Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

No kun munkin mielestä nään tos kuvassa jotain todella todella haaleaa, mut en usko siihen vielä. Katon huomenna miten sujuu et jos alkaa menkat niin ok. Mut jos ei niin haen huomenna töiden jälkeen testin ja teen sen sitten aamusta tiistaina. Saas nähdä!
 
Kumpa bettinahilla pysyisi menkat poissa ja pääsisit huomenna testailemaan uudestaan!!

Mä tein tärisevin käsin aamulla sen digin, näin siitä jo uniakin. Sain kun sainkin siihen sen isoimman eli raskaana 3+! Oon kyllä onnessani, syksyllä km täs kohtaa näytti liian pientä. Nyt vain peukut pystyyn ja kädet ristiin <3
 
No muakin ärsytti kun jp tpinen kaveri täs 2kk sisällä tekee abortin jakaiken huippu tää edellinen tapaus. Oli toivottu lapsi ja oli tarkotuksella tehty mutta sitten päätyi aborttiin koska oli jotain parisuhde ongelmia... no jokasen omavalinta toki mut mulle sitä ennen kertoi että pitää lapsen vaikka sitten ilman miestä jos niin käy.... ärsytti kyllä joo!

Mulla on ovis tikuttelu alkava täl viikol :) nyt oottelen et menis pari päivää tosi nopsaa!
 
Bettinah pidän sulle peukkuja pystyssä! (y) Mä en tuosta kuvasta osaa sanoa mitään, kun aukeaa mulle vain vähän postimerkkiä isompana. :D Toivotaan, että ois vaan saanutkin alkunsa vähän myöhemmin tai sitten ei vaan näy heti testissä. Se on täysin mahdollista, mä tiedän, kun siskollakin niin kävi.

Mun kroppa jatka aihan oman elämänsä elämistä nyt. En ymmärrä. (n) Laskennallisesti oletin, että ovulaatio olisi huomenna. Mutta. Olo alkoi toisaalta voimistua jo lauantaina ja eilen oli melko vahvaa paitsi, ettei ollutkaan. Siis on, mutta ei ole. On oireita, mutta ei ole oireita. Tämä on noin kymmenesosa normaalista ovulaatiosta, samalla tavalla kuin viime kierrossakin. No ei me nyt tätä väliin jätetty, mutta en tiedä.. Tai sitten tämä on oikeasti vasta tulossa ja tämä oli vasta alkusoittoa. Outoa silti, ei koskaan ole alkusoitto tämmöinen ja nyt toisaalta tuntuis, että homma on ohi menossa eikä vasta tulossa.

Saapi nähdä, mitä tästä tulee. Ainakin tuli nyt yritettyä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah sulla on ihan varmaan ollut ovis monta päivää myöhemmin kuin luulet ja sulla on ihan varmasti tuo vuoto myös kiinnittymisvuotoa kuten oli mullakin :) :) Bongasitko oviksen pelkästään testin perusteella etkä omien ovisoireiden/limojen perusteella? Jännää on!!! Peukut on edelleen pystyssä ja toivoa on!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Täällä ei mitään ihmeellistä edelliseen postaukseen verrattuna. Menkkojen alkamispäivä on tänään mut eipähän näy eikä kuulu, ja hyvä niin! Kohtua särkee ajoittain ja paha olo yllättää myös silloin tällöin. :) Edelleen kovin epäuskoinen mutta kovin onnellinen fiilis <3
 
Tein silloin ovistestin, mutta mulla se ei tule ihan rasapaksuksi, ja en sit koittanut uudestaan kun tuli omasta mielestä jo plussa. Joten hyvin voi olla että oli myöhemmin. Voi kun tekisi mieli testata jo nyt, mutta parempi huomenna aamulla. :)
 
Muistan lukeneeni joskus keskustelua että moni lopettaa testauksen liian aikaisin ja luulee että ovis on vaikka todellisuudessa se olisikin tullut vasta muutamia päiviä myöhemmin. Ootko ikinä jatkanu testailua pidemmälle?
 
Jos ei itse bongaa ovista mistään oireista niin testit on toki tosi hyviä. Joillakin siis voi luonnostaan olla vaikka 10 pv luteaalivaihe mutta monesti sitä ajattelee kaavoihin kangistuneena sen teoreettisen 14pv mukaan jos ei tosiaan ole varmaa tietoa omasta kierrosta.
 
Minäkin hätähousuna testasin jonkun ihmeen mielenhäiriön vallassa nyt jo dpo7 mut eihän sillon nyt mitenkään voi näkyä kun alkio hädin tuskin kiinnittynyt. Puhdas nega siis. No sit alkoi kahden päivän päästä se tuhru ja heitin kirveen kaivoon ja odottelin menkkoja sillä ajatuksella että kierto sekaisin vaikka oviksen bongasinkin. No koska sitten pikkuhiljaa alkaneet oireet oli niin vahvasti raskauteen viittavat ja tuhru pysyi todella pienenä niin tein testin dpo 13 ja selvä mutta tosi haalea plussa pärähti näkyviin vasta ihan testiajan lopussa. Olin jo ehtiny luopua toivosta kun sivusilmällä aloin yhtäkkiä erottaa tikusta jotakin! Ja en ollut uskoa silmiäni :love: mulla tuskin olis paljoa aikaisemmin näkynyt. Preg checkillä testasin kun siinä tulee minusta tosi vahva ja selkeä plussaviiva verrattuna just esim rsfu:n.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
En ole testannut pidemmälle. Vasta kaksi kiertoa tikutellut, ens kerralla testaan jos ne menkat alkaakin (toivottavasti ei ala! )

Millään ei vaan jaksaisi odottaa huomista aamua. Ja väsymys on muuten edelleen! Nyttenki silmät menee kiinni..
 
Iinaalisa, ovis testejä mulla on kaapissa vielä n. 7kpl :) tilasin raskauskeijulta ja mun mielestä siellä on halpoja testejä. Sain lisäksi kaksi raskaustestiä kun tilasin nuo. :) suosittelen. Ja tulee tosi nopeesti omaan postiluukkuun.
 
Odota vaan rauhassa aamuun asti. Jos testaat nyt ja tulee nega niin mietit että miksi teit sen nyt ja olisko aamulla voinu jotain näkyä! Ja jos sulla eilen ei vielä näkyny mitään tai oli tosi epävarma haamu niin en usko että nyt iltapissasta näkyisi yhtään paremmin. Aamupissassa aina eniten raskaushormonia! Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Mut oliko sulla siis oviksesta mitään fyysisiä oireita vaan meetkö pelkästään testin perässä? Yritän siis vaan miettiä että jos ihan tosissaan oot lopettanu tikuttelun liian aikaisin kun sanoit ettei viiva ollut edes ihan kontrollin vahvuinen etkä kuitenkaan tikutellu pidempään. :)
 
Mulla aina vatsa sekaisin oviksen aikana. Ja nyt se kyllä jatkui pidemmälle mut ajattelin et se vaan jäi "päälle".. eli voi siis olla että ovis on oikeasti ollut myöhemmin kuin luulin. Ja on siis mahdollisuus että se olisi esim ollut nyt kaksi viikkoa sitten maanantaina. Tai vaikka jopa tiistaina. No kaipa se sitten jo viimeistään huomenna näyttää jos raskaana olen.
 
Bettinah, kuva on vähän epäselvä mutta ihan kuin siinä näkyisi jotain!!! Innolla odotan huomista testiäsi :D

Onnea Nessu hyvistä uutisista jälkitarkastuksessa, siitä se taas alkaa! Ehkä piinaillaan yhdessä muutaman viikon päästä.

Kamalassa flunssassa olen ollut ja ihan vapautuneesti olen vetänyt sekä buranaa että nenäsuihkeita, se ehkä kertoo jotain vauvakuumeen tasaantumisesta.. Olen myös lähdössä bilettämään viikonloppuna :p Kaipa tämä on sitä kuuluisaa muiden asioiden ajattelua! Vauva saa tulla, vaikka heti, mutta päätin että elämässä on muutakin kuin sen suunnittelu ja tuskailu.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bosch hyvä asenne :) ja parempi ettei stressaa jatkuvasti :)

Mutta minä stressaan :D helppo neuvoa muita. Ei siis menkkoja, mutta nyt tulee limaa jossa ei siis veriviiruja eikä sitö ruskeaa vuotoakaan tullut kuin yhtenä päivänä. :eek: ja pahaa oloa tulee silloin tällöin ja vastassa nippailee. No huomenna aamusta testi! Tulen sitten tänne heti kertomaan :D toivottavasti ehdin vaan ennen töitä ja toivottavasti vihdoin ja viimein tulen kertomaan jotain positiivista!
 

Yhteistyössä