Kiitos kysymästä, tiputtelu loppu ja jomottelut kans. Lievää pahaa oloa on ollu pitkin päivää joten uskallan toivoa, että kaikki on hyvin. Huomenna varhaisultra eli huomenna sitten selviää onko masussa mitään elävää. Jännitttää kamalasti.Mulla oli tänään huono olo! On jotenkin alkanut tulemaan varmempi olo tästä raskaudesta, kun tällä kertaa on edes jotain oireita. Eikä haittaa vaikka niitä tulisi vielä lisääkin! Ja viivakin sitten lopulta vahvistu, enkä ole sen jälkeen enää testannutkaan. Eipähän tuu turhaa stressiä viivojen vertailemisesta. Uskalsin sitten soittaa neuvolaankin, varhaisultraan pääsen 2.11. Sitä odotellessa!
@Ripsi83 Mikä tilanne sulla on, vieläkö on tiputellut?
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Täällä myös osa "oireista" on aika lailla hellittänyt, tissit eivät ole enää juurikaan arat. Turvonneet tai tummenneet ne eivät ole vielä olleetkaan. Myös mahaturvotus iltaisin on hellittänyt. Väsymys on enää ajoittaista ja ellotus syömisistä kiinni.. Aika vähän siis raskaana oleva olo mutta huomenna nt-ultra enkä tiedä ollako innoissaan vai kauhuissaan. Varsinainen tuomiopäivä .. Oliks tuossa dopplerissa joku suositus et ei käytettäsi ennen 12. vkon täyttymistä, muistelen. Mie meinaan vaan ootella kohta liikkeiden tuntemista, JOS ultrassa on kaikki ok. Viimeksi tuntui 16+ joten eikös siis voi jo pikkuhiljaa odotella.. Tsemppiä Ninnis ultraan huomenna! F ja pötkö 12+1Muutama viikko sitten kävin huikkaamassa, että tulen mukaan keskusteluun, mutta niin se vaan on jäänyt. Olen kärsinyt melko voimakkaasta pahoinvoinnista. Muutenkin raskausoireita on ollut kiitettävästi. Nyt sitten tällä viikolla (rv13) oireet on alkaneet selvästi vähentyä. Rinnat ei ole enää juurikaan arat ja varsinkin aamuisin alkavat olla ihan vanhassa koossa, eikä enää turvonneet. Väkisinkin mieleen hiipii kysymys onkohan kaikki ok? Nt-ultraa täällä odotellaan siis kuin kuuta nousevaa.
Vauveli vanhalle: Olen ymmärtänyt, ettei tuota kotidoppleria kauheasti suositella. Lähinnä kai siksi, että voi aiheuttaa turhaa stressiä, jos ei niitä ääniä jostain syystä saakaan kuulumaan. Mitään haittaa siitä ei kai ole vauvalle todettu olevan, mutta mistäpä sitä varmaksi tietää. Itse päädyin siihen, etten sellaista hanki. Toivon itse kovasti, että liikkeet alkaisivat pian tuntumaan, niin saisi päivittäisen varmistuksen vauvasta
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Tsemppiä meille, jotka ultraa vielä odotellaan... Voi kun voisi nukkua muutaman päivän ja herätä vasta ultra-aamuna, ettei tarvitsisi jännittää enää yhtään!
Kiitos! Tsemppiä sullekin huomiseen!!!!Täällä myös osa "oireista" on aika lailla hellittänyt, tissit eivät ole enää juurikaan arat. Turvonneet tai tummenneet ne eivät ole vielä olleetkaan. Myös mahaturvotus iltaisin on hellittänyt. Väsymys on enää ajoittaista ja ellotus syömisistä kiinni.. Aika vähän siis raskaana oleva olo mutta huomenna nt-ultra enkä tiedä ollako innoissaan vai kauhuissaan. Varsinainen tuomiopäivä .. Oliks tuossa dopplerissa joku suositus et ei käytettäsi ennen 12. vkon täyttymistä, muistelen. Mie meinaan vaan ootella kohta liikkeiden tuntemista, JOS ultrassa on kaikki ok. Viimeksi tuntui 16+ joten eikös siis voi jo pikkuhiljaa odotella.. Tsemppiä Ninnis ultraan huomenna! F ja pötkö 12+1