Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Pikaisesti:

Lapsettomuustestitulokset tuli:
katottiin siis mun ja miehen kromosomit, mun hyytymistekijät, kilpirauhasarvot, vasta-aineet....
Tuloksena puhtaat paperit, ei siis vikaa missään
Lääkäri Toivotti onnea tähän odotukseen...

Neiti-81 paljon onnea teille! Toivotaan kovasti että nyt pysyis pieni matkassa! :heart: olisitte sen todellakin ansainneet!!

Tervetuloa uusille! Toivotaan plussia kaikille pian! :)

Täällä olis kp 32 kaavinnasta laskettuna, jotain pientä tuhrua oli tullut viime vessakäynnillä. Näinköhän alko menkat sit, ikinä ennen ei oo tuhruttanu ensin, mut mistäs sitä tietää mitä tää kroppa nyt meinaa. Ennen oli kiertokin tarkalleen 27pv. R-testin tein lauantai aamuna, puhdas nega tietty oli... No eihän täs auta kun toivoa parasta seuraavaan kiertoon... :/
Ja just kun lupasin ipanoille et oltais menty huomenna uimaan pitkästä aikaa... :stick:

Meidän nuorempikin täytti eilen 2v, ikäero senkun kasvaa vaan mahdolliseen seuraavaan pienokaiseen :(

Tervetuloa uusille ja kovasti voimia suruunne :hug:

Sanmar82: Kiitos! Tulipa tosi hyvä mieli vastauksestasi =)

Danjuska: Kiitos! Olisi se plussa kyllä niiiiin ihana yllätys.

Neiti-81: Hienoja uutisia! Voi kumpa kaikki menisi nyt hyvin loppuun asti. Olisipa aikamoinen sattuma, jos päästäisiin taas samaan odotuspinoon näin helmikuussa, kun siitä pinosta molemmat pudottiin viime kesänä. Yritän hypätä kyytiin ;)

Bianca: :hug:

Huomenta teille kaikille! Täällä edelleen pyörin lukemassa juttujanne, en vaan ole osannut tuonne odottajien puolelle siirtyä kun pelottaa kuinka tässä loppujen lopuksi käy. Tänään taidan neuvolaan soitella, jos vaikka pääsisin varhais ultraa!

Toivon todella että teistä jokainen vuorollaan pääsisi pois tästä ketjusta ja tämä ketju kuihtuisi kokonaan pois, vaikka aivan ihana ketju onkin!

Palailen ilmoittelemaan kuulumisia aina välillä kun on jotakin ilmoiteltavaa!

++++++++++++++++++++++++++++:whistle: Plussia puhaltelen, oikein roppakaupalla!

Onnea uusille odottajille!

Täällä on kp 2 ja mieli vähän maassa... No, ainakin kierto näyttää palautuneen normaaliin 28 päivän mittaansa. On iskenyt jotenkin sellainen pelko, että mitä jos tähän odottamisen odottamiseen menee ikuisuus. Eka raskaus alkoi helposti ja tuo toinen raskaus heti km:n jälkeen, nyt tuntuu oudolta, kun ei tapahdukkaan mitään. Olis niin kovin kivaa olla raskaana taas ja toivottavasti loppuvuodesta pyöräyttää vauva :)

TIISTAI 8.2.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10..........KP 8/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10..........KP 8/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 14/
Carriina...................KM 12/10.............................KP 25/30-31
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 42/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10

HAAVEISSA TOINEN

Yale....................KM.............................................KP 2/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 10/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 17/?
Miina84..............KM 11/10...................................KP 22/25-28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 23/28-30
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 24/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10........................KP 30/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10..............KP 34/33
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 41/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Danjuska..........KM 05/10......................................KP 21/32-34
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10......KP 29/24-29
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11
anooj...............KM 12/10

HAAVEISSA NELJÄS

Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 21/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10

HAAVEISSA VIIDES

mamakone...............KM 06/10.................................KP 8/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10.......................KP 19/27
miss bamse..............KM 11/10...............................KP 19/28

HAAVEISSA KUUDES

Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 12/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, Tipetsu, durasel

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta

Nyt oon enemmän kuin koskaan vertaistukea vailla, otan vastaan yv:t ja kaiken muun avun!

Takaisin tulen siis odottajista, pääsin vkolle 10+2, kun sykettä ei ollutkaan ja viime perjantaina samassa lennossa lääkkeellinen tyhjennys. Tämä ollut nyt todellista shokkihoitoa, välillä tuntuu, etten jaksa päivääkään. Itkenyt olen valtameren verran. Takana siis jo toinen km peräkkäin, edellinen oli vkolla 8+5 marraskuussa. Luulin, et olisi kaikki hyvin, ei ollut edes vuotoa....luulin niin väärin!! Miten helvetissä tästä selviää, olen niin rikki :'(

Apua kaipaava Sandemar

hei
Joo,lekurissa käyty,ei se tilanne onneks niin paha ollut kun ajattelin..
Ukolla hitaita kavereita ja mulla joku (en muista enää) hormoni aavistuksen viitearvon huonommalla puolella,laittoi lähetteen naistenklinikalle lapsettomuus hoitoon..siellä sitten tutkitaan tarkemmin..kutsua odotellen..;)

Voi ei, kauhean paljon voimia Sandemarille! Kukaan ei mitenkään ansaitse mitään tuollaista! Mikään ei varmaankaan voi asiaaparantaa ja auttaa, parempi vain antaa surun tulla ja purkaa se pahaolo ulos. Itku on ihmeellinen asia, se puhdistaa, vaikka tuntuukin, ettei elämä enää jatku. Tuntuu ihan hurvittävän pahalta sinun puolestasi. Pyydä ystäviä käymään ja älä jää yksin surusi kanssa.:hug:

Tuntuu nyt vähän kurjalta kertoa samassa viestissä omastanavasta...
:heart:

Sandemar: Olen niin pahoillani, että noin kävi!
Itse 3 kertaa saman kokeneena tiedän kuinka suuri tuskasi on ja että mitkään sanat eivät suruun auta. Mutta silti toivon kovasti jaksamista ja itkeä pitää jos itkettää. Toivottavasti miehesi on kovasti tukenasi. :hug:

Voimia Sandemarille :hug:

Koiksan Kuva näyttää ihanalta!! :heart:

Täällä kp 22/25-28 dpo 8 ja lämmöt huitelee 36.7-37.4 välillä, eli reilusti on pysynyt koholla ainakin toistaiseksi. Kovasti ruoka masitunut, eilen vetäsin sipsipussin ja tänään oon syönyt paketillisen suklaamuroja :eek: Vatsaa nipistelee välillä alhaalta, ja tuossa äsken kävellessä ja kun ajoin kuopasta autolla repi oikein kunnolla oikealta, nyt sen jälkeen on oikein kunnolla kuumottanut oikealta puolelta aina napaan asti :O Eilen oli hetkittäin havaittavissa sellaista menkkamaista juilintaa! Väsyttää kovin ja sellanen kipeen höhlä olo... Ja tänään varoittamatta aloin pillittää, kun isäntä pikkasen vaan korotti ääntään, vaikka huudon aihe ei edes koskettanut itseäni!?!

saldemar paljon paljon voimia<3 Muista antaa itsellesi aikaa surra ja seon hyväkin surra ,..pikkuhiljaa suru vahtuu ikäväksi <3 Jos haluat niin mulle saa purkaa yksityisenä viestinä.. ehkä helpompi niin?<3

Omanapa.. Kp30? en tiedä.. su iltana 23 tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa vuotoa.. ma tuli myös päivällä välillä vessassa käydessä ruskeaa vuotoa ja pari kertaa vähän punasemmpaa.. MUTTA siihen se sit on jäänyt ja tänään ei ole tullut MITÄÄN.. Tein eilen apteekin raskaus testin mutta nega se oli.. menkka kipuja välillä on mutta ei ees tänään niiitä.. nyt illalla ollut vain oikean puoleista nivus/munasarjan kohdalla olevaa jomotusta.. Kauhea närästys vain.. :O

Sandemar :hug: Elämä osaa olla välillä niin epäreilua! Kolme kertaa saman kokeneena tiedän millaista se tuska on. Kun vielä äsken oli onnellinen odottaja ja yht äkkiä ei enää olekaan. On vain tyhjä syli ja tyhjä masu. Se tunne on niin lohduton, mutta usko tai älä, sieltäkin pystyy nousemaan, vaikka se ei tällä hetkellä siltä tunnukaan. Suru pitää surra ja itkeä juuri niin paljon kun itkettää. Mutta suruun ei saa hautautua. Niinkuin Leeniliinikin sanoi, niin puhu, puhu ja puhu vaikka tuntuisi siltä ettei muusta enää puhukaan. Jaettu suru on asteen pienempi suru. Ja uuden aamun myötä tulee uusi päivä, päivä päivältä suru helpottaa ja pystyy nostamaan katseen eteenpäin ja uuteen yritykseen. Tsemppiä :hug:

Neiti-81 onnea hyvistä tutimustuloksista! Ja onne uuteen odotukseen :heart:

durasel hyvä että tilanne ei ollutkaan ihan niin paha, kuin luulit :hug: Ja hyvä juttu, että nyt asiat menevät teilläkin eteenpäin ja pääsette tarkempiin tutkimuksiin/hoitoihin!

Koiksa-79 uskomattoman ihana tuo kuva, kun testiviiva on jo kontrollia vahvempi :heart: Mikä rv nyt olisi menossa? En nyt muista oliko sulla minkälaisia oireita tässä viime aikoina? Edelleen nostan hattua, että jaksoit pihdata testaamista näin kauan :D Hurjasti onnea :heart:!

ON. Paska fiilis ollu jo monta päivää. Tuntuu etten pysty ajattelemaan muuta kuin raskautumista ja samalla pelkäämään sitä jo valmiiksi, että mitäs sitten jos/kun uusi raskaus alkaisi, niin kuinka sen taas kestää jos sekin päättyy kesken...Paska fiilis siitä, ettei viime kierrosta tullutkaan tärppiä. Lisäksi mulla on ollu viime päivinä ihan hämäriä "oireita": hajuaisti käy ihan ylikierroksilla: esim. tänään haistoin heti kotiovelta, että mies oli juonut yhden lasin konjakkia! Jääkaapin haju tuntui ihan ylivoimaisen voimakkaalta, vaikka istuin kaukana auki olevasta jääkaapista yms. Lisäksi oon ollu toooosi väsyny jo monta päivää. Alakerrassa limat kuin ovislimoja, mutta ei ne kai vielä voi niitä olla, kun kp7 vasta? Pissa tuoksuu tosi voimakkaalle ja "erilaiselle" kuin yleensä. Mahassa pieniä nippauksia, joita ei normisti tässä kierron vaiheessa ole. MUTTA mulla oli selkeät menkat (kesti 6 päivää ja vuoto normaalia) ja testi menkkoja edeltävänä päivänä selkeä nega :confused: Ehkä mä haluan alitajuisesti olla niin kovasti raskaana, että mun kroppa kehittää jotain valeraskautta...

Mulla siis taustalla km 3.1.2011 ja siitä laskettuna nyt sit kait 5+1 tai jotain sinnepäin. Tänään illalla vessassa käydessä oli ihan parin "karvan" verran ruskeita naarmuja valkkarin seassa. Ruskeuden perusteella kuvittelisin harmittomaksi(kiinnittymisestä johtuvaksi?), mutta kyllä meinaa pistää heti varpailleen. Huominen kait näyttää. Viimeks kuitenki alko vaalenapunaisella vuodolla, joka yön aikana muuttui holvaamiseksi. Ja jotenkin tuntuis että jos nyt just ois jo menossa kesken ni ei ois testi näyttäny tänään noin vahvaa viivaa.

Koitan säästellä digin viikonloppuun ja kattoa sit mitä näyttää..

Sandemar :hug: Pahoitteluni! Nyt kun tuntuu pahalta niin itke, puhu, huuda, tee ihan mitä tahansa! Pura pahaa oloasi muille, vaikka se ei aina oikealta tunnukaan. Ja jos oikein vaikealta tuntuu niin pyydä neuvolan tai sairaalan kautta keskustelu apua! Koita selvitä aina päivä kerrallaan, suru helpottaa ja muuttuu ikäväksi ja kaipaukseksi, vaikka ei koskaan kokonaa häviäkään! Voimia sinulle! :hug:

Koiksa-79 Onnea! :flower:

Heikunkeikun!

Tulin piiiitkästä aikaa tänne, kauan olen potenut "huonoa omaatuntoa" kun en ole saanut aikaiseksi.
Joku tuttu nimikin vielä näkyy moni tuttu on plussannut, ihanaa...

Itse tein vaikean päätöksen lopettaa kuumeilu, lähdin opiskelemaan ja pakkohan se oli ainakin hetkeksi vauvahaaveet heittää, että saa opiskelut hyvään alkuun ja no kun ne ovat ohi olenkin jo "aika vanha" siis oman mittapuuni mukaan. Nyt siis ehkäistään, niin vaikeaa on haaveista luopuminen, että pillereillä ehkäisyn aloitin ja vaikeasti niitä muistan nappailla, ehkä kuluva vuosi kertoo minulle ratkaisun, kierukka vai vielä mahdollisuus vauvahaaveille?
Niinhän se on, että lapsista on vaikea luopua mutta vaikea on luopua haaveestakin kun sitä on monta vuotta elättänyt! Kohta kuusi vuotta! Vieläkin sitä välillä pätkähtää päähän, että minkäikäisiä he kaksi pientä olisivat jos olisivat saaneet kasvaa loppuun saakka, isoja poikia, voin melkein aavistaa heidät joinain päivinä, melkein nähdä, niin lähellä omaa sieluani hymyilevinä ja suloisina nassikoina, äidin rakkaat <3 Pitävät toisistaan käsistä, huolehtivat toisistaan.

Mutta siis minut voi poistaa listalta, palaan jos palaan nyt eletään toisenlaista arkea.

Kaikkea hyvää teille, tuokoon lähestyvä kevät paljon plussia tänne
:wave:Unicco

Yhteistyössä