Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Bubba :hug:

nellielli tsemppiä piinailuun! Toivottavasti sieltä plussa tulisi :)

Itsellä kp 27 ja eilinen testi näytti taas negaa... Varmaan kierrot ihan sekaisin ja kohta täti taas kurvaa paikalle. Luin kyllä yhdeltä palstalta, että plussa saattaa tulla vasta viikonki päästä odotetuista menkoista, joten ehkä vielä on toivoa. Pientä epätoivoa vissiin vähän ilmassa!
 
kultakimpale2 Jännittää sun puolesta onko viiva lähteny vahvistumaan. Toivottavasti on! :heart: Mä en malttais odottaa maanantaille testausta ja mun mieskin haluis et teen sen jo huomenna, mut taidan kuitenkin malttaa mieleni ja testata vasta maanantaina niin sit on 3 päivää siitä aiemmasta testistä joka näytti toooosi haaleen haamun.
 
Menkkoja ei näy eikä kuulu.. Huomenna kai jo kp31.. Aamulla teen testin ja jos ei kp35 ala menkat ja testi yhä nega niin aloitan terot. Kahtena päivänä olli kummallinen selkä kipu joka alkoi puuntakaa ja loppui myös ! Myös muutama kova kramppi ollut! Aivan kauheen kivuliaita! Toukka toivottavasti saat plussan ma! Ü
 
Maria -80 Toivotaan, et sullakin ne menkat ny jää väliin ja se plussa sieltä pärähtää! :) Itellä ny kp30 ja ei menkkoja ainakaan viä näy..piinaavaa!

toukka90 ja kultakimpale2 Toivottavasti plussa tummentuu molemmilla! :)
 
Tein jo tänä aamuna testin mut negaa näyttää. Ihan ku olisin jotain siinä näkevinäni mut en oo kyl varma. Mies ei ainakaa mitään nää. Tuntuu et oireetkin on vähenemään päin. Oisko kyseessä sit kemiallinen?! No mut ainahan on toivoa kunnes menkat alkaa :kieh:
 
Heippa!

Pahoittelut negoja testanneille... ainakin maria ja fantteli! Ei kannata heittää kirvestä kaivoon ennen kuin menkat saapuu. :)

Täällä menossa kp22 ja oirelistausta:
- palelee ja nenä on aamulla tukossa (flunssa todennäköisesti mut voi olla oirekkin)
- alamasua nipistelee koko ajan ja nivusia vihloo (nämä voisi olla melko varmoja merkkejä raskaudesta, mutta pystyn halutessani kehittämään pääni sisällä myös fyysisiä oireita kun oikein yritän)
- tuntuu kuin kohtuun olisi isketty kivi tai jotain... se tuntuu jotenkin turpealta ja painavalta. (älkää kysykö miltä se tuntuu, tää on näitä...)

Eli taas ois kaikenlaista oiretta ilmassa. Hmph. Ainahan niitä. Ei auta muu kuin antaa päivien mennä ja katsoa ensi viikonloppuna että onko testailun tarvetta... Mutta en enää luota omaan kroppaani, sen verran se pystyy mua huijaamaan näissä jutuissa. Vaikka nuo nivusvihlonnat kyllä on aikamoisia.... nojaa. sittenhän sen näkee. :)

- EM
 
Halaukset sitä tarvitseville ja onnea odotukseen plussanneille!

Mä olen päättänyt, etten oireile enää millään lailla. Sillä sittenhän sen näkee, miten käy kun se aika koittaa.. On ollut todella hankalaa pysyä nahoissaan, mutta olen yrittänyt sitä viime vuotista plussaamista muistella. Eli tein testin, kun kuukautiset oli jo yli viikon myöhässä - sitä ennen en muistanut!!! Mä olen nimittäin huomannut saavani ihan kamalan stressin siitä, kun joudun pähkäilemään näiden asioiden parissa. Eli täytyisi vaan yrittää antaa olla.
Joka päivä käyn lukemassa tätäkin ketjua, mutta muuten olen tehnyt periaatepäätöksen hiljentyä hetkeksi, joten voikaa hyvin kaikki ihanaiset!
 
Huomenta kaikille.

Taidanpi siirtyä takaisn tälle puolelle :´( aamu alkoi vessareissulla jossa paperiin ruskeaa tuhrua...
Suuri pettymys taas kerran... Viikkoja vielä niin vähän 4+4 niin mihkään ei pääse tarkistamaan asiaa...se on vaan odoteltava vuotoa runsaammaksi...
voi itku...
 
mammuzki voi toivottavasti harmitonta tuhruttelua!!

mä jään nyt odottelemaan menkkoja. Lääkäri oli silloin ti, jossa se munarakkula oli 17mm, mutta....koko viikkoon ei positiivista testiä
[/URL][/IMG] vaan kaikissa sama haalea viiva, touhuiltiin sitten periaatteella joka toinen päivä. ma, ke, pe ja sitten piti su, mut olin nukahtanut ja mies ei kuulemma raaskiinut herättää. No tänään sitten huvikseen tein testin ja vihdoin viiva oli melkein kadonnut eli olisiko ovis sittenkin ollut eilen ja mä nukuin onneni ohi, nyt taitaa olla liian myöhäistä :(
 
Viimeksi muokattu:
Tuun tännekin kuumeilee taustalle :wave:

Ehkäisy lopetettiin siis 06/11 esikoinen haaveissa ja tokasta kierrosta plussa, josta nyt takana kkm 8+ ja viimeviikolla tehty kaavinta, kun ei kahdesti tehty lääkkeellinen tehonnut... ei siis mikään miellyttävä "alotus" :(

Ekoja menkkoja nyt sitte odottelen kaavinnan jälkeen varmaan kuukauden päivät, ennenkun päästään tositoimiin, joten kuumeilen täällä taustalla toistaiseksi ja pidän teille kaikille yrittäville peukkuja :)

btw, miten nopeesti kkm saaneilla on alkaneet menkat uudestaan ja onko kkm vaikuttanut kiertoon jotenki ??

Callisto
 
Sellaista tulin purkamaan tänne, kun kerran listoillla olen vaikkei yritetä vielä (enkä tiedä koska), mutta viikonloppuna kävi niin ettei miehellä seisonut kunnolla ja koitettiin hiukan avittaa ilman kumia. Siinähän sit ei käyny niinku piti. Seisoi hyvin kyl, mut pois ei ehtiny ajoissa ottaa. Sit tarkistin kalenterista ja hitto ovis saatto olla juur sillon. Nyt taas sit odotetaan pari viikkoa ja katotaan kuin kävi.
 
Whisky Beat: Tuon kp 19 minäkin tulkitsisin plussaksi, mutta kun ei ollut. 2 pv tuosta käytiin lääkärissä, jossa totesi oviksen vasta olevan tulossa eikä ainakaan 2 päivään. Nyt sitten päätin unohtaa Davidin ovulaatiotestit kokonaan ja ensi kierrossa olla tekemättä ollenkaan ettei tarvitse testaamisesta stressata tai sitten ostaa niitä Clearbluen. Ongelma vaan, että ne on niin kalliita ja niitä tulee kulumaan superpaljon, koska ei kierrosta hajuakaan. Viimeiset menkat kun on ollut 7/2007...

miss bamse jospa tuo oli kohtalon johdatusta :)
 
Callisto mä sain kkm 14+ ja siitä 24 päivän päästä alko menkat. Ja lääkkeellisesti kohtu tyhjenty ettei tarvinnu kaapia. Mun kierto on ollu sen jälkeen 25-31. Mulla on tullu nyt kkm jälkeen 3 menkat ja ne on kestäny ekat 12 päivää, tokat 9 päivää ja kolmannet menkat 8 päivää. Ja normaalisti siis mulla on menkat kestäny vaan 5 päivää et ei näköjään oo kierto vieläkään ihan tasottunu.
 
...et ei näköjään oo kierto vieläkään ihan tasottunu.
Äsh, tota mäki pelkään : / Tosin on olleet aina tosi säntilliset, joten toivottavasti ei nyt menis ihan sekasin. Tosin sulla oli viikkojakin reilummin taustalla, joten kai noilla hormonitasoillakin voi olla jotain vaikutusta, tiedä häntä.

Kiitos kommenteista ja toivottavasti siellä kierto tasoittuu pian :)
 
Onnea paljon kaikille plussanneille! :heart: ja :hug: negan saaneille.

Mä en olekaan pitkään aikaan päässyt kirjoittelemaan tänne meillä kun netti oli hetken aikaa pois käytöstä hajonneen modeemin takia... Lukemaan kyllä pääsin mokkulan avulla, mutta sen hitauden vuoksi en päässyt kirjoittelemaan... Oma olo on ollut kummallinen jo noin viikon ajan. Lauantaina tein testin ja negahan sieltä paukahti. Illalla kävimme kaveriporukalla syömässä ja join sitten peräti yhden siiderin ja kuinka ollakaan, sunnuntaina oli sitten oikee vuosisadan krapula! Yhestä siideristä! Hirveen paha olo, päätä särki ja nukkua oisin voinu koko päivän... Eilen kans sit vetelin parin tunnin päikyt ja illalla taas hirveen huono olo... Siitä syystä tein sit tänä aamuna testin kun ei se tätikään oo vielä tullut, niin yllätys, siihen tuli kaks viivaa! Haaleampi tosin testiviiva vielä oli, mutta selvästi näkyi. Löytyipähän syy kummalliselle ololle :) Nyt vaan täytyy toivoa, että viiva vahvistuu ja pikkunen pysyy matkassa loppuun asti. :)
 
mammuzki Pää pystyyn! :heart: Se on se täti pirulainen joka ei ole tajunnut ettei sillä ole enään lupaa tulla käymään hetkeen! Kokemuksesta voin sanoa et se ämmä luuli tulevansa elokuun alussa ja tää oli jo valmistautumassa uuteen kiertoon kunnes tajusi vasta olevansa raskaana :) ja tuolloin oli viikot 4+. Tsemppiä!
 


TIISTAI 12.10.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 32/?
Tillu79....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP ?/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine..............KM 11/10, 04/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11.......KP 24/26-28
toukka90............KM 06/11...................................KP 26/25-31
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11......KP 26/28
Maria-80............KM 07/11....................................KP 30/22-25
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10.........................KP 33/?
Tehilla................KM 02/11
Chamon..............KM 07/11, TM 09/11



HAAVEISSA KOLMAS



Whisky Peat....KM 07/11.................KP 1/32-33
Missa-76.........KM 04/11.................KP 27/26-30
Fantteli............KM 08/11................KP 31/28
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 19/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^, plug-in-baby, bubba




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki, Koski


Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä