*Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa*

Zanz onko supistelut jotain harjoitus supistuksia vai mitä mitä...?Voimia kuitenkin..

Jääräpää toivottavasti saat arvot tasaantumaan!

Vappupommi hienoja uutisia sinullakin! :flower:

Lumi-Marja,toivotaan parasta :heart: !Tsemppiä!

Panacea pidän peukkuja täällä että kaikki olisi hyvin. :heart:

Neito84 Osanotto keskenmenosta :hug: ,mä raskauduin uudestaan mielestäni todella nopeasti (3kk) keskeytyneestä keskenmenosta (kaavinta) vaikka meillä on isännän siittiöiden kanssa hieman heikko tilanne ja lääkärit käskivät odottaa yhdet kuukautiset kaavintavuodon jälkeen.Toivottavasti ei ollut liian sekava sepustus..Toivotaan pikaista plussaamista! :heart:
 
Neito84 Pahoittelut tätäkin kautta vielä :hug:

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno helmikuun alussa, seuraavat kuukautiset tuli jo 24päivän päästä tyhjennysvuodon alkamisesta, ja toisia kuukautisia ei sitten tullutkaan, positiivisen raskaustestin tein maaliskuun lopussa(olikin jo pitempi kierto kuin toi 24pv)...Tajusin yksi päivä, että tasan 10kuukautta on tyhjennyslääkkeiden ottamisen ja lasketun ajan välillä...

Toivon, että sullakin pian tärppää uudelleen!
 
neito84: Pahoittelun keskenmenosta, voimia kovasti teille.
Itse raskauduin toisesta kierrosta lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Meillä ainakin suositeltiin odottaa kokonaan että vuoto loppuu ennenkuin edes seksiä kannatti harrastaa, tämä tulehdus riskin vuoksi. Itse odotin lääkärin neuvon mukaisesti yhdet omat kuukautiset, jotka alkoivatkin ihan ajallaan tyhjennyksestä laskien. Siitä siis vielä kerkesi yhdet kuukautiset vielä tulla kunnes plussasin.

Lumi-Marjalle kovasti voimia :hug:

Panacea: Jaksuja kovasti :) Mitäs ultrassa sanottiin? Toivottavasti oli hyviä uutisia.

(.) Täällä ihan sekavat tunnelmat. Oireita jonkin verran, rinnat kipeinä ja etovaa oloa pitkin päivää, repäisy kipuja aina joskus tuntuu. Jotenkin ei vielä usko/uskalla uskoa että on oikeasti raskaana, kauheat kohdun ulkopuolisen raskauden/tuulimunan pelko jyllää mielessä, ultraan olisin vielä 2,5 viikkoa. Aikasta piinaavaa aikaa.Huoh.

Pipana ja toukka 6+2
 
Toive81: Kaks kertaa olen ollu kanssa TYKSin naikkarilla eikä todellakaan ollu häävi kokemus...

Neito84: tulin raskaaksi ekan keskenmenon jälkeen käytännössä heti eli ei ollu menkoja välissä. nyt toisen jälkeen meni puoli vuotta, mutta sekin johtu kumeista eli ei edes yritetty...
 
Lumi-Marja:Onneksi kuitenkin tunnet liikkeet ja kuullut sydänäänet! Varmasti pieni voi hyvin, mutta ymmärrän kyllä huolesi :( Vuodot ovat kyllä niiiiin tuskastuttavia!!! Voimia! :hug:

neito84:Mulla on aina keskenmenneistä raskauksista tullut yhdet menkat ja siitä kierrosta aina tärpännyt. Tämä mikä meni kesken maaliskuussa (6+4) niin ovuloin kp22. Menkat alkoivat kuitenkin jo kp34 joten ei mennyt kovin kauan.Ja sitten tärppäsikin tämä raskaus :) Mutta esikoista kun yritettiin niin kerran jouduin lisäksi kaavintaan ja silloin ovis venähti ja menkat alkoivat vasta kp55. Pikaista uutta tärppiä! :)

Pipana85: :hug: Oireita kyllä piisaa, eiköhän kaikki ole kunnossa. Mulla ultra nyt maantaina ja tiedän näiden viimeisten päivien matelevan...Pääsisitkö millään aiemmin???Kyllä noilla viikoilla jo syke näkyy! :attn:

Panacea:Täällä myös peukut pystyssä!!!Toivottavasti ultrassa sydän jyskyttää lujaa vauhtia! Eikös oireet voi kuitenkin jo lieventyä/loppua rv8 alkaen! :hug:

Toive81 ja Sintti 6+1
 
Ultrassa käyty ja pikkuinen todettiin kuolleeksi, keskeytynyt keskenmeno. Ei ollut yhtään kasvanut edellisen ultran ja sykkeen toteamisen jälkeen. Pääsin onneksi saman tien lähimpään naistentautien päivystykseen kun kaveri sattui siellä tänään päivystämään, sain Cytotecit mukaan ja teen kotona lääkkeellisen tyhjennyksen (jo kolmatta kertaa tässä tilanteessa, huokaus). Laitoin lääkkeet runsas puoli tuntia sitten ja maha on jo melko kipeä.

Tämä oli mun osalta tässä. Tämä oli myös miehen kanssa yhteisymmärryksessä sovitusti meidän viimeinen yritys, meillä on kuitenkin jo kaksi ihastuttavaa poikaa. Kunhan keskenmeno on ohi ja normaali kierto palaa, asennutan hormonikierukan. Henkistä puolta en jaksa enempää nyt puida, selvittävä on taas tästäkin.

Parempaa onnea muille!

Panacea

------------------------------------------------------------------------------

Kerrohan mistä mustat varjot nuo
aina jostain tiensä minun luo
tuntuvat löytävän
käsiinsä mut etsivän

Kerrohan vielä miksi matka tuo
enää varjon verran valon luo
jatkuu vain vaikka tiedän sen
vaativan vain askeleen

Kerrohan mistä mustat varjot nuo
aina jostain tiensä minun luo
tuntuvat löytävän
käsiinsä mut etsivän

Egotrippi: Mustat varjot
 
Panacea, Olen todella pahoillani puolestasi. :hug: Voi kunpa olisit ollut väärässä aavistuksessasi. :'( Voimia ja jaksamisia. :hug:

Lumimarjallekin :hug: Pääsetkö milloin neuvolaan ja muihin tutkimuksiin? Onneksi kuitenkin tunnet liikkeet ja kuulet pienen sydämen sykkivän. Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:

vappupommi ja Taffo, Onnittelut molemmille hyvistä ultrakuulumisista. :flower:

ON Täällä ei ole vielä oksennettu kuin kerran hampaita pestessä, mutta kuvotus vaivaa. Se alkaa puolen päivän aikaan ja jatkuu nukkumaanmenoon asti koko ajan pahentuen. Olen alkanut ottamaan r-vitamiinin iltaisin ja pahoinvointi väheni moneksi päiväksi ja kerkesin jo ajatella kuvotuksen helpottavan kokonaan. Mutta ei, se tulikin silti takaisin, joten ei vitamiinin iltaisin ottamisesta tainnutkaan olla mitään apua. Ärsyttää, että tällainen pieni ällötysolo saa jo ihmisen ihan toimintakyvyttömäksi eikä pysty kunnolla keskittymään kuin hengittelemiseen. Entäs jos alan tosissani voimaan pahoin, niin miten siitä selviän jos tämäkin jo saa pääni tyhjäksi. =) :|
 
Panacea :'( Voi ei... :hug:

neito84 Mulla todettiin keskeytynyt km viime kesäkuun lopussa nt-ultrassa. Uudestaan plussasin sitten joulukuussa. Eli vähän pidempään kesti, ainakin silloin omasta mielestä. Näin jälkikäteen ajatellenhan tuo on kuitenkin lyhyt aika. Toivottavasti teillä tärppää nopeasti! Ja ei ehkä aluksi kannata liikaa "yrittää", kroppa (ja mieli) on valmis sitten kun se on... :hug:

Taffo Mulla on supistellut maaliskuusta lähtien, "vaarattomia mahankovettumissupisteluja". Nyt kuitenkin tiistaina supisteli paljon ja kipeästikin. Ne onneksi helpotti, mutta huolestuttivat aika lailla...

zanz Poks 30+0
 
Panacea :'( :hug: Olen niiin pahoillani! Kovasti jaksamista!

Neito84 Toivotaan sinne suuntaan pikaista plussaa :heart: Mulla oli keskeytynyt keskenmeno viime vuonna lokakuun lopussa. Hoidettiin lääkkeellisellä tyhjennyksellä - vuoto venyi 1,5 kk pituiseksi ja sen jälkeen odotettiin yhdet menkat. Neljännestä kierrosta tuon jälkeen tuli plussa. Silloin aika tuntui tooosi pitkältä ja usko alkoi mennä kun olin aiemmilla kerroilla tullut tokasta kierrosta raskaaksi. Nyt jälkikäteen ajateltuna tosi hyvä että kroppa ehti kunnolla parantua. Olin kuitenkin jo viikolla 9 ja pitkittynyt vuoto laski hemoglobiinin tosi alas. Mulla on tasan 6kk eroa sen keskenmenon ja tämän raskauden lasketuissa ajoissa.

zanz hyvä että supistukset on laantuneet! Toivotaan etteivät kuitenkaan vielä saa mitään aikaiseksi.

).( Saatiin muuten tieto pienen terveistä kromosomeista tarkalleen sinä päivänä kun viime syksyisen keskenmenon laskettu aika olisi ollut... Täällä voidaan hyvin. Pahoinvointi ja väsymys helpottivat päivälleen silloin kun 12+0 tuli täyteen. Maha vähitellen näkyy ja mulla on kova homma piilotella sitä töissä kun en halua asiasta puhua ennen kuin pienen rakenteista tiedetään enemmän. Meillä kuitenkin on niskaturvotuksen takia se 10% mahdollisuus rakennepoikkeamiin :/ Varasin juuri ajan ylimääräiseen ultraan Brunolle Femedaan kahden viikon päähän. Silloin viikkoja on kasassa 15+3 ja pystytään jo vähän enemmän katsomaan rakenteita. Sen jälkeen kun kaikki toivottavasti on hyvin, ajattelin tulla töissä kaapista ulos B) Rakenneultra NKL:n sikiötutkimusyksikköön saatiin 20.7. Paljon on siis jännitettävää vielä edessä. Mutta olen niiiin rakastunut tähän meidän pieneen poikaan :heart: Stressaava kromosomitutkimuksen tulosten odottelu selkeästi lujitti suhdetta sikiöön - tai siis se kun saatiin kaiken stressin jälkeen tietää kromosomien olevan kunnossa. Olen aivan fiiliksissä tästä koko raskaudesta - ajoitus tuntuu juuri oikealta (ikäeroa pikkuneitiin tasan 2 vuotta), vointi on hyvä ja tiedetään että pojalla on kaikki mitä tähän mennessä pystytään tutkimaan, kunnossa. Samaan aikaan toki myös pelottaa - sekä se 10% rakennepoikkeavuuksien riski että niskaturvotuksen myötä kasvanut keskenmenon riski :ashamed:

Sorry, tästä tuli taas romaani...
Viikonloppuja kaikille B)

SpanishDancer ja pieni 13+3
 
Tää on jotenkin outo vaihe...siis kun raskausoireet jo pääosin taaksejäänytttä elämää, vielä ei tunnu potkuja eikä ainakaan aamuisin juurikaan päällepäin edes näy ja...ja...että onko tässä ollenkaan raskaana . mulla ei siis sitä dopleriakaan. Meinasin ensin ostaa mutten nyt sitten taidakaan ostaa. Ultraan (rakenneultra) aikaa puolitoista kuukautta ja neuvolaan monta viikkoa (juhannuksen jälkeen). On vaan niin epäuskoinen olo! Nyt siis rv 14+1.
 
Kiitos kaikille osanotosta, auttaa kun tietää että kaikki täällä on enemmän tai vähemmän samassa veneessä olleet. Risoo ja rankasti, mutta itse fyysinen puoli näistä keskenmenoista alkaa mennä jo ns. rutiinilla, irvokasta kyllä. Vuotoakin on enää niukkojen menkkojen verran.

Kerronpa vielä ennen bittiavaruuteen poistumistani että kun miehen kanssa etukäteen oli puhuttu, että tämä oli viimeinen yritys, niin nytpä hän kuumeileekin vielä... Hohhoijaa. En tiedä kestääkö itsellä nuppi tai paikat, isoja keskusteluja edessä, mutta kai sekin sitten vielä mahdollista on että takaisin tänne ilmaannun. Kattellaan. :| Hyvää jatkoa kaikille ja lykkyä pyttyyn! Ei tämä tarttuvaa onneksi ole kumminkaan...

Panacea vilkuttaa ja poistuu
 
Copy pastea toisesta ketjusta:

Vielä ainakin on vaavi kyytissä. Vuoto oli tosiaan aika rajua jo, mutta saatiin loppumaan lääkityksellä. Ihmettelen kyllä, kuin näillä viikoilla asiaan tartuttiin suhteellisen helposti. Lääkäri oli sitä mieltä, että luovuteta ei, kun katto mun historiaa. Vuoto loppu ja nyt kotona hoidetaan caprilonilla. Vuoto on loppunu, mitä nyt sitä ruskeeta tietysti vielä tulee. Hyytymä on olemassa, joka vuotaa pois. Pahinta tässä on, että ennustetta raskauden jatkumiselle ei ole. Joko jatkuu tai ei. Luoja yksin tietää. Istukan alaosa, joka on lähellä kohdunsuuta, on repsahtanut vähän irti. Juhannuksen jälkeen on kontrolli ja jos sinne asti selviän, on sekin jo pieni edistysaskel parempaan suuntaan. Mitään en saa oikeastaan tehdä, olla vain hissukseen ja elää tunti kerrallaan, kun päivän ajatteleminen tuntuu liian pitkältä. Vaaavi on ainakin liikkunut, joten se on hyvä merkki se. Kotidobblerista loppu patteri, joten isäntä saa huomenna metsästää lähimarketista uuden. Mut nyt vain voi toivoa, että kaikki sujuis kuitenkin hyvin. Vaikka toivoa ei olis, toivon silti. Jos tämä vauva menetetään, ei enää jatketa yritystä. Mies haluais, mutta mun henkinen jaksaminen ei kestä enää menetyksiä.

Kaikkea hyvää teille raskauksiinne, minä nyt vain lepäilen ja käyn täällä silloin, kun uskaltaa nousta ja jaksan.

Lumi-Marja ja rakas pieni Nuppunen 14+5
 
Lumi-Marja:Voimia täältä ja pidän peukkuja jotta pikkuinen pysyy kyydissä mukana :hug: :heart:

ON:Aamulla varhaisultra ja mua jännittää niin paljon etten varmaan nuku yhtään. Mä en tiedä miten kestän jos siellä ei mitään olekaan ja tämä olo on ihan turhaa :ashamed: Esikoisesta en kyllä näin pahoin voinut. Jos siellä on elämää niin toinen jännitys on vastaako viikkoja yhtään, ne kun voi heittää +-2 päivää. Ja jos vastaa niin sitten jännään montako siellä on. Tämä raskaus sai alkunsa clomifeneilla, mutta en ollut munasolu-ultrassa koska irronnut aiemmin vain yksi joten seurantaa ei tällä pienimmällä annostuksella tarvittu...

Mutta pitäkää peukkuja, tarvitsen niitä toden teolla... :ashamed:

Jännityksestä sekaisin Toive81 ja Sintti 6+4
 
Ultra takana ja siellä yksi elävä Sintti vastaten täysin sitä missä menen eli 6+5 :heart: Uusi ultra reilu 2 viikon päästä :) Jos siellä vielä kaikki hyvin niin sitten otan yhteyttä neuvolaan. Minä poistun hetkeksi kohta, lähdetään koko perhe 10 päiväksi etelän lämpöön, voikaahan hyvin! :heart:

Toive81 ja Sintti 6+5 :heart:
 

Yhteistyössä