***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

Huomenta!

nanakuu, ihana et ne autto, lisää tuulia puhaltelen täältä!!!

Mullakin tänää ä-poli ja vauvan kurkkaus ja koko arvio. Kivaa kuitenkin päästä sinne, mutta ainahan siinä se pieni pelko taustalla on, että sinne joutuu jäämään. Mutta onneksi tuntuu etteivät kovinkaa herkästi ota sinne. Vaikka vauvan parhaaksihan kaikki tehdään.

Tuntuu niin oudolta, kun eilen tosiaan viikot poksui ja oon jo kyllä hyvillä viikoilla...Siis niin uskomatonta se on. Nyt voi sanoa että vaikka tässä onkin ollut raskaus hankala, eikä ole helpolla päästy, niin ne pelot on kyllä väistyneet.
Enemmänkin hoen ittelleni ku mantraa, että vielä 2 viikkoa, vielä sen 2 viikkoa ja sit on jo pienikin "turvallisemmilla" vesillä...
Mutta siis ehdottomasti saisi se pieni tuolla masussa pitempään viihtyä. =)

(vaikka joskus musta tuntuu etten mä millään enää jaksa odottaa!!!)

buam 32+1
 
MLL
Ootappas buam kun pääset vielä pidemmälle, niin toi malttaminen käy vaan kokoajan vaikeammaksi :D Ite kävin eilen hierojalla joka tekee myös vyöhyketerapiaa, mulla on ollu niin hyvin jo näitä suppareita ja paikat kypsänä niin aattelin et se voisi jotain pisteitä painella jos vähän vauhdittaisi hommaa. Meinasi itku tulla kun sanoi, että tekee niitä hoitoja vasta lasketunajan jälkeen ja vielä nupiksi totesi, että en näytä siltä että olisin itelleenkään lähdössä sinä iltana synnyttämään(omien sanojensa mukaan on yleensä oikeassa ja niinhän se oli)..Herkässä on mieli ja aika matelee :/

MLL :heart: 38+1
 
MLL jaksuhalitus! :hug:
Kyllä se sieltä kohta tulee...ei sinne kukaan oo
tainnu jäädäkkään..
Tiedän kyllä miten aika matelee eikä malta odottaa..

Juu, elikkäs sektio olis edes maanantaina..kovasti kyllä
jännittää!
Vielä pitäs huomenna tehdä vikat ostokset ja laittaa kaikki
valmiiks ens viikkoa varten...
Mutta eniten pelottaa ikävä esikoista kohtaan.. :'(
 
MLL
Neuvolasta juuri kotiuduin..Kaikki ok. PAITSI nyt neuvolantäti ei sitten ollutkaan varma että onko vauva kiinnittynyt vaikka lääkäri niin viime viikolla sanoi. Kokeili tuolta alhaalta mahan päältä ja totesi että joku täälä heiluu, mutta en oo varma onko se sitten pää vai hartiat :eek: :headwall: Laittoi lähetteen äitiyspolille painoarvioon, josko sielä sitten ultralla selviäisi onko tää ees pää alas päin kun on näin epävarmaa meininkiä...

Tinttamaaria kiitos tsempeistä ja samaa sulle =) Voi kun itekkin tietäisi koska vauva tulee niin saattaisi vaikka kyetä nauttimaan viimeisistä päivistä, nauti vielä esikoisesta ja miehestä keskenään, ihan kohta teillä on uusi perheenjäsen :heart:
 
vihdoin ja viimein sain verenpaine lääkkeet!jospa nyt helpottais!
tänään oli se kontrolli käynti ä-polilla pissassa oli taas yks plussa proteiinia :( seurailua jatketaan edelleen. alkuviikosta pitäis mennä taas neuvolaan ja sit myös torstaina ja sitten 15pvä taas ä-polille kontrolliin. on tää elämä yhtä sairaalassa ja neuvolassa ravaamista..

tinttis onnea koitokseen toivottavast kaikki menee hyvin ja paranet sektiosta hyvin ja pääset äkkiä kotiin =)

Buamehkäpä ne paineet alkaa tästä toivottavasti tasautumaan lääkityksen avulla :)

mulla muutes oli istukka kalkkeutunu vähän :O paikat edellee kii ja kanavaa 2cm jäljellä |O

nanakuu 36+4
 
Pitkästä aikaa tännekin kuulumisia. Kävin tänään äpolilla kotrollikäynnillä supistusten takia. Hieman oli paikat pehmenneet ja auenneet. Sain supistuksenestolääkityksen ja lisää sairaslomaa. Liikkumiset pitäs vähentää minimiin. Kahden vkon päästä taas näytille. Vauvalla oli kaikki hyvin, painoa jo huimat 665g!

omenaruusu ja pikkuveli 23+0
 
Onnea hyviä uutisia ultrasta saaneille :)

Jaksuja kaikille tuskailijoille, MLL, Buam, nanakuu, tinttamaaria :hug:

Täällä kanssa tuskaillaan. Mahaan koskee ja eilen illan supisteli. Nyt makaan sohvalla ja etsin asentoa, jossa tuohon alavatsan vasemmalla puolella ei tuntuisi viiltävä kipu. Huomenna labraan pissanäyte, jos tässä nyt olisi taustalla virtsatulehdus. Neuvolasta käskettiin lähteä päivystykseen jos pahenee. Hohhoijaa, kiva kiva. :/ :headwall:

zanz 16+6
 
kohta ois matka kohti ikeaan. vain ja ainoastaan hakemaan muotoon ommeltuja lakanoita vauvalle :D en oo niitä mistään muualta löytäny niin pakko se on tuonne 150km päähän lähteä niitä hakemaan. tiedän jo nyt et tuun olemaan tosi kuollut sen reissun jälkeen.
viimekskin tunnin shoppailu reissusta jalat veteli koko yön omaan tahtiin olivat niin turvoksissa ja niitä pisteli ja kihelmöi sinä yönä en nukkunut :(

nyt onneks kun on toi verenpaine lääkitys niin on sen verran hyvä olo ettei tarvi pelätä pyörtyvänsä sinne. ilman lääkitystä en kyl tosiaan ois uskaltanu lähteä minnekkään.
äiti kyseli huolissaan miten uskallan noin "pitkälle" matkalle lähtee "näin viimeisilläni" sanoin että onhan sieläkin sairaaloita jos niin kiire tulee :hug:

nanakuu ja mönkerö 36+5
 
Kivut onneksi helpottaneet :). Varmaan menee vain vanhenemisen piikkiin, kun synttäripäivänä joutuu ensi töikseen labraan muiden mummojen seuraan... :D Eli 25 vuotta täällä täynnä tänään :wave:

zanz POKS 17+0
 
täällä edelleen vilkuillaan teidän kaikkien kuulumisia :wave: kovasti toivon, että pääsen tänne muutaman viikon päästä takaisin, ettei porukka ihan kutistu, kun moni on jo niin 'lähellä' synnytystä :D pieniä toiveita antaa toi oksuolo, joka teki jälleentulemisen pari päivää sitten, mutta liian aikasta vielä sanoa onko nää oireet ihan vaan mielikuvituksen tuottoa :LOL: alan varmaan tekeen raskaustestin per viikko, niin jos vaikka hormoonitaso alkais kasvaan tai jotain.. =)

paljon jaksuja kaikille :hug:
 
zanz Synttäri onnitteluja myös minulta :flower:

Täällä on alkavaa huonovointisuutta.Mut ehkä se on vaan hyväjuttu.On jotain mikä vihjaa et kaikki vois olla hyvin.Vielä ei oikein jaksa uskoa et meille oikeesti on tulossa vauva.Mä niin odotan sitä varhais ultraa.Olis pitäny varaa se aikasemmaks :headwall: Ku ei millään jaksais odottaa.Melkein vielä kaksi viikkoo...

Sintsu ja unelma 5+3
 
Tinttamaaria saanko kysyä miksi sektio? En ole täällä oikein seurannut keskustelua, jos olet täällä asiasta puhunut. Millä viikoilla olet kun sektio tehdään? Mulla myös sektio edessä perätilan vuoksi, reilun viikon päästä. Leikkaus pelottaa aika paljon!
 
zanz myöhärit syndeonnittelut täältäkin! :flower:

ilona10 mulla myös perätilan takia leikataan,
viikkoja maanantaina 39+3.
Kyllä jännittää valtavasti...

nanakuu hyvä että vihdoin sait lääkkeet, josko se
olo pysyis siedettävänä sitte loppuajan.
Itelläki ollu viime aikoina huimausta, ei oo kivan tuntusta.

Tosiaan...seuraavan kerran kun tähän koneelle istahdan, niin
meidän perhe on nelihenkinen! Wau..
Kyllä alkaa olotila oleen sitä luokkaa, että toisaalta on tosi
onnellinen että tää loppuu kohta...paine tuol alhaal lisääntyy vaan
päivä päivältä ja kävely on ihan tuskaisaa välil...
Tulin viime yönä miettineeks kun käsillä itteeni kiskoin vessaan et
en mä kestäis sitä kolmee viikkoa mikä esikost oli viel edes..!
Sillon tosin puuttu kaikki nää ihanat vaivat mitä nyt on...
Just sanoin miehelle, et näinköhän kolmatta enää uskaltaa ees
haaveilla jos tokan kanssa kivut on jo tätä luokkaa..??
No, aika näyttää...

Elikkäs voimahalit kaikille tartteville :hug:
ja palaan kertomaan uutisia kunhan kotiudutaan..
Nyt viimeisen kerran viikot näkyviin;

Tinttis 39+1
 
Piti vaan tulla valittaa |O
Mua niin väsyttää.Ja hirvee ällötys olo (en oo kuitenkaa vielä oksentanu).Ja olen mä sittenkin jo pulskistunu ku ei meinaa löytää enää kaapista housuja päälle :headwall: Otin sitte puistoon miehen verkkarit.
Ja sitte on vielä hirmu kylmä.Me käännellään pattereita kilpaa.Mies kylmemmälle ku se valittaa et on kuuma ja mä kuumemmalle ku oon ihan jäässä koko ajan :LOL:
Ja sitte se mieskin luuhaa ties missä :kieh: Töihin se meni ja sano et menee myöhään mut olen ihan varma et se on jääny sinne kaljottelee.Ku eihän se voi kieltäytyy ku tarjotaan!
Ehkä mä vaan meen nukkuu ja herään sitte aamulla ku se makaa vieressä ja haisee pahalta :$ Vaikka ei oikeesti mä olen ihan tyytyväinen mun huonosta olosta ja pienistä oireista...

Tinttamaaria d :D b
 
sintsu hihii mulla vähän samanlai fiilis :LOL: mies eilen kaverinsa kans sauno ja kaljotteli täällä.no sit käytii nukkuu ja sanoin sille et käy suoraan kyljeltes koska alkaa kohta kuorsaamaan no eihän se tietenkään käyny pitkin yötä yritin tökkiä sitä ja sanoo et kääntyy mut ei tapahtunu mitää ja sit alko v*tuttaa ku närästikin kamalasti ja se kuorsaus häiritsi viel enemmän nii aloin sit keskel yötä karjuu miehelle että haistaa p*askan ku ei kerran voi kääntyä et on se kumma et raskaana olevan naisen pitää mennä sohvalle nukkuu ku mies on tollai idiootti. ja muutenkin taisin kirota siinä kaikkea mitä ei olis kyllä pitäny..
painuin siitä sitte sohvalle nukkumaan ja toinen jäi ihmettelemään sänkyyn et mikä mulle tuli on se varmaan kiva herätä kesken unta ku akka karjuu naama punasena :D
se sit tajus vasta tunnin päästä tulla sohvalle kyselee et miks siinä nukun kun en varmasti siinäkään saa unta et tulisit tonne viereen kun sielä on niin yksinäistä ku et oo siel.. mä olin niin päättäny et en puhu sille enää yhtään mitään koko viikonloppuna mutta toisin taas kävi sinne viereenhän mä sitten menin takas nukkuu ja se nukku loppu yön kyljeltää eikä kuorsannu enää :LOL:

ohhoh tulipas kamala tilitys :D no välillä näin..
 
POKS 37+0 täysiaikaisuus saavutettu enää kolmeviikkoa laskettuun aikaan =)

täällä on niin ihana ilma että taidetaan miehen kans lähtee vähän kävelee eipä oo pitkään aikaan käyty yhes kävelyllä..
 
Hyvää naistenpäivää Daamit :flower:

Myöhäiset onnittelut buamille :flower:

Ja Tinttamaarialle hurjat tsempit, jokohan mahtaa olla vauva kainalossa...

Ja meiti poksahtelee ja toipuu vatsataudista, huh...

kreta 15+0 POKS
 
Tinttamaarialle tsempitykset täältäkin :flower:

Onnea Buamille ja kiitokset kaikille onnittelijoille.

On: Ei ollut bakteeriviljelyssä merkkejä tulehduksesta. Kai tuo kohtu vaan venyy ja paukkuu niin vauhdilla. Kävin molempina päivinä viikonloppuna kävelemässä, ei enää aiheuttanut supistuksia, mutta ei kovin hyvältä tuntunut. Muutenkin olen jotenkin kauhean itkuinen koko ajan, jotenkin vaikeaa ollut viime viikot. Epäusko siitä, että pienellä olisi kaikki hyvin ja nämä omat vatsakipuilut. Kaikki tutut tuntuvat paukahtavan raskaaksi ympärillä koko ajan ja itse ei uskalla iloita saati kertoa kenellekään. Ehkä se tästä... :headwall:

Omanapaista tilitystä... :/
zanz 17+3
 
Emppuu Korjaatko mun tietoihin, että laskettu aika olisi ollut 27.2. Eipä tuo iso juttu ole, mutta jos jossain vaiheessa ehdit ja viitsit....

Meillä on edelleen mennyt tosi hyvin pojan kanssa, on varsin perustyytyväinen tapaus eikä turhia kitise. Mahavaivojakaan ei toistaiseksi ole ollut, vaikka itse olin varsin rankalla antibioottikuurilla kohtutulehduksen takia. Nyt odottelen hysteroskopiaan pääsyä, että saisi loput raskausmateriaalit kohdusta pois, ennen kuin tulee uusi tulehdus. Toivottavasti ei ole kohtu vaurioitunut, kun kovasti toiveissa olisi sisarus pienelle miehelle.

Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille listalaisille!
 

Yhteistyössä