Morebabies Mulla näytti testi sen tuulimunan jälkeen (päivästä jolloin vuoto alkoi) negaa 11 päivänä... Mutta siinä joskus reilu viikon jälkeen, kun kokeilin, niin näytti toooooosi vahvaa positiivista vielä. Mutta melko nopeasti sitten tippuikin negaan, onneks! Toivottavasti sinullakin tippuisi se hcg! Ja kirjoittelit, että myös vuoto alkoi taas... mulla oli itsellä pari vuotamatonta päivääkin, mutta sitten alkoi taas hiukan vuotamaan ja muuttui sitten rusehtavaksi..nyt on taas pari päivää ollut ilman vuotoa!
HUOMENNA on se kontrolliultra!!!!!!!! Pitäkää peukkuja, että kohtu on tyhjä, enkä joudu kaavintaan!!!!!!!! Jännittäääääääääää!
Johnu Voi kurjuuuuus!
Tosi kurjaa oikeesti!
Toivottavasti kiertosi tasaantuisi!
ElinaMaria Onnea rouviintumisen johdosta!:flower:
Sanmar Onnea digiviikoista!
Itse olin ainakin helpottunut silloin, että edistystä tapahtui positiivseen suuntaan! Mutta edelleen kehottaisin olemaan yhtään ressaamatta vaikka tulos olis mikä...
Vauvaqme se tosiaan on molemmin mahdollinen noilla viikoilla... mutta oikeesti ei niihin kannattais tuhlata rahaa!
Tulee vaan turhaa huoltakin! Silti olen itse ihan yhtä "jääräpäinen" ja varmasti seuraavassa raskaudessa (jos sellainen koittaa joskus) taas testaan itseni rahattomaksi!
Toisaalta se hyvä puoli niissä oli, että sitten aina tuntui, että pääsi seuraavalle "etapille" ja oli aina joka viikko jotain "jännättävää"! Aika meni nopeesti!
Vaikka minun kohdalla niistä ei mitään hyötyä lopulta ollutkaan..