Mä voisin ilmoittua tänne myös.
Tarinani menee näin: mulla on 4 lasta jo eikä yhtään keskenmenoa näiden aikana. Kova vauvakuume päällä, mutta saatiin miehen kanssa puhuttua et parin vuoden päästä voitas vielä yks tehdä
sen avulla jaksoin kuumettani. Varoiks myin kaikki vauvanvaatteet ja tarvikkeet ettei saada mitään hullua päähän pistoa.
No sitten juhlittiin ja hiukan huonosti ehkäistiin, aamulla suunnittelin jopa katumuspilleireitä , mutta jäi hankkimatta kun menkkojen piti alkaa 5/6 päivän päästä.... no eivät alkaneet, viikon ollessa myöhässä sain testiin 2 viivaa.
Kesti jokunen päivä toipua ja antaa itselle lupa sittenkin nauttia. Ystävälleni kerroin asiasta ja hän myöskin helposti raskautuvaa sorttia ja suunniteltiin yhtä aikaa vauvoja ensi kesälle, he poistivat kierrukan ja aloittivat yrityksen.
12 viikon ultrassa todettiin sikiön kasvun loppuneen jo 5-6 viikolla, muttei ollut vuotanut vielä vaan pois. Oli pienoinen shokki. No nyt on jokunen viikko tyhjennyksestä joka varmaan onnistui hyvin, vielä en ole tarkistus testiä tehnyt.
Miehelle ilmoitin et vauvan tahdon, muttei nyt heti kait ku oli tarkotus vasta 2 vuoden päästä.
No kaverini nyt sitten plussasi ja mulle iski kauhea kateus ja haikeus. Heidän vauvansa tulee muiistutamaan minua aina keskenmenneestä omastani. Tämä itse asiassa tuntuu jopa pahemmalta kuin itse keskenmeno (tai niin nyt ainakin tuntuu).
Kovasti tahtoisin aikaistaa vauvan hankintaa, mieskään ei kauhean paljon vastusta.
Joten nyt ilmoittaudun tänne ja katsotaan miiten edetään. Ekana odotan 14.12 päivää jolloin tarkistetaan onko testi negativinen ja kohtu tyhjä. Sen jälkeen odottelen menkkojen alkua jotta tiedän missä mennään. Ja siihen asti ainakin ehkäistään, niin kiire ei ole. Ja kun ei tiedä joutuuko tässä vielä esim. kaavintaan ja menkatkin voi antaa odottaa itseään pitemmän aikaa. Olin tossa loppuviikosta kyllä tuntevani jo ovulaationkin vaikken tiedä voiko jo näin pian. 23.11 todettiin sikiön kuolleen ja 25 ja 26 pv tyhjennys tapahtui, vuotoa kesti vajaan viikon ja samoihin aikoihin kuin vuoto oli kokonaan loppu tunsin ovulaation eli 3.12.