Malttista jännäillään täälläkin!!
Gatsu: Kattelin noita pöksyjä, ja olis kyllä ihkut, mutta pahoin pelkään että olis liian isot
Mä oon 168cm pitkä, ja yleensä housut on S-kokoa, ja 34-36.
Sun kivut kuulosti just samalta kuin mulla eilen illalla. Hirvee paineentunne, ja aivan kuin rakko ois koko ajan täynnä. Liitoskipuja ne kai on.
Meillä on ifillä kaikki vakuutukset, että sieltä varmaan sitten jossain vaiheessa otetaaan vauvavakuutuskin
Amira: Hyvää virallista äippälomaa!!
Paineettomampia päiviä
Tiniille ja SatuKalle!
Repa: Tuo selällään makuulla olo saa kyllä helposti tosi huonon olon. Sitähän kielletään selällään makuu rv 16 jälkeen.
Ompas ihanaa että miehesi jää lomalle!!
Miikkis:Kiva kun valaisit tuosta Mamabellasta
Luinkin sieltä, että jos on kahden koon vaiheilla, niin kannattaa ottaa se pienempi koko.
Mä oon kuunnellut iltaisin sydänääänet
ennen nukkumaan menoa
Mullakin kun tuo istukka on ihan eessä, tai siis kohdunsuun edessä, niin ainakin huomaan sen vaikuttavan sydänäänten kuulumiseen. Istukan ääni viuhtoo lujaa, ja monesti se sydänääni katoaa sen taakse. Mutta hyvin olen oppinut mistä ne äänet kuuluu, ei tarvi enää etsiä kauan. Ihan vasemmalta alhaalta, siellä jumpsuttaa, ja siellä ne potkutkin tuntuvat
Kiitos kysymästä, muuten olen jaksellut ihan hyvin. Väsy meinaa vaivata sairaslomalaista, että pienet päikkärit täytyy päivittäin ottaa
Heräilen kyllä joka aamu kaheksalta, eli aamu-unisuus on ollut historiaa plussauksesta lähtien. Päikkäreilläkään ei unta riitä kuin 15min-45min, mutta piristää kummasti
Noita liitoskipuja on ollut, eilen tuntui tosi pahalta kävelyn jälkeen, mutta saunominen auttoi
Häjyä ei juuri enää tee, ehkä sitten jos olen syönyt liian paljon. Muuten voin oikein hyvin kunhan muistan tuon nostelukiellon
Sen olen myös nyt sairaslomalla huomannut, että se jatkuva alamahakipu loppui yhtä aikaa kuin vuotokin, eli heti kun jäin saikulle. Ja mä kun luulin että se mahakipu kuuluu raskauteen, mutta sehän olikin vain varoitus, että hei, älä nostele!!
Ikionnellinen olen kun tuo masumatkaaja on kyydissäni, jaksan paljon paremmin tämän raskaan ajan...
Mites sinä muuten voit?
Niin ja kyllä siis tuo istukan sijainti vaikuttaa potkujen tuntemiseen. Vaikka mullakin se on eessä, niin muistan niin elävästi miltä ekat potkut tuntuu, siksi ehkä ne jo tunnen. Mutta ihan varmasti ei kovin kauaa mene kun pieni ilmoittaa potkuillaan sulle, että hei äippä, minä oon täällä!!
Enkelin aikana mulle sanottiin että 4D-ultra on parasta tehdä rv 20-22, mutta nyt kun soittelin samaan paikkaan, he sanoivat että tutkimusten tuloksena paras aika on mennä rv 24. Eivät antaneet edes aikoja ennemmin. Noilla viikoilla vauva on just oikean kokoinen valokuvattavaksi ja tarkkailtavaksi, ja on enemmän oman itsensä näköinen kuulemma
Mukavaa viikonloppua ikkunanpesijälle!!
Muistahan rentoutuakkin!
Oma napa: Tosiaan liitoskivut vaivaa, varsinkin lenkin jälkeen. Maha ei oo onneksi enää sekaisin, joten uskon sen kuitenkin olleen raskauteen liittyvää. Ihana ilma, ajattelin josko menisin haravoimaan. Siinä vaan pitää olla nopea, että nostaa lehdet kasalta maasta pois, kun muuten siinä on koirat hyppimässä ihan onnessaan!
Nälkä on tosiaan kaiken aikaa
Vessareissuista olitte jutustelleet. Täällä käydään tosi ahkerasti vessassa, öisin joudun käymään 2-4 kertaa. Varsinkin nyt tuntuu että painetta on hirveesti alamahassa ja pissahätä on useammin
Nälkä taas, nyt syömään!
:MyAngels ja niin rakas rv 16+0---16+3