittelut oviksen bongaamisesta! Ja mieskin on kallistettu oikeaan aikaan. Loistavaa :)

Ottikselle plussatuulia! *PUUH PUUH PUUH*

Tilkku - kiva kun mekat alkoi vihdoin, kerrankin löysi tiensä oikeaan osoitteeseen!

Tilkku Tiitu-Tii ja Sarppa - PALJON ONNEA LOISTAVISTA ULTRAKUULUMISISTA <3<3 Ja J-R:lle tsemppiä tulevaan!

Mimis: Äläs nyt toivosta luovu! Me täällä jännätään ja peukutellaan sun puolesta ja toivotellaan hurjaa kasvua follikselle. Pianhan se on teilläkin taas pupuiluaika käsillä :). Kiitos sulle plussatuulten puhalluksesta!

Ajatelkaahan, muhun vanhaan akkaan iski varhainen kevätvillitys tai jotain :). Kaivoin nimittäin ullakolta esiin stepperin ja sillä jo vähän lihaksia virittelin. Eilen tuli puhetta, ett ehkä lähdettäs talvilomalle jonnekin laskettelukeskukseen ja pitihän mun alkaa heti laskettelulihaksia viritellä. Joulupukki toi meille kehonkoostumusmittarin ja sen viimein paketista purin ja laitoin sinne omat asetukseni. Mittaustulokset: BMI 20.8, kehon rasvaprosentti <23.0% eli alhainen, luustolihasprosentti 35 eli korkea, sisäelinten rasvaprosentti 3 eli normaali (viite 1-9) ja lepoaineenvaihdunta jotain 1200+Kcal. Niin ja paino 54.6 kg :). Mulla käytössä ollut puntari on väittänyt mua miltei nakusillanikin melkein 56 kg:ksi, mutt nyt mulla oli farkut jalassa ja villis päällä. Tästä on hyvä lähteä eteenpäin.

Mies sen puoleen tylsä, ettei lämmennyt lainkaan mulle kun kehuskelin mainioita tuloksiani. Tätä tää meidän yhteiselo just on! Hän saa kyllä vouhkata ja elvistellä ja mä hiljaa myötäilen, mutt jos joskus tekisin itsestäni pienenkään numeron, niin on kuin ei kuulis. Kun ei ilakointiini reagoinut, toistin vielä lukemia kun kävin alakerrassa ja siihen tiuskaisi, että "Yksi kerta riittää kyllä!". Oli kuulema kuullut. Tylsääääää!! Miks ei voi koskaan olla hengessä mukana? Ikävä tollanen ihminen!

Musta tuntuu, että tänä iltana en yritäkään mennä ukkoni viereen nukkumaan, vaan leiriydyn suosiolla yläkertaan :).

Wow Ottis! Sun lukemat on ihan täydelliset! Kyllä voit olla ylpeä itsestäsi - ja ansaitusti. Itse olen ihan normaalipainoinen, mutta enpä uskaltaisi tuohon kehon rasvaprosentin mittaukseen ihan kylmiltään. :) Olen tässä harkinnut jonkinlaista laihdutusoperaatiota.. Viimeksi kun raskauduin niin painoin lähes kymmenen kiloa vähemmän...kilot alkoivatkin sitten kasaantua raskauden mukana ja jäivät sitkeästi. Keho tuntuu luulevan, että tämä nykyinen painoni on se oikea, kun ei meinaa millään irrottaa kahta kiloa enempää pois, vaikka mitä tekisi. Mutta voisi auttaa myös raskautumisessa, jos niitä kiloja saisi vähän pois. Ei se ainakaan haitaksi olisi. Ja olisipa muuta ajateltavaakin. :) Katsotaan nyt mitä tässä kevään aikana saa aikaan. Lenkille pitäisi pyrkiä. :)
Olisi ihanaa jos pääsisitte yhdessä lomalle, tekisi varmasti hyvää. <3 Loma, ah. Pääsispä itsekin.

Mimis: Ihana kuulla, että siellä ollaan ja kaikki hyvin, vaikka täti on "kunnioittanut" sinuakin läsnäolollaan. Kuten Ottis sanoi, niin älä menetä toivoasi. Itselläkin tulee heikkoja hetkiä, mutta olen nyt vain päättänyt, että meillekin vielä joskus lapsi tulee. Keskityn vain siihen. Toki kun/jos täti taas tekee visiitin kuun lopulla, niin taatusti ahdistaa ja masentaa, mutta ei auta, katse vain kohti seuraavaa kiertoa. Kovasti tsemppiä teille ja toivotaan, että seuraavalla kerralla tärppää!!

Hmm, valkkaria vähäsen havaittavissa eli ilmeisesti ovis on tuloillaan. Mitään muita tuntemuksia ei ole ollut, mutta eipä niitä ole koskaan muutenkaan. Päätä särki viime kierrossa oviksen aikoihin, joten saapa nähdä toistuuko se. Huomenna kp12 ja miestä kaivataan taas touhuileen. Toivon mukaan jaksaa työpäivän jälkeen...

Viveca: Peukuttelen, ett miehesi olisi jaksanut sun kanssas peuhailla, ja vieläpä ihan suosiolla :). Plussaisia ovistuulia +++++++++++++++++++++!

Minä en niinkään kiloja pyri karistelemaan, vaan haluan saada mm. jalat timmimpään kuntoon. Vaikk kuinka laiha olisin ollut, niin aina mulla on ollut selluliittia ja se on todella ikävää jos yhtään on ylimääräistä löysää reisissä. Väistämättähän sitä aina on, mutt kunhan ei kovin hölskää, niin olen tyytyväinen :).

Kivahan lomasta on ainakin haaveilla. Mulla ja miehellä kuitenkin aina kaikessa niin erilaiset toiveet, ett niissä sovittelemista. Miehen uskon esim. rinteeseen pariinkin kertaan saavani, mutt se meinaa myös sitä, ett itse röykyttelen kelkan kyydissä vastaavasti reitin jos toisen. Onneksi kelkkailusta tykkään enemmän kuin moottoripyöräilystä. Kesällä meillä tulee paljon ja turhaa riitaa nimenomaan siitä, kun pitäisi käydä pyöräilemässä ja kesä kesältä pelkään sitä enemmän, varsinkin kun viime keväänä mokoma osti entistäkin isomman pyörän :((. Onneksi kuitenkin viimein suostui uskomaan, ett oikeasti pelkään eikä se vain ole mikään temppu olla lähtemättä mukaan :/.

Mutt nyt.. hirmunen nälkä kurnii taas vatsaa. Teen ryöstöretken jääkaapille :). Ei muuten kuulu tapoihini, mutt viime yönäkin puol kahden aikaan löysin itseni rapistelemasta raejuustopurkkia, jospa siitä se toinen puolikas olisi vielä jäljellä.. Kauniita unosia, naiset! t. Ottis

Onnea Unnnalle ihan hirmuisesti... pidän peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta!!!! Kyllä kaiken järjen mukaan kaikki menee hyvin tällä kerta. Niin uskotaan!! :) Ymmärrän kyllä sun huolen ihan 100%, vaikkei sille välttämättä todellisuudessa ole mitään aihetta. Onneksi pääset seurantaan, ei tarvi yksikseen pelätä.. vaikka joudutkin suurennuslasin alle niin silti.

Ottiksella on joo makeet lukemat, kateeks käy :) Mun mies ei ainakaan kestä yhtään kuulla jos mä oon sitä jossain parepi... katellinen kun on. Sun mies on varmaan yhtä höntti :) Ootko vielä sortunut testailemaan? Joko me kohta päästään tästä jännityksestä?? :D Vaikka mä kyllä ite aion odottaa siihen asti, että menkat on päivän myöhässä ;)

Kiva Mimis kun et ollut meitä hyljännyt :) Paska, että ne menkat sitten tuli. No mutta uudella onnella eteenpäin vain, jospa ne lääkkeet vaikka alkais nyt pelata. Toivotaan niin!!

Juu tänne on tulossa oikein ruuhkaplussat nyt tammikuulle :) Onneksi Unnna korjas tuon joulukuun ettei jäänyt ammottamaan tyhjyyttään. Tosin meillä on vähän tunnelma lannistunut. Huomenna kyllä tuo teini menee äidilleen pariksi päiväksi, että josko vaikka varmistelisi sitten vielä kp14. Kp13 jää nyt kyllä auttamattomasti väliin, kun tuo ukko kuorsaa tuos sohvalla ja sen jalat haisee :/ Hehheh. Mulla on kyllä ovis varmasti mennyt jo ohi, kun on niin kuivat maastot.. ajattelin käydä huomenna ostamassa elämäni 6. raskaustestin. Nyt on plussan vuoro ;)

Hansu kp13/24-25

Wau! Hieman kateellisena lueskelin noita Ottiksen lukemia. :D Minä tein uutena vuotena (taas) lupauksen, että yritän syödä vähemmän herkkuja ja liikkua enemmän... Vaikka en ylipainoinen olekaan, niin olen tämän suruni aikana lihonnut. Kai se masennus ja ahdistus pitäisi saada vaan purettua sit sinne lenkkipolulle. Mutta kun lohtusuklaa toimii niin vallan hyvin. ;)

En tiedä mistä johtuu, mutta minulla on ollut tänään jonkunlaista nippailua alavatsalla. Varmaan joku kramppi kumminkin vaan... Noh, ensimmäinen ajatus nipistyksestä oli tietysti raskaus. Sitä taitaa toivoa jo niin paljon, että kuvittelee kaiken mahdollisen raskauden oireeksi. Mutta toivossa on hyvä elää. :) Niin no. Mulla on ollut kyllä lämpöäkin jo kolme päivää, et voihan se olla et oon ihan vaan kipeä. Tai sit raskaana! Kipeenä? Raskaana? Kipeenä? Raskaana? :D Ois hirmu kiva kun vois vaan valita mieluisemman vaihtoehdon...

Unnalle lämpimät onnittelut! Uskon, että tuo tilanne mahtaa pelottaa. Mutta on myös mahdollista, että kaikki sujuukin tällä kertaa hyvin ja olet onnekas. Todellakin ansaitsisit sen! Iso paketillinen tarrasukkia sinulle matkaan!

Kaikille muille plussatuulia ja positiivisia ajatuksia!

Yhteistyössä