~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

Heinis. Mulla oli tiistain neuvolassa paino laskenut aika reippaasti, masu pullottaa mutta takapuoli ja reidet on kutistunut oikein urakalla :D Mulla on kanssa masu jo aika mahtavan kokoinen jo, vaikka oli se jo esikoisestakin tässä vaiheessa jo aika iso. Mulla taitaa olla vaan sen mallinen vartalo :saint: Olen aika lyhyt :D

Siis, väsyttää taas niin paljon että taidan kaatua sänkyyn jo... :wave:

EE vastasi mulle (laitoin molemmille ihan mielenkiinnosta kysymykset), että

Sinulle syntyy poika 28.6.2009. Poikaolohan mulla on ollut alusta asti, mutta tuskin kolmea ja puolta viikkoa pakerran häntä ulos :whistle: :eek: Kun ensi viikolla on se käynnistysaika... ;) Saas nyt nähdä kumpi tulee, yksi veljen kaveri oli 95 % varma että on tyttö (tää veikkaaja tosin oli sillon sen verran tuubassa, että tuskin enää itsekään muistaa ennustuksiaan)...

Huomenna taas verikokeisiin ja äitipolille. Vointeja kaikille! :wave:

HP & P 37+0

herkkupeppu toivottavasti et joo punnerra kolmea viikkoa :LOL:
Vitsinä minäkin noille "ennustajille" viestin laitoin. Huvitti vaan kun eivät edes samaa sukupuolta saaneet korteiltansa. Meni loppukin luotto ennustajiin.

Neuvolassa oli muuten kaikki hyvin paitsi, et virtsasta löytyi glukoosia. Jouduin siis varaamaan ajan sokerirasitustestiin. Olishan se mulla ollut edessä jo tuon ylipainon takia (painoindeksi ennen raskautta jo 35), mut nyt siis "narahdin" sokereista.
Tällakertaa ei kuulemma ollut kuivumisen merkkejä virtsassa, eli oon onnistunut nesteyttämään itseni =)
Pallopään syke löytyi heti keskeltä mahaa, kun laittoi doplerin päälle. Mies kuuli tutunkuuloisen jumputuksen odotusaulaan asti :LOL: Syke oli kuulemma n.160.

pinkkimieli ja pallopää 17+6

Rakenneultrassa käyty.
Hyvin siellä meidän masuasukki voi.
Hyvin vilkas pieni tuntuu olevan, liikkui koko tunnin minkä ultrasivat.
Ultraaja jo välillä sanoi että oleppas nyt hetki paikoillasi että saisi mitat otettua. :D
T:Rouva ja masukki 20+1

Ihania kuulumisia rouva-77 :heart: :flower:

Oma napa on ärsyyntynyt, mustasukkainen ja kiukkuinen :ashamed: Mies halus lähtee kaverinsa kanssa baariin pelaamaan rulettia ja sitä rataa..Miesten jutut vaan kun taas lensi--puheet meni isotissisiin blondeihin ym ym niin mulla meni hermot :kieh: jotenkin mun huumorintajuni on kateissa, mä oon vaan todella herkkä ja muuta vastaavaa..Tää raskaus tekee mut hulluks kun pää ei pelaa niinkuin ennen.

Heinämassu82 menee välillä itse kullakin hermo raskauden mukanaan tuomiin hormoneihin. Sinä ehkä ärsyynnyt helposti ja minulla on itku todella herkässä (kun kyyneleet alkaa vuotaa, niin niistä ei meinaa tulla loppua millään). Toki ärsyynyn nykyään huomattavasti helpommin ja kuulemma (tätä en itse myönnä) komentelen miestä nykyään enemmän.
Että sellaisia nuo hormonit :LOL:

Tää mamma painuu nyt mökille, eli nettipimentoon ainakin maanantaihin asti B)

pinkkimieli ja pallopää 18+1

No nyt vastasi madamkin...:

Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 9.6.2009. Lisäksi saatte tytön toukokuussa v. 2019.

Eli ihan ristiin meni, toinen sanoi poikaa, toinen tyttöä :D Madam Mamma tosin pääsi syntymäajassa lähemmäksi, toivottavasti on ulkona ennen tuota päivää :eek: Kun 4.6 on se käynnistys...

Eilen täytin sairaalaan sen esitietolapun, mihin tulee ne nimiehdotukset. Mies ei keksinyt (tähän mennessä keksinyt kaikkien muksujen etunimet) niin laitoin yhden tytön nimen mitä olin ajatellut, poika on selvillä ollut jo kauan. Illalla mies sitten kysyi, mitä laitoin. No, sehän sattui olemaan hänen mummonsa nimi, entosiaan muistanut että on ollut tuonniminen mummo. Saapi nähdä vaihdetaanko jos tyttö tulee, on tuo kyllä nätti nimi... Vaikka sitä poikaa me jotenkin ajatuksissa odotetaan, tiedä sitten mistä tuli mieleen alunperin, ehkä niistä mun unista B)

Tulipas sepustus. Tässä alkaa olla jännät paikat, hyvä etten vielä päiviä laske :LOL: Mies pelkää edelleenkin, että jotain sattuu, eikä oikein suostu uskomaan että muutaman päivän päästä on nyytti sylissä. Itse olen jo 99% varma ;) :xmas:

Ihania ultrakuulumisia teillä monella :flower: =) =)

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille B)

HP & P 37+2

Kiitos kaikille hirrrmuisesti onnitteluista =)

Meritähti oli saanut hyviä ultrakuulumisia, mahtavaa! :heart: :heart: :heart:

Meillä neiti nukkuu ja syö hyvin. Öisinkin saa äippä nukkua 4 tunnin pätkiä, tekee muuten hyvää omalle päälle kun ei loppuaikana odottaessa nukkunut kun korkeintaan parin tunnin pätkiä kun piti rampata vessassa koko ajan... Jaksuja kaikille odotusaikaan! Lopputulos on kyllä maaliman paras, vaikka välillä melko epätoivoiselta tuntuikin. Ei sitä voi onneaan uskoa kun nyytti tuhisee äitin ja iskän välissä aamulla sängyssä. (Siis meillähän EI pitänyt opettaa lasta samaan sänkyyn... :whistle: , mutta eihän se nyt haittaa jos aamulla pääsee siihen tuhisemaan...) Niin ja kiitos kaikille Teille korvaamattomasta tuesta, etenkin odotuksen alkuaikoina kun tuntui ettei tästä voi tulla mitään valmista.

-snowball & Peppi 8vrk

Tulin vain pikaiseen ilmoittamaan, että jakaannuttu on, vaikka juuri manasi, ettei ole merkkiäkään mistään synnytyksestä... :D

Poika syntyi 28.5.2009 klo 7.35, 4015g ja 52cm, tänään (laskettuna aikana!) kotiuduttiin.

Palailen asiaan paremmalla ajalla :wave:

Onnesta soikea Viuhtis ja poika 2vrk :)

Viuhtis paljon onnea! :heart: :heart: :flower:

snowball kiva kuulla että teillä menee kaikki hyvin! =)

rouva-77 ihanaa että ultrassa kaikki oli hyvin! :heart: Onnea. :flower:

Eilen oli neuvola ja siellä oli kaikki hyvin! Maha kasvaa lähellä alakäyrää vieläkin mutta kasvaa kuitenkin. =) Miehellä oli tänään vapaapäivä ja lähdettiin ihan hetken mielijohteesta Ideaparkiin. Lähinnä syömään. Me ajettiin sitten yhteensä 300km ruoan takia. :p

Päksäkkä 29+4 :heart:

Hei kaikille!

Minäkin ilmoittaudun jakautuneeksi :)
23.5 meille syntyi pienen pieni tyttövauva, painoa 2600 ja pituutta 48 cm.
Synnytys oli helppo; Kivunlievitystä en tarvinnut ennen kuin viime metreillä. Olin lähes ponnistusvaiheeseen asti auki ainoastaan 5 cm ja loput sentit aukes samalla kun epiduraalia laitettiin, noin 5-7 supparin aikana (jotka kylläkin oli jo sitten tosi tuskaisia). Epiduraali ei ehtinyt vaikuttaa vielä kun ponnistusvaihe alkoi ja 23 minuutin kuluttua oli pikkuinen ulkona.
Ihana kokemus :heart:

Snowball valtavasti onnea sullekin!!!!

Kiitos kaikille tuesta ja neuvoista alkuraskauteni aikana!

niinuska ja vauveli 6 vrk

Onnea Viuhtis ja niinuska!!! :heart:

Meillä arki alkaa sujumaan jo hienosti! :) Jokainen päivä on erilainen ja aina tämä mamma on huolissaan kaikesta... :snotty: ;) :LOL: Masuvaivoja oli pienellä ekoilla viikoilla, nyt ne on onneksi helpottanut!! Ripulilla tyttö on koko ajan, käytiin varoiksi punnitsemassa neuvolassakin ettei vaan tyttö kuivu mutta hienosti kasvaa neiti. :) Tissiä syö innokkaasti ja välillä IHAN KOKO AJAN. Silloin menee kyllä hermot... ja iltaisin on sellaisia maratonimetyksiä että puolen yön aikaan on tissit ihan tyhjät ja tyttö huutaa nälkäänsä. No silloin pistetään vähän pulloa suuhun ja neiti nukahtaa tyytyväisenä. :) Nukkuu öisin kolmen tunnin pätkissä, päivisin vähän vaihtelevasti 1-3 tunnin pätkissä. Sektiohaava on parantunut hienosti. Ihana, vaativa ja voimakkaan tempperamentin omaava typykkä meillä on. :heart: Unilta herätään aina sellaiseen nälkäkarjuntaan että luulisi ettei tyttö ole ikinä saanut ruokaa. :LOL: Tissiä on saatava HETI eikä kohta. :D :D Mut ei sitä kyllä osannut ajatellakaan kuinka paljon tuota pientä voikaan rakastaa. :heart:

Jaksamista odotukseen! =)

EM ja Netiti Kesäheinä 3 vk ja 2 pvä. :heart:

Pieni esittely olisi varmaan paikallaan... Olen reilu kolmekymppinen (huh, huh!). Olen saanut kahden vuoden sisällä 3 keskenmenoa ja nyt sitten raskaustesti näytti plussaa :) Yhtään lasta meille ei ole vielä suotu. Tällä hetkellä mennään rv 6+2 (vasta) ja laskettuaika pitäs omien laskujen mukaan olla 21.1. Tulevana tiistaina on varhaisultra, että saadaan tietoon, onko mitään onnen aihetta ees nyt. En ymmärrä, miten noin aikaseen vaiheeseen tuo ultra on. Sillon on rv 6+4 ja kovasti pelkään, että eihän se mahdollinen sykekään sillon vielä näy. Mutta niin ne polilta tuon ajankohdan vaan laski. Kova on pelko noiden menneiden takia. Kaikki jomotukset ja tuntemukset on mulla sama, kun että "nyt se km sit tuli".

Nyt oli vaan aivan omaa koko viesti.

Kovasti jaksamisia ja turvallista odotusta kaikille :heart:

OJ

Onnea kovasti Viuhtis ja niinuska vauvaantumisesta :heart: Perästä tullaan :flower:

onnenjyvä, onnea ja tarrasukkia, tervetuloa mukaan :hug:

ON... Alkaa jänskättään... Ja samalla on surullinen olo, käynnistyspäivä on juuri se päivä, kun vuosi sitten saimme tietää keskenmenosta :'( Seuraava päivä oltiin sairaalassa kun oli keskeytynyt eikä kaveri meinannut millään tulla ulos, vaikka oli millaiset lääkkeet.

Pitäisköhän pakata jo sairaalakassi? Ikinä ennen en ole jättänyt näin myöhään sitäkään, ehkä tätä ei vielä ihan usko ja käsitä, että meille on tulossa nyytti ihan muutaman päivän kuluttua =) Pinnasänkykin on vielä varastossa, sillekin pitäis tehdä jotain... Vaatteita ja lakanoita jne olen sentään jo pessyt :LOL:

Aurinkoista päivää :wave: HP :heart: P 37+4

:wave: heissan kaikille..
Viuhtis ja niinuska jätti onnittelut
onnenjyvä tervetuloa joukkoon sekavaan.. :flower:
tääl on v-loppu menny juhliessa ja sukuloidessa.. meni kyl mukavasti, ku oli mieluista tekemistä, eilen illalla oli vain jalat ihan tohjona (ku olin koko ylppäripäivän juhlissa keittiöllä ) ja tänään aamulla repi issiasta..
Nyt on lasagne uunissa ja oottelen siskoa lasten kans syömään.. et hulinata tiedossa :D

Voi että se on ihana kattella lapsen kesää, tuo meidän 1v3kk on niin ONNELLINEN, kun saa olla avovarpain ja vähissä vaatteissa.

Huomenna on np-ultra ja eilen illalla alko jänskättään ihan karseesti, vaik on kerran nähny sykkeen ja vilkkaan vauvan, ni ihan karsee, ku pelottaa.. näin näkymin isäki on lähössä mukaan, ja mua pelottaa sekin, et siel on elämä sammunu.. jotenki tuntuu, et olis helpompi "kestää se yksin".. no huomenna sit pitäs selvitä tarkat viikotki, et onko viuhtoja isompi, mitä menkat antaa olettaa :D

sukkis ja 13+0

Yhteistyössä