Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Menin hölmönä tekee äsken ovistestin toiveissa saada puhdas nega merkkinä hcg:n laskusta, mutta ei. Testiviiva yhtä tumman punainen kuin kontrolliviiva eli hcg edelleen korkealla... Taitaa olla turhaa mennä verikokeisiin torstaina, tai toisaalta voihan sitä käydä tsekkaa millä tasolla liikutaan.

Helpottaa! :whistle: Oon päästelly höyryjä pihalle oikeen urakalla ja kyllä se valo pilkahtelee taas pilven raosta.
Kävin ostamassa testinkin... Ja tunnin välein käyn vessassa "tsekkamassa tilanteen". Isäntä luo minuun katseita "rahottuis nyt jo" ja "EI VOI OLLA TOTTA TAASKO VESSAAN!!!" :) Oon sitten lohdutellut, että tämä on kyllä toivottavasti sitten viimeinen kerta, kun tarvitsee tätä epätoivoa kuunnella. Siihen neljään ollaan toisillemme luvattu haaveilut jättää. Ja onhan se nyt jo perkele, jos tämä ei tästä onnelliseksi vauvan odotteluksi muutu!!! :headwall:
Aamulla siis on tuomiohetki... Pelottaa ihan hirveesti!!!

Josko sitä vessaan.... :D

johnu ihan parasta olis nyt tehdä se testi! Nimittäin joko olet raskaana (=) ), tai sitten heti testin tehtyäsi menkat alkavat ja piina loppuu. Mulla ainakin muutaman kerran käynyt niin et menkat saa olla vaikka viikon myöhässä, mut heti kun testin tekee (nega) niin menkat alkaa välittömästi. ;)

Itsellä nyt ollut tänään menkkajomoilua, ja ilman eilistä negaa voisin kuvitella vaikka raskaudeksi. Huomisaamuna testaan ennen reissuunlähtöä.
:wave:

KORJAAN; ylihuomisaamuna testaan..

Viimeksi muokattu:
En ole vielä koskaan saanut noin selvää negaa!!!! Ei minkäänlaista viivanpaikkaakaan ollut näkyvissä. : / Sitäkin vahvempi yksi ainokainen viiva.
Onko kierron tasaamiseksi olemassa mitään lääkettä? Tää on nimittäin perseestä... |O
Pää painuksissa kohti uusia pettymyksiä! Kiertopäivien 41/30 kanssa.. jee...

MOE!

Tää ois nyt sit rouva. :D Olipa hienot häät, siis kertakaikkiaan ihan mahtavat! :) Nyt sitten meilläkin alkaa vauvantekobisnekset... tällä viikolla ois otollista puuhailla mutta saapi nähdä miten jaksaa. :D Aika lailla kyllä on puhti pois noiden bileiden jälkeen... noh, ehkä kun tässä muutaman päivän huilii niin jaksaa taas. :D

ONNEA plussanneille!!!!! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja iloisia peitonheilutuspäiviä muille. Mä taidan nyt ottaa ison kupillisen kahvia ja sit alkaa vähän setvimään tätä kämppää mikä on ku pommin jäljiltä....

rva EM :heart:

• Tykkää
Reactions: syysmyrsky

TIISTAI 27.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli....................KM 08/11.............................KP 18/?
Tillu79....................KM 01/09, 08/09, 01/10..........KP 21/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine..............KM 11/10, 04/11

HAAVEISSA TOINEN

toukka90............KM 06/11....................................KP 12/25-31
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11.......KP 12/28
bubba................TM 07/11....................................KP 14/26-29
Maria-80............KM 07/11....................................KP 16/22-25
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10..........................KP 19/?
Tehilla................KM 02/11
Chamon..............KM 07/11, TM 09/11

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76.........KM 04/11.................KP 13/26-30
Fantteli............KM 08/11................KP 17/28
Whisky Peat....KM 07/11..................KP 17/30-50
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11

HAAVEISSA NELJÄS

Koski.........................KM 04/11...............KP 13/25
johnu........................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 33/28

HAAVEISSA KUUDES

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^, plug-in-baby

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

johnu pahoittelut negasta :hug: Terolut kai ainakin on lääke, jolla kiertoja saadaan tasattua. Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon!

ElinaMaria onnea täältäkin tuoreelle rouvalle :flower: Ja tsemppiä tuleviin vauvantekobisneksiin!

ON: Digitesti näytti tänään "raskaana 2-3" viikkoa :) Sunnuntaina oli siis vielä 1-2 viikkoa, joten ainakin jotain edistystä. Voi kunpa mä niin toivon, että vihdoinkin ois meiän vuoro saada se oma nyytti syliin asti.

Johnu Voi perhana, mä niin tiedän tuon pettymyksen (ja varmasti moni muukin täällä). Pyydä lääkäriltäsi Terolutit käyttöön. Ovat keltarauhashormonia ja auttavat omaa kehoa toimimaan tasaisemmin. Mulla on toinen Tero-kierto ja tuntuu ainakin tasoittavan kummasti!
Onnea ElinaMarialle rouviintumisesta!! Mun mieheni on myös vihjaillut vähän tulevaisuuden suunnitelmistaan, mutta minä olen vähän nuiva vielä tällä hetkellä (kolmatta kertaa olisin vihitty....). Mutta toisaalta, nyt kun on löytynyt se elämän rakkaus, niin miksipä ei :saint:

ON: En tiedä milloin olen ollut näin innoissani Ovis-limoista, jotka tulevat hienosti ajallaan! Eli jännä-viikot tuloillaan!!!

ElinaMaria, onnittelut tuoreelle Rouvalle :flower: Ja onnea vauvantekopuuhiin :heart:

Sanmar, oi kun ihanaa, että sait sen toivomasi tekstin digiin :heart: Mulla tipahti tänään postiluukusta taas Clearbluen digi, ja kärsimättömänä sen varmaan huomenna aamulla teen, metsästäen 3+. Mutta kun huomenna on vasta 5+0, niin eihän se välttämättä vielä tuota tulosta näytä. Yhtälailla 2-3 olisi vielä oikea tulos. Että voi mennä ihan rahan tuhlaamiseksi. Mutta kun ei osaa odottaa, niin ei...

johnulle :hug:

Morebabies Mulla näytti testi sen tuulimunan jälkeen (päivästä jolloin vuoto alkoi) negaa 11 päivänä... Mutta siinä joskus reilu viikon jälkeen, kun kokeilin, niin näytti toooooosi vahvaa positiivista vielä. Mutta melko nopeasti sitten tippuikin negaan, onneks! Toivottavasti sinullakin tippuisi se hcg! Ja kirjoittelit, että myös vuoto alkoi taas... mulla oli itsellä pari vuotamatonta päivääkin, mutta sitten alkoi taas hiukan vuotamaan ja muuttui sitten rusehtavaksi..nyt on taas pari päivää ollut ilman vuotoa!

HUOMENNA on se kontrolliultra!!!!!!!! Pitäkää peukkuja, että kohtu on tyhjä, enkä joudu kaavintaan!!!!!!!! Jännittäääääääääää!

Johnu Voi kurjuuuuus!:( Tosi kurjaa oikeesti!:( Toivottavasti kiertosi tasaantuisi!

ElinaMaria Onnea rouviintumisen johdosta!:flower:

Sanmar Onnea digiviikoista!:) Itse olin ainakin helpottunut silloin, että edistystä tapahtui positiivseen suuntaan! Mutta edelleen kehottaisin olemaan yhtään ressaamatta vaikka tulos olis mikä... Vauvaqme se tosiaan on molemmin mahdollinen noilla viikoilla... mutta oikeesti ei niihin kannattais tuhlata rahaa!:D Tulee vaan turhaa huoltakin! Silti olen itse ihan yhtä "jääräpäinen" ja varmasti seuraavassa raskaudessa (jos sellainen koittaa joskus) taas testaan itseni rahattomaksi!;) Toisaalta se hyvä puoli niissä oli, että sitten aina tuntui, että pääsi seuraavalle "etapille" ja oli aina joka viikko jotain "jännättävää"! Aika meni nopeesti!:) Vaikka minun kohdalla niistä ei mitään hyötyä lopulta ollutkaan..

Eilisestä ultrasta hyviä kuulumisia :) Taitaa olla tuleva miss universum,niin kauniisti hän meille siellä poseerasi oli sit 2päivää odotettua pidemmällä mut eipä lähdetty laskettua muuttamaan. Niskaturvotus ok ja verikokeen tuloksia odotellaan. Huh että helpotti!

Aijaa.com - 8772159.jpg
Tässä vielä kuva kuvista :heart: Tää on nyt niin onnellinen! Josko tämä nyt sittenkin onnistuisi!

Syysmyrsky & Pikku-Hirviö 12+3

Huh! Kohtu oli tyhjä!!! Ja kuulemma parin päivän päästä on ovulaatio...heh... tosin tällä kertaa ei siitä oteta iloa irti vaan aion kuuliaisesti edelleen venata ne yhdet menkat ainakin. Pillereiden lopettamisen jälkeen olen ollutkin vain raskaana ja ne on mennyt kaikki kesken, joten ehkä on aika antaa menkkojen tulla!:)

Onnea syysmyrsky ihanista ultrakuvista ja EM rouviintumisesta!

johnulle :hug: ymmärrän että tilanne on aika repivää :( jaksuja!

Täällä ei mitään muuta kuin tosi vahva fiilis että tässä kierrossa ei tärpännyt, vaikka mitään oireitakaan ei pitäisi vielä olla (dpo 3 vasta). Mutta vahva intuitio että ei vaan tässäkään kuussa tärpännyt. En tiedä miksi. Mutta tosi vahva fiilis :(

Bubba Samat fiilikset. :( Ottaa jo valmiiks päähän. Kyllä periaatteessa on oireita, mutta toisaalta ne voi olla kuvitelmaa, ku haluaa vauvaa niin paljon. Ja jos/kun menkat on ens viikolla tuloillaan, niin tuntemukset johtuu varmasti siitä..

Moikka kaikille! :)
Ja onnittelut kaikille plussanneille. En olekkaan pitkään aikaan tänne mitään kirjoitellutkaan mutta tasaisin väliajoin olen käynyt kommentteja lukemassa. Meillä ei tosiaan minkäänlaista tärppiä ole tapahtunut...menkat tullut aina ajallaan. Oikeastaan aina ovulaation aikaan on ollut jotain menoa/kyläilyä niin on tehnyt tilanteista vähän haastavampia ;)
Välissä tässä on ollut muuttokin uudelle paikkakunnalle ja täällä sopeutuminen uuteen ympäristöön :)
Vaikka vauvaa ei ole vielä tiedossa niin eräänlainen vauva saapuu meille tulevana viikonloppuna :) karvainen pieni koiranpentutyttö kasvattaa tämän perheen kokoa :)
Olemme jo pitkään siitäkin haaveilleet mutta nyt se on mahdollista olla pennun kanssa "hoitovapaalla" kun iltakoulua käypi :)
Lapsille emme ole mitään kertoneet ja aijotaankin pitää asia yllätyksenä siihen asti kun lähdetään pennun kanssa kotiin :) ovat varmasti innoissaan kun jo kesäkuusta asti halunnut meille koiraa.

Nyt lähden sohvan nurkkaan potemaan kuumetta ja kurkkukipua :(

-Mammuzki kp 20/29

mammutzki - Onnittelut tulevasta uudesta "perheen jäsenestä":wave::heart:

..meidänhin karvakorva JO 15vko vanha;)kasvanut tosi paljon - kovin on ker-ke-ä-väi-nen meitin tytteli
..tässä kuvassa koiruli n. 12vko..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Onnittelut syysmyrskylle ihanista ultrakuulumisista, kuten myös Sanmarille ja vauvaqmeelle digiviikkojen etenemisestä :) Hyvältä näyttää :flower:

).( Ovulaation tikutus täydessä vauhdissa eikä vielä ole hymynaamaa ilmaantunut testiin... MUTTA jo sunnuntaina oli jotenkin selkeitä oviskipuja ja limoja. Ja ihan liian aikaisin kun oli vasta kp 10 tai 11! Voisikohan ovis ollut olla jo noin aikaisin (mulla se kierto normaalisti tasaiset 28/29 pvää)!??
Eli siksipä ovistestieksperteille kysymys: jos ovis on jo ollut niin mitä digitestit näyttää oviksen jälkeen? Ja jos ovis olisi ollut sunnuntaina niin olisiko digitesti näyttänyt hymynaamaa vielä maanantaina? Tyhjä pallura tuli...

No oli miten oli, tärpimahdollisuudet on onneksi maksimoitu tässä kierrossa joka toinen päivä- taktiikalla ;)

Yhteistyössä