Heikunkeikun!
Tulin piiiitkästä aikaa tänne, kauan olen potenut "huonoa omaatuntoa" kun en ole saanut aikaiseksi.
Joku tuttu nimikin vielä näkyy moni tuttu on plussannut, ihanaa...
Itse tein vaikean päätöksen lopettaa kuumeilu, lähdin opiskelemaan ja pakkohan se oli ainakin hetkeksi vauvahaaveet heittää, että saa opiskelut hyvään alkuun ja no kun ne ovat ohi olenkin jo "aika vanha" siis oman mittapuuni mukaan. Nyt siis ehkäistään, niin vaikeaa on haaveista luopuminen, että pillereillä ehkäisyn aloitin ja vaikeasti niitä muistan nappailla, ehkä kuluva vuosi kertoo minulle ratkaisun, kierukka vai vielä mahdollisuus vauvahaaveille?
Niinhän se on, että lapsista on vaikea luopua mutta vaikea on luopua haaveestakin kun sitä on monta vuotta elättänyt! Kohta kuusi vuotta! Vieläkin sitä välillä pätkähtää päähän, että minkäikäisiä he kaksi pientä olisivat jos olisivat saaneet kasvaa loppuun saakka, isoja poikia, voin melkein aavistaa heidät joinain päivinä, melkein nähdä, niin lähellä omaa sieluani hymyilevinä ja suloisina nassikoina, äidin rakkaat <3 Pitävät toisistaan käsistä, huolehtivat toisistaan.
Mutta siis minut voi poistaa listalta, palaan jos palaan nyt eletään toisenlaista arkea.
Kaikkea hyvää teille, tuokoon lähestyvä kevät paljon plussia tänne
:wave:Unicco