Mulla tuli vähän lomalla pidettyä taukoa täältä vahingossa, hyvä oli kyllä jättää vähän stressiä kierron palautumis ja raskautumis asioista vähemmälle
Pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan! Tosi rankan kuuloisia tarinoita
onneksi on vertaistukea saatavilla täällä!
Ja mielenkiintoinen tuo kilpirauhas asia. Itselläni on tsh ollut pari kertaa mitattuna eka ihan joku 0,1 viitearvon yli ja sitten 3-4 välissä, en muista tarkkaa lukua. Kiitos kun kirjoittelitte aiheesta! Nyt alko pelottaa, jos ei raskaudukaan uudelleen tai raskautuu mutta menisikin taas kesken tuollaisen asian vuoksi
kuinkakohan saisi labralähetteen keploteltua itselleen
Joku täällä kyseli, että missä ajassa pääsee lapsettomuushoitoihin, jos vuoden yritykseen lukeutuu keskenmeno. Ja nollaantuuko mittari keskenmenosta ja pitää taas vuosi yrittää? Samaa olen nimittäin itse miettinyt, osaako tähän joku vastata
itse en kommenteista vastausta nähnyt, saattoi mennä ohikin. Pääsisiköhän tutkimuksiin sillä verukkeella, että on ollu tiputteluongelmaa, epäsäännölliset kierrot ja se tsh:kin saattaa olla liian korkea... ja mihin pitää soittaa julkiselle, että pääsiskö tutkimuksiin, terkkariin/neuvolaan/muualle?
Täällä siis kkm todettu 10+0, lääkkeellinen tyhjennys 15.6 joka epäonnistui ja kaavinta 18.7 (kaavintaan pääsy pitkittyi, kun eivät meinanneet uskoa, ettei kohtu ole oikeasti tyhjentynyt). Nyt rtesti näytti 3vkoa kaavinnasta vihdoin negatiivista ja bongasin oviksen oireilla ja testeillä. Tänään 5dpo. Ovis hyödynnettiin, odotukset ei oo kyllä korkealla, että kuukautisia enemmänkin odotellaan.