@Emppuelkku Juu mulla on ollut koir(i)a aiemminkin ja on kyllä auttanut kaikessa Tää meidän yritysvuosi on ollut erityisen raskas, kun syyskuussa jouduin luopumaan mun ensimmäisestä koirasta 13-vuoden iässä niin ei oo ollut sitä koiraa kotona johon keskittyä. Saa nähdä, miten tuo tuleva pentuaika lähtee sujumaan 11 vuoden jälkeen Innolla jo ootan tulevaa perheenjäsentä
@joulutoive Hyvä juttu, että kaikki materiaali poistunut! Tuosta kaksiosaisesta kohdusta en ole koskaan kuullut
@joojoo1 Pahoittelut keskenmenosta
Mä oon alkanu epäilee oliko tää mun viimeisin kemiallinen. Raskaustestien (2kpl) viivat oli melko haaleita ja vuoto oli toooosi vähäistä. Testikin näytti negaa samana päivänä kun vuoto alkoi. En tiiä mutta kivut ja vuoto ei ollu mitenkään lähelläkään samaa tasoa kuin helmikuun keskenmenossa.
@joulutoive Hyvä juttu, että kaikki materiaali poistunut! Tuosta kaksiosaisesta kohdusta en ole koskaan kuullut
@joojoo1 Pahoittelut keskenmenosta
Mä oon alkanu epäilee oliko tää mun viimeisin kemiallinen. Raskaustestien (2kpl) viivat oli melko haaleita ja vuoto oli toooosi vähäistä. Testikin näytti negaa samana päivänä kun vuoto alkoi. En tiiä mutta kivut ja vuoto ei ollu mitenkään lähelläkään samaa tasoa kuin helmikuun keskenmenossa.