Voi
Jetta, en tiedä mitä sanoa. :'( Muuta kuin että oon todella pahoillani! :hug: Toisaalta ymmärrän hyvin ettette enää jaksa toivoa...mutta toisaalta tekisi mieli rohkaista vielä jaksamaan uskoa. :heart: Minä kun olen itsekin hyvä esimerkki siitä, kuinka 3 peräkkäisen keskenmenon jälkeen voi vielä onnistua. Tai no eihän meillä vielä vauvaa ole, mutta ainakin raskaus on jatkunu tänne saakka. Meillä kun meni vielä yli 3 vuotta tätä surullista taivalta tähän nykyhetkeen. Mutta kyllä ymmärrän senkin, että ihmiset ovat erilaisia ja jokainen tekee omat valintansa. Se on käsittämättömän julmaa, miten jotkut joutuvat kokemaan enemmän surua ja vastoinkäymisiä kuin toiset. Todella paljon voimia teille ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen, päätitte sitten mitä tahansa! :heart:
ralliruutu Onnittelut poikalupauksesta! Ompa ihanaa, että pikkuinen vihdoin viimein suostui paljastelemaan!
Tsemppiä flunssan kouriin! Se se on tympeetä, kun ison mahan kanssa joutuu vieläpä sairastamaan.
katrinaiselle ja koko perheelle ONNITTELUT prinsessasta!! :kiss:
miss_piggyn pojulle voimia toipumiseen! Varmasti ne tulehdusarvot siitä laskee, kun kerran lääkits on aloitettu. Toivottavasti pääsisitte mahdollisimman pian kotiin ja aloittelemaan ihanaa vauvantuoksuista arkea!
(.) Sitten oma turvonnut napani..Eli tuntuu että maha on pompsahtanut ihan kunnolla esiin nyt! Siis miten nyt jo! :O Tunnen itseni kamalan lihavaksi.
Liikkeitä en varsinaisesti vielä ole tuntenu, välillä jotain pienen pientä, mutten ole ollenkaan varma mitä se on. Olin tuossa 2,5 viikkoa sairaslomalla ja nyt olen 3 päivää ollut takaisin töissä. Huh huijjaa, että on rankkaa!
Tottui vaan makoilemaan ja nukkumaan päivät pitkät.
Noh, nyt odotellaan malttamattomana sitten rakenneultraa, joka ajoittunee maaliskuun viimeiselle viikolle eli rv:lle 21. Siihen saakka pysyy kaikki vauvanvaatteet sun muut höpötykset kaupan hyllyillä!
MiNalo ja natiainen 14+5